Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392709/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OPRACOWANIE PROJEKTU PROGRAMU OCHRONY ŚRODOWISKA PRZED HAŁASEM DLA OBSZARU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO WRAZ Z PROGNOZĄ ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,140044,71dffa6bb1085d745091b07a0e478f0c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OPRACOWANIE PROJEKTU PROGRAMU OCHRONY ŚRODOWISKA PRZED HAŁASEM DLA OBSZARU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO WRAZ Z PROGNOZĄ ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-deac86bb-5131-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054497/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.60 Opracowanie prognozy i programu oddziaływania na środowisko projektu Programu Ochrony przed hałasem dla województwa świętokrzyskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.79.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 325000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu Projektu Programu ochrony środowiska przed hałasem dla obszaru województwa świętokrzyskiego oraz Prognozy oddziaływania na środowisko
2. Projekt Programu ochrony środowiska powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska oraz rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 lipca 2021 r. w sprawie programu ochrony środowiska przed hałasem.
3. Prognoza oddziaływania na środowisko powinna spełniać wymogi określone w art. 51 ust. 2 i 52 ust.1 i2 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz uwzględniać zakres i stopień szczegółowości informacji wymaganych w Prognozie wynikający z uzgodnienia dokonanego pomiędzy Zamawiającym a Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Kielcach oraz Świętokrzyskim Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i pozostałe wymogi odnośnie przedmiotu zamówienia zawarte zostały w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
90742200-2 Usługi w zakresie ochrony przed hałasem;
90742400-4 Usługi doradcze w zakresie nadmiernego hałasu;
90712400-5 Usługi planowania strategii zarzadzania zasobami.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności zobowiązany będzie konsultować wszelkie wątpliwości.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego, bez naliczania dodatkowych opłat, nieograniczone w czasie i co do terytorium, autorskich praw majątkowych do wszystkich utworów wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).
8. Zamawiający zobowiązuje się do Współpracy z Wykonawcą w wykonywaniu przedmiotu umowy, w tym w szczególności do udostępnienia Wykonawcy informacji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy będących w posiadaniu Zamawiającego
9. Zamawiający wymaga, aby usługa wykonana została przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości prac i była kompletna.
10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami określonymi przez zamawiającego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
11. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, o których mowa art. 60 i art. 121 ustawy.
13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
14. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
15.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90742200-2 - Usługi w zakresie ochrony przed hałasem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90742400-4 - Usługi doradcze w zakresie nadmiernego hałasu
90712400-5 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Internoise Marek Jucewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584-235-16-59
7.3.3) Ulica: Witkiewicza 1a
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-319
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 275 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa i montaż oraz rozbudowa istniejących systemów kontroli dostępu w wybranych urzędach skarbowych w województwie świętokrzyskim
- Wyk. i zał. na piaskarki miesz. piaskowo-solnej (mat. zamawiającego) przezn. do zimowego utrz. dróg pow. na ter. pow. kieleckiego w sez. zimowym 2025/2026 na Obw. Dr. w Celinach, Łagowie i Stachurze.
- Wykonanie posadzek na ciągach komunikacyjnych na Stadionie Piłkarskim przy ul. Ściegiennego 8 w Kielcach
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego obejmująca dystrybucję i sprzedaż do budynku Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Kielcach przy ul. Wojska Polskiego 28D
- "Wybór wykonawcy do opracowania koncepcji, metodologii oraz realizacji programu Świętokrzyskiego Programu Rozwoju Liderów "Liderzy dla Młodzieży 2025"-2"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Modernizacja i rozbudowa systemu zabezpieczeń dla obiektów posadowionych w Parku Etnograficznym w Tokarni
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.