eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › "Budowa sieci wodociągowej w Opolu Lubelskim ul. Przedmieście wraz z odtworzeniem drogi". Zadanie finansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej w Opolu Lubelskim ul. Przedmieście wraz z odtworzeniem drogi”. Zadanie finansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 0818277201

1.5.8.) Numer faksu: 0818277200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.opolelubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci wodociągowej w Opolu Lubelskim ul. Przedmieście wraz z odtworzeniem drogi”. Zadanie finansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65eb3550-3a63-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010583/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa sieci wodociągowej w Opolu Lubelskim w ul. Przedmieście wraz z odtworzeniem drogi - Polski Ład II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360113/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1432542,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn: „Budowa sieci wodociągowej w Opolu Lubelskim ul. Przedmieście wraz z odtworzeniem drogi”. Planowane zadanie inwestycyjne zlokalizowane będzie na działkach nr ewid.: 2734, 2738, 562/7, 533, obręb: 0003- Opole Lubelskie.
4. Realizacja przedmiotu umowy została podzielona na następujące etapy:
1) etap 1 – obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
2) etap 2 – obejmujący wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej wraz z prawomocnym pozwoleniem na budowę.
5. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy (dalej PFU) stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ oraz niniejsza SWZ.
6. Dokumentacja projektowa i wyposażenie winna być na etapie opracowania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. Brak konsultacji i uzgodnień przyjętych rozwiązań w dokumentacji projektowej uprawnia Zamawiającego do żądania wprowadzenia zmian w dokumentacji na każdym etapie realizowanej inwestycji na ryzyko i koszt Wykonawcy.
7. W ramach realizacji etapu I tj. wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę do obowiązków wykonawcy należy między innymi:
1) opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o PFU, w sposób zgodny z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi, przepisami prawa, Polskimi Normami , zasadami wiedzy technicznej oraz poddanej konsultacji i zatwierdzeniu przez Zamawiającego;
2) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji pozwalających na rozpoczęcie prac projektowych, uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę,
3) uzyskanie mapy do celów projektowych w zakresie objętym opracowaniem;
4) uzyskanie uzgodnień i opinii w tym: BHP, sanitarne, ZUD, uzgodnienie projektu budowlanego z zarządcą sieci wodociągowej;
5) uzyskanie decyzji na wycinkę drzew w przypadku konieczności oraz sporządzenie projektu nasadzeń w przypadku wprowadzenia nasadzeń zastępczych;
6) sporządzenie projektów przebudowy obiektów kolidujących, w tym infrastruktury technicznej w przypadku konieczności;
7) sporządzenie i złożenie kompletnego wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę (oddzielnie do Starostwa Powiatowego w Opolu Lubelskim w zakresie sieci wraz z odtworzeniem nawierzchni drogi gminnej - ul. Przedmieście oraz Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie w zakresie sieci w obrębie pasa drogi wojewódzkiej nr 824 (ul. Józefowska)
8) wykonanie badań niezbędnych dla potrzeb projektowania np.: badania gruntowo-wodne na terenie objętym inwestycją;
9) sporządzenie planu BIOZ;
10) sporządzenie projektów czasowej i stałej organizacji ruchu drogowego wraz z ich zatwierdzeniem przez właściwe organy ;
11) uzyskanie decyzji zezwalającej na lokalizację sieci wodociągowej w pasie drogowym;
8. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia winien opracować dokumentację projektową składającą się z projektu budowlanego, projektów wykonawczych uszczegóławiających projekty budowlane, przedmiarów, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowanych, w następujących branżach:
1) Sanitarnej;
2) Drogowej;
3) Inne branże w przypadku konieczności.
9. Projekt budowlany winien uwzględniać:
1) Projekt zagospodarowania terenu;
2) Projekt techniczny;
10. Wykonawca winien opracować:
1) Projekt budowlany w zakresie wszystkich branż - 3 egz.;
2) Projekt wykonawczy w zakresie wszystkich branż - 4 egz.;
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie wszystkich branż – 2egz.;
4) Kosztorys Inwestorski z podziałem na poszczególne branże robót – 2 egz.;
5) Przedmiar robót - 2 egz.
6) Ponadto w/w opracowania należy przedłożyć w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym (pendrive) w ilości – 1 szt. Wykonawca po uzyskaniu prawomocnego pozwolenia na budowę winien na swój koszt dokonać kserokopii zatwierdzonego projektu budowlanego w ilości 2 egz.
11. Projekt budowlany i wykonawczy muszą być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz winien zawierać wszystkie wymagane przepisami szczególnymi opinie, uzgodnienia i pozwolenia.
12. Zamawiający informuje, że posiada odstępstwo od obowiązku budowy kanału technologicznego w pasie drogowym ul. Przedmieście w Opolu Lubelskim.
13. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać następujący zakres robót:
− budowa sieci wodociągowej rozdzielczej DN250 o łącznej długości ok 466,5 mb.,
− budowa sieci wodociągowej rozdzielczej DN100 o łącznej długości ok 15,5 mb.,
− przepięcie istniejących przyłączy wodociągowych (13 szt.) wraz z wymianą przewodów w obrębie granic pasa drogowego, rurociągi DN32-40 o łącznej długości ok 103,5 mb.,
− umożliwienie wykonania przyłącza do działki nr 2566 (na koszt właściciela działki),
− przepięcie istniejących odcinków bocznych sieci wodociągowej,
− remont komory wodociągowej: węzeł w1 wg. koncepcji (wymiana płyty stropowej wraz z włazem)
− montaż nowej komory wodociągowej: węzeł w16 wg. koncepcji
− wyłączenie z użytkowania istniejącej sieci wodociągowej – zamulenie pianobetonem,
− odtworzenie nawierzchni bitumicznej drogi gminnej na pow. ok 2078,05 m2 (ul. Przedmieście),
− odtworzenie chodnika z kostki brukowej o pow. ok 18,1 m2,
− odtworzenie zjazdów z kostki brukowej o pow. ok 12,0 m2.
− odtworzenie pobocza utwardzonego o pow. ok 659,0 m2
− odtworzenie pobocza nieutwardzonego wraz z obsianiem trawą o pow. ok 196,0 m2
− regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych – 15 szt.
− zakup agregatu prądotwórczego zabudowanego o mocy 80kW/100 kVA z przełącznikiem automatycznym wraz z przyczepą pod agregat.

