eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziadowa KłodaUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dziadowa Kłoda oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dziadowa Kłoda oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dziadowa Kłoda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sycowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Dziadowa Kłoda

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-504

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 786 92 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.gminy@dziadowakloda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziadowakloda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dziadowakloda.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dziadowa Kłoda oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f4ff6f4-86c0-4162-9bb7-c64c2305312b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001309/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dziadowa Kloda oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00450060

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.9.2024.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zaciągniętych zobowiązań
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dziadowa Kłoda oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
a) Waluta kredytu: złoty polski (PLN)
b) Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2032r.r.
c) Wykorzystanie kredytu nastąpi do dnia 31 grudnia 2024r.
d) Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo na wniosek Zamawiającego z wyprzedzeniem min.
3 – dniowym.
e) Raty odsetkowe płatne od faktycznie wykorzystanej kwoty, w okresach miesięcznych -
w ostatnim dniu kalendarzowym każdego miesiąca
f) Harmonogram spłat rat kapitałowych: zgodnie z zapisami SWZ
g) W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie na dzień wolny od pracy, Zamawiający zobowiązuje się uregulować wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty.
h) Oprocentowanie kredytu w okresie kredytowania oparte będzie o zmienną stawkę bazową WIBOR 1M notowanej pierwszego dnia okresu obrachunkowego powiększoną o marżę banku.
i) Zamawiający nie przewiduje prowizji w związku z obsługą, przygotowaniem i udzieleniem kredytu.
j) Odsetki winny być naliczane po uruchomieniu poszczególnych kolejnych transz i tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Bank nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.
k) Możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu bez ponoszenia dodatkowych prowizji i opłat.
l) Zmniejszenie kwoty kredytu, w przypadku nieprzewidzianego wzrostu dochodów budżetowych gminy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
m) Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania obowiązującej umowy.
n) Zabezpieczenie kredytu – weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Zamawiający zastrzega sobie:
a) Bank nie będzie żądał: opłat za przedterminową spłatę kredytu, opłaty administracyjnej za zarządzanie, za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat,
b) zmniejszenie kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów,
c) zmianę kwot i terminów uruchomienia transz kredytu, bez dodatkowych kosztów
d) prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą,
e) odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty,
f) zmiany harmonogramu spłaty kredytu – bez dodatkowych kosztów, jeżeli wystąpią okoliczności zmuszające Zamawiającego do zmiany terminów spłaty, z zastrzeżeniem, że zmiana harmonogramu nie przekroczy terminu spłaty kredytu tj. 31.12.2032r.
g) Bank nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowania z uwagi na wystąpienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione -w uchwale budżetowej Rady Gminy Dziadowa Kłoda określono limit na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w kwocie 2 000 000,00 zł., natomiast nie został zmieniony zapis dotyczący upoważnienia Wójta Gminy Dziadowa Kłoda do zaciągania zobowiązań do tej wysokości.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.