eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUtworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.



Ogłoszenie z dnia 2024-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilczak 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-623

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdm.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b529415-1f3c-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b529415-1f3c-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040987/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Utworzenie bazy drzew przyulicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354080

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ.PZ.341.48.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utworzeniu bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią, ze szczególnym uwzględnieniem stanu zdrowotnego i stabilności drzew w gruncie wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi - Grunwald.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty :
- kosztorys ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ),
- zakres rzeczowy – wykaz ulic (Załącznik nr 2A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – wykaz powierzonych działek (Załącznik nr 3A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – ewidencja wiązań (załącznik 7A-F do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71510000-6 - Usługi badania terenu

79995200-7 - Usługi katalogