eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/3/2024 - Przeprowadzenie prac konserwatorskich w dawnym pomieszczeniu biurowym zakładów Izraela K. Poznańskiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP/3/2024 - Przeprowadzenie prac konserwatorskich w dawnym pomieszczeniu biurowym zakładów Izraela K. Poznańskiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-065

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: +48 606 483 040

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wronka@muzeum-lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uml.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/3/2024 - Przeprowadzenie prac konserwatorskich w dawnym pomieszczeniu biurowym zakładów Izraela K. Poznańskiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7de03f3-38ab-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00183925/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przeprowadzenie prac konserwatorskich w dawnym pomieszczeniu biurowym zakładów Izraela K. Poznańskiego w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397266

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196327,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie prac konserwatorskich w dawnym pomieszczeniu biurowym zakładów Izraela K. Poznańskiego w Łodzi.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych tj. remontu w zakresie prac konserwatorskich w dawnym pomieszczeniu biurowym zakładów Izraela Poznańskiego w Łodzi, usytuowanym na parterze południowego skrzydła Pałacu Izraela K. Poznańskich przy ul. Ogrodowej 15 (obecnej siedziby głównej Muzeum Miasta Łodzi).
2. Pomieszczenie biurowe, które zostanie poddane pracom konserwatorskim jest zdobione w stylu secesji. Sufit dekorowany sztukaterią, polichromowany i złocony motywami charakterystycznymi dla stylu secesji. Ściany malowane monochromatycznie na kolor jasnougrowy z dębowymi listami wyznaczającymi podziały ścian. Zachowana secesyjna stolarka drzwiowa oraz boazeria ścienna, wykonana z dębiny w tym samym stylu; drzwi oszklone szkłem kryształowym, fazowanym. Pomieszczenie wyposażone w dwie dębowe szafy biurowe. To unikatowe, historyczne pomieszczenie pełniło w czasie funkcjonowania zakładów Izraela Poznańskiego funkcje biurowe, po powołaniu Muzeum Miasta Łodzi w 1975 r. było przestrzenią ekspozycyjną, a także częścią muzealnej kawiarni.
3. Celem zadania jest przywrócenie oryginalnego wyglądu dawnego pomieszczenia biurowego, od 1975 r. wykorzystywanego przez Muzeum Miasta Łodzi jako pomieszczenie ekspozycyjne oraz część muzealnej kawiarni. Celem prac konserwatorskich jest przede wszystkim powstrzymanie procesów degradacji – aby to uzyskać odsłonięte zostaną oryginalne warstwy malarskie i przeprowadzone zabiegi konserwatorskie. Zakres prac obejmować będzie konserwację ścian, sufitu oraz stolarki okiennej. W wyniku zakładanych działań usunięte zostaną wtórne przemalowania oraz nieestetycznie wyglądające uzupełnienia zapraw, zostanie przeprowadzone wzmocnienie najbardziej zdegradowanych elementów, wykonane zostanie także uzupełnienie ubytków zapraw, polichromii oraz złoceń. Ostatecznym celem po zakończeniu prac jest przywrócenie pomieszczeniu funkcji wystawienniczej.
Po zakończeniu prac konserwatorskich i restauratorskich pomieszczenie zostanie udostępnione zwiedzającym.
4. Zakres prac zgodnie z Programem prac konserwatorskich dot. pomieszczenia nr P.1.012 – kawiarnia (bufet), zlokalizowanego na parterze południowego skrzydła w Pałacu Izraela Poznańskiego, obecnej siedziby głównej Muzeum Miasta Łodzi, ul. Ogrodowa 15, 91-065 Łódź. (s. 47-50) oraz Projektem budowlanym remontu konserwatorskiego pomieszczenia nr P.1.012 – kawiarnia (bufet), zlokalizowanego na parterze południowego skrzydła w Pałacu Izraela Poznańskiego, obecnej siedziby głównej Muzeum Miasta Łodzi, ul. Ogrodowa 15, 91- 065 Łódź (część 2: Dokumenty formalne, Program prac konserwatorskich, s. 47-50).
1) Konserwacja sufitu, w tym: oczyszczenie powierzchni, usunięcie wtórnych warstw farby i zapraw, podklejenie tynków, pęcherzy, spękań i rys; uzupełnienie ubytków tynku na powierzchni sufitu i ubytków sztukaterii gipsowej, konsolidacja warstwy malarskiej, uzupełnienie warstwy malarskiej i złoceń
2) Konserwacja ścian, w tym: usunięcie warstwy płyt gipsowo-kartonowych; usunięcie wtórnych uzupełnień zaprawy; impregnacja zachowanych fragmentów tynku; podklejenie tynków, pęcherzy, spękań i rys. Uzupełnienie ubytków tynku historyczną zaprawą. Konsolidacja i uzupełnienie warstwy malarskiej.
3) Wykonanie konserwacji solarki drzwiowej, widocznej od wnętrza pomieszczenia, w tym: usunięcie wtórnych lakierów; oczyszczenie mosiężnych klamek i zamków; uzupełnienie większych ubytków drewnem dobranym kolorystycznie i pod względem usłojenia; lakierowanie powierzchni.
4) Konserwacja listew ściennych oraz boazerii, w tym: usunięcie wtórnych lakierów; uzupełnienie większych ubytków drewnem dobranym kolorystycznie i pod względem usłojenia do oryginalnego drewna; uzupełnienie drobnych ubytków szpachlówką do drewna, większych kitem; lakierowanie powierzchni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Jedyna złożona w postępowaniu oferta została odrzucona

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.