eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Od upadku do rozwoju. Kiełpin i Tuchola w procesie transformacji



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Od upadku do rozwoju. Kiełpin i Tuchola w procesie transformacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuchola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351156

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: plac Zamkowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchola

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3363430

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi212@tuchola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miasto.tuchola.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/tuchola

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Od upadku do rozwoju. Kiełpin i Tuchola w procesie transformacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68a473b0-341c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017894/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Od upadku do rozwoju. Kiełpin i Tuchola w procesie transformacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348749/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.14.2022.AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1. BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. ALEKSANDRA JANTA - POŁCZYŃSKIEGO W TUCHOLI
Przedmiotem części 1. zamówienia jest budowa– na podstawie decyzji Starosty Tucholskiego nr TUCH.179.2021, z dnia 09 grudnia 2021r., znak BD.6740.TUCH.179.2021.MŚ –sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków, przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną do zasilania przepompowni, oświetleniem terenu przepompowni, na terenie działek nr ewid. 72 i 73/41 położonych przy ulicy Aleksandra Janta-Połczyńskiego w Tucholi.
W ramach zadania należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej PVC Ø200 mm. Trasa sieci rozpoczyna się wpięciem do istniejącej studzienki kanalizacji sanitarnej.
Charakterystyka techniczna inwestycji – sieć kanalizacji sanitarnej:
 rurociąg PVC Ø200 mm o długości L=579,35 m
 rurociąg PE Ø90 mm o długości L=122,30 m
 studzienka rewizyjna/połączeniowa – 14 szt.
 przepompownia ścieków – 1 szt.
Zakresem zadania objęta jest również budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej PEØ90 mm. Trasa instalacji rozpoczyna się studnią z zasuwą odcinającą oraz zaworem spustowym, a kończy hydrantem nadziemnym DN80.
Charakterystyka techniczna inwestycji – zewnętrzna instalacja wodociągowa:
 rurociąg PEØ90 mm o długości L=1,75 m
 studzienka z zasuwą odcinającą i zaworem spustowym – szt. 1
 hydrant HP80 – szt. 1 (hydrant technologiczny do płukania sieci).
Zadanie obejmuje również budowę przyłącza wodociągowego PE Ø90 mm. Trasa projektowanej instalacji rozpoczyna się wpięciem do istniejącej sieci wodociągowej a kończy się w studni zasuwą odcinającą.
Charakterystyka techniczna inwestycji – przyłącze wodociągowe:
 rurociąg PEØ90 mm o długości L=5,60 m
Inwestycja obejmuje swym zakresem także budowę zewnętrznej instalacji elektroenergetycznej do przepompowni ścieków 0,4 kV typu YKXS 5x4,0 mm2 z projektowanego złącza kablowo-pomiarowego ZKP. Kabel YKXS 3x2,5 mm2 do lampy oświetleniowej wyprowadzić z szafy sterującej przepompowni ścieków. Zastosować należy lampę o wysokości 3,5 m ogniowo galwanizowaną.
Ponadto zaprojektowano ogrodzenie działki, na której znajdować się będzie przepompownia ścieków. Ogrodzenie z paneli zgrzewanych o wymiarach 250x153 cm cynkowanych ogniowo. Zastosować bramę wjazdową dwuskrzydłową o szerokości 4 m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Decyzja Starosty Tucholskiego nr TUCH.179.2021, z dnia 09grudnia 2021 r., znak BD.6740.TUCH.179.2021.MŚ w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków, przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną do zasilania przepompowni, oświetleniem terenu przepompowni, na terenie działek nr ewid. 72 i 73/41, położonych przy ulicy Aleksandra Janta-Połczyńskiego w Tucholi,
 Projekt budowlany – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków, przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną do zasilania przepompowni oraz oświetleniem terenu przepompowni,
 Projekt wykonawczy – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków, przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną do zasilania przepompowni oraz oświetleniem terenu przepompowni,
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków, przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną do zasilania przepompowni oraz oświetleniem terenu przepompowni,
 Załącznik do zgłoszenia – Przebudowa ulicy Polnej w Legbądzie wraz z łącznikiem z ulicą Szkolną,
 Opinia geotechniczna –Przebudowa ul. Polnej wraz z łącznikiem w ul. Szkolną w m. Legbąd