14. W ramach realizacji etapu II zamówienia wykonawca jest obowiązany do wykonania robót budowlanych związanych z budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granicy pasa drogowego, przełączeniem odbiorców, wykonanie odtworzenia nawierzchni drogi oraz chodników na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wraz z zatwierdzonym prawomocnym pozwoleniem na budowę.
15. W ramach realizacji robót budowlanych do obowiązków wykonawcy należy również:
1) Uzyskanie zezwolenia na zajecie pasa drogowego na czas prowadzenia robót budowlanych;
2) Wykonanie oznakowania wg czasowej organizacji ruchu na drogach wraz z zakupem znaków drogowych;
3) Wykonanie oznakowania według opracowanego stałego projektu organizacji ruchu drogowego dla ul. Przedmieście (oznakowanie pionowe i poziome);
4) Zapewnienie obsługi geodezyjnej robót oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej;
5) Uzgodnienie z zarządcą sieci wodociągowej planowanych wyłączeń (zamknięć) wody;
6) Zapewnienie odpowiedniej jakości wody podczas wykonywania prac budowlanych;
16. Gruz pochodzący z rozbiórki Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie, za wyjątkiem gruzu posiadającego wartość użytkową takiego jak rozbiórkowa kostka, krawężniki, obrzeża betonowe oraz destrukt asfaltowy. Rozbiórkowa kostka, obrzeża, krawężniki winny być ułożone na paletach i w taki sposób przetransportowane na plac skaładowy. Powyższy asortyment należy przetransportować na plac składowy zlokalizowany przy al. 600 lecia 8 w Opolu Lubelskim, po wcześniejszym uzgodnieniu z OPK Sp. z o.o. w Opolu Lubelskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2081383,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2081383,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2081383,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008020605

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 12/1

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie dokumentacji projektowej, przewierty, roboty brukarskie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2081383,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.