Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00442849/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
- 2023/BZP 00058958/01 - Wynik z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa obłożeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302385
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Schinzla 13
1.4.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.4.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: (15) 833 05 94
1.4.8.) Numer faksu: (15) 832 35 75
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sand.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454423
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00442849/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00015728/08/P
Po zmianie:
2022/BZP 00015728/10/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych Strony przewidują możliwość aneksowania umowy w następujących przypadkach:
1) W przypadku:
a) zaprzestania produkcji danego asortymentu,
b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji,
c) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu
- Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takich samych cechach i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku, gdy dany produkt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową.
2) Zmiany przez producenta danego produktu nazwy handlowej, numeru katalogowego lub sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu jego parametrów technicznych – w takim przypadku cena jednostkowa produktu nie może ulec podwyższeniu.
3) W przypadku niezrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy przy uwzględnieniu § 1 ust. 2.
4) Zmiany stawki podatku VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających tą zmianę. W takim przypadku wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie.
2. Zamawiający informuje, że skorzysta z możliwości zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w przypadku zaistnienia potrzeby takiej zmiany i po spełnieniu określonych w ustawie przesłanek.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje zmiany umowy. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w par. 9 i 9a. Projektowanie postanowień umowy w sprawie zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 4 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-25 08:30
Po zmianie:
2022-11-29 08:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-25 09:00
Po zmianie:
2022-11-29 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-24
Po zmianie:
2022-12-28
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych (pieluchomajtek) dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Lwówku Śląskim.
- Dostawy artykułów medycznych (igły, porty naczyniowe).
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz protez kości czaszki do trzech lokalizacji UCK WUM- 9 Części
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku anestezjologiczny
- Dostawa opatrunków i materiałów medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.