 Załącznik do zgłoszenia – Włączenie drogi gminnej (dz. nr ewid. 598/2) położonej w m. Legbąd do drogi wojewódzkiej nr 237 Czersk-Tuchola (dz. nr ewid. 265),
 Projekt zmian stałej organizacji ruchu – obowiązującej na drodze publicznej kategorii wojewódzkiej nr 237 relacji Czersk – Tuchola – Mąkowarsko w miejscowości Legbąd,
 SOR na drogę gminną,
 Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Przebudowa ulicy Polnej wraz z łącznikiem z ulicą Szkolną,
 Ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia dla projektowanych instalacji sieci kanalizacji wodociągowej i sanitarnej wraz z przepompownią (tłocznią) ścieków bytowo-gospodarczych oraz deszczowych zlokalizowanych w centralnej i północnej części ulicy Janta-Połczyńskiego w miejscowości Tuchola.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiary robót:
 Przedmiar– Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompownią ścieków, przyłączem i zewnętrzną instalacją wodociągową, zewnętrzną instalacją elektroenergetyczną do zasilania przepompowni oraz oświetleniem terenu przepompowni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45247112-8 - Roboty budowlane w zakresie kanałów upustowych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.5.) Wartość części: 524100,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W REJONIE UL. KASZTANOWEJ I UL. NA GÓRCE W TUCHOLI
Przedmiotem części 2. zamówienia jest budowa – na podstawie złożonego do Starosty Tucholskiego w dniu 12 grudnia 2018 roku zgłoszenia budowy niewymagającej pozwolenia na budowę – sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni ścieków oraz jej zasilaniem energetycznym na terenie działek położonych przy ul. Kasztanowej i Na Górce w miejscowości Tuchola, gmina Tuchola.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zakres prac obejmuje:
a) Budowę kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC-U ϕ200/5,9mm SNkN/m2 (lite), długości 190,00 m;
b) Budowę kolektora kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PE 100RC ϕ225/13,4mm SDR17, długości 58,00 m (przewiert sterowany);
c) Budowę kolektora kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 RC PN 10 SDR17 ϕ110/6,6mm, długości 124m (przejście pod Strugą Kicz w rurze osłonowej PEPE ϕ200/11,9mm długości 20,00 m;
d) Budowę tłoczni ścieków DN2000 o mocy pompy 2 x 1,5KW, Qp = 22,0m3/h, Hp = 4,83m SW – 1 kpl.;
e) Budowę studni kanalizacji sanitarnej z kręgów betonowych DN1200 – 7 kpl.;
f) Budowę sieci wodociągowej z rur PEHD PN10 SDR17 ϕ110/6,6mm, długości 127,00 m
g) Budowę sieci wodociągowej z rur PEHD PN10 SDR17 ϕ160/9,5 mm, długości 180,50m (w tym 85,00 m przewiertem sterowanym);
h) Budowę odejścia hydrantowego z rur PEHD PN10 SDR17 ϕ90/5,4mm, długości 6,00 mwraz z zabudową na terenie tłoczni hydrantu nadziemnego DN80 z armaturą odcinającą;
i) Budowę za licznikowej linii WLZ – YAKXS 4x35mm2 o długości około 58,00 m (trasy 52,oo m);
j) Zagospodarowanie terenu tłoczni ścieków;
k) Unieczynnienie istniejącego przyłącza wodociągowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Projekt budowlany – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni ścieków oraz jej zasilaniem energetycznym na terenie działek położonych przy ul. Kasztanowej i Na Górce w miejscowości Tuchola, gmina Tuchola,
 Projekt wykonawczy – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni ścieków oraz jej zasilaniem energetycznym na terenie działek położonych przy ul. Kasztanowej i Na Górce w miejscowości Tuchola, gmina Tuchola,
 Operat wodnoprawny na przejście rurociągiem tłocznym kanalizacji sanitarnej pod dnem rzeki Struga Kicz w km 5+100 – działka o nr ewid 684/2 i 684/7 – obręb ewid. Miast Tuchola, jedn. ewid. Tuchola Miasto,
 Decyzja Dyrektora Zarządu Zlewni w Chojnicach Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 21 września 2018 r., znak GD.ZUZ.1.421.TU.25.2018.ŻM w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie przejścia rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej (…) pod dnem rzeki Kicz (…),
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni ścieków oraz jej zasilaniem energetycznym na terenie działek położonych przy ul. Kasztanowej i Na Górce w miejscowości Tuchola, Gmina Tuchola,
 Opinia geotechniczna warunków posadowienia dla projektu: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Na Górce i Kasztanowej w miejscowości Tuchola.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiar robót: Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej wraz z budową tłoczni ścieków oraz jej zasilaniem energetycznym na terenie działek położonych przy ul. Kasztanowej i Na Górce w miejscowości Tuchola, gmina Tuchola.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 640793,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3. BUDOWA ROZDZIELCZEJ SIECI WODOCIĄGOWEJ W KIEŁPINIE
