Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00388152/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
- 2023/BZP 00398994/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz licencji na oprogramowanie na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Mazowiecka w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Dąbrowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 366 54 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazowiecka.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz licencji na oprogramowanie na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe2fc82f-4e23-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00326788/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach części 1 współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.ER.232.59.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 437473,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 1 zamówienia Wykonawca dostarczy telewizory, urządzenia wielofunkcyjne oraz pozostały sprzęt i akcesoria.Na Część 1 zamówienia składa się 9 (dziewięć) następujących pozycji, tj.: 1. Mysz komputerowa – 25 sztuk, 2. Pendrive 128 GB – 2 sztuki, 3. Monitor 27 cali – 6 sztuk, 4. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 – 1 sztuka, 5. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A4 – 4 sztuki, 6. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 – 2 sztuki, 7. Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne A3 – 1 sztuka, 8. Telewizor 85 cali – 4 sztuki, 9. Wieszak do telewizora – 4 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Dział II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32324300-3 - Urządzenia telewizyjne
4.5.5.) Wartość części: 60249,41 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 2 zamówienia Wykonawca dostarczy zestawy komputerowe typu All in One oraz sprzęt sieciowy.Na Część 2 zamówienia składa się 6 (sześć) następujących pozycji: 1. Zestaw komputerowy AIO – 10 sztuk, 2. Zestaw komputerowy AIO – 73 sztuk, 3. Zestaw komputerowy AIO 27 cali – 22 sztuki, 4. Zestaw komputerowy AIO 27 cali – 1 sztuka, 5. Switch 8 port – 5 sztuk, 6. Switch 10 port 10G – 1 sztuka.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Dział II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 330069,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 3 zamówienia Wykonawca dostarczy licencje na oprogramowanie graficzne.Na Część 3 zamówienia składa się 1 (jedna) następująca pozycja:
1. Oprogramowanie graficzne (pakiet) – 17 sztuk licencji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Dział II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48322000-1 - Pakiety oprogramowania graficznego
4.5.5.) Wartość części: 25027,73 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach części 4 zamówienia Wykonawca dostarczy licencje na oprogramowanie do analizy jakościowej.Na Część 4 zamówienia składa się 1 (jedna) następująca pozycja:
1. Program do analizy jakościowej – 30 sztuk licencji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera Dział II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48461000-7 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 22126,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88137,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94129,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88137,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DATA NET Tomasz Rychliński i Wspólnicy Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742787022
7.3.3) Ulica: Kolberga 16
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DATA NET" TOMASZ RYCHLIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"DATA NET" TOMASZ RYCHLIŃSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88137,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 2 zamówienia, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
1. Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę: Web-Profit Maciej Kuźlik, ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie dla części 2 zamówienia, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
2. Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę: MBA SYSTEM Sp. z o.o., ul. J. Chłopickiego 18, 04-314 Warszawa dla części 2 zamówienia, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
3. Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę: PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o.o., al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków dla części 2 zamówienia, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
4. Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę: Alltech spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock dla części 2 zamówienia, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
5. Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Wykonawcę: FHU Horyzont Krzysztof Lech, ul. Parkowa 6, 38-300 Gorlice dla części 2 zamówienia, gdyż treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.
6. Działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c ustawy Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną dla części 2 zamówienia przez Wykonawcę: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o., ul. Wolność 8 lok. 4, 26-600 Radom, gdyż Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26388,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42384,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26388,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189
7.3.3) Ulica: Palinkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26388,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22656,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36051,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22656,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GRAŻYNA GÓRSKA-JANIK SOFTBOOKS
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: FABIAN SOJKA SOFTBOOKS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751321469
7.3.3) Ulica: Pszona 3/69
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-462
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22656,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Modernizacja boisk na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Dostawa oświetlenia scenicznego
- Konserwacja i remonty kanalizacji deszczowej na terenie miasta Płocka.
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- Sukcesywne dostawy warzyw do Zakładu Karnego w Płocku
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 17 - IV postępowanie
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- 130.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu, dostawy redundantnego systemu bezpieczeństwa firewall NGFW na potrzeby Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Zakup komputerów poleasingowych, monitorów, oprogramowania - pakiety biurowe na potrzeby Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa przełączników sieciowych do budowy sieci w budynku Rektoratu, znak sprawy AEZ/S-062/2024
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.