Przedmiotem części 1. zamówienia jest budowa– na podstawie decyzji Starosty Tucholskiego nr TUCH.169.2019, z dnia 09 grudnia 2019 r., znak BD.6740.TUCH.169.2019.MŚ – rozdzielczej sieci wodociągowej, na terenie działek nr ewid. 619/4, 619/5, 616/1, 616/2, 775, 631/2, 617, 630, 631/1, 633, 618, 632, położonych w obrębie geodezyjnym Kiełpin, gmina Tuchola.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Inwestycja swoim zakresem obejmuje budowę sieci wodociągowej od istniejącego rurociągu na działce nr 619/4w miejscowości Kiełpin, gmina Tuchola. W ramach zadania należy wybudować sieć wodociągową z rur:
 PVC-U PN10 160x6,2 mm o długości L=549,10 mb,
 PVC-U PN10 90x4,3 mm o długości L=517,70 mb.
Sieć wodociągowa uzbrojona będzie w następującą armaturę:
 zasuwy kołnierzowe Z-150 – 1 szt.,
 zasuwy kołnierzowe Z-80 – 4 szt.,
 hydrant nadziemny z zasuwą dn 80 – 6 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Projekt budowlany – Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w miejscowości Kiełpin, gm. Tuchola,
 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – wymagania ogólne – Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w miejscowości Kiełpin, gm. Tuchola.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia przedmiar robót: Budowa rozdzielczej sieci wodociągowej w miejscowości Kiełpin, gm. Tuchola.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 370339,68 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4. BUDOWA DROGI TRANSPORTU ROLNICZEGO KIEŁPIN NA POLACH – II ETAP
Przedmiotem części 4. zamówienia jest budowa – na podstawie decyzji nr TUCH.100.2021 Starosty Tucholskiego z dnia 02 sierpnia 2021 r., znak BD.6740.TUCH.100.2021.DD – drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – etap II, od km 0+999 do km 1+716, na terenie działek o nr ewid. 644, 652 położonych w obrębie geodezyjnym Kiełpin, gmina Tuchola wraz ze zjazdami do działek o nr ewid. 645, 642/7, 642/8.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
W ramach inwestycji wykonać należy jezdnię o szerokości 4,0 m, o nawierzchni bitumicznej, składającej się z warstwy wiążącej i ścieralnej, ołącznej długości wraz ze skrzyżowaniem 780,32 m. Zakres zadania obejmuje również budowę zjazdów gospodarczych oraz skrzyżowań przyległych do niniejszej drogi w takiej samej technologii jak ciąg główny. Odwodnienie drogi będzie się odbywało powierzchniowo za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na przyległy teren, jak na dotychczasowych zasadach, w granicach pasa drogowego.
Zestawienie długości i powierzchni poszczególnych elementów dróg:
 jezdnie wraz ze skrzyżowaniami, zjazdami – powierzchnia 3221,00 m2,
 pobocza utwardzone – powierzchnia 1170,50 m2,
 tereny zielone – powierzchnia około 1560,60 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niżej wymienione dokumenty:
 Projekt budowlany – Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – Etap II,
 Opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża gruntowego określająca warunki gruntowo wodne dla projektu: Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – etap 2,
 Projekt docelowej organizacji ruchu – Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – Etap II,
 Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu przez Burmistrza Tucholi pismem z dnia 07.06.2021 r., znak WIIPP.7221.20.2021.WW,
 Specyfikacje techniczne – Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – Etap II.
Pomocniczo Zamawiający udostępnia Przedmiar – Budowa drogi transportu rolniczego Kiełpin Na Polach – Etap II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 647646,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532590,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532590,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532590,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJWOS INŻYNIERIA ŚRODOWISKA Wojciech Synoradzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-103-41-15

7.3.3) Ulica: Prochowa 69

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532590,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROJWOS INŻYNIERIA ŚRODOWISKA Wojciech synoradzki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-103-41-15

7.3.3) Ulica: Prochowa 69

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289970,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289970,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kamieniu Krajeńskim Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 504-001-34-77

7.3.3) Ulica: Strzelecka 16

7.3.4) Miejscowość: Kamień Krajeński

7.3.5) Kod pocztowy: 89-430

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289970,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 03.10.2022 r. unieważnił 4 część zamówienia ponieważ do tej części nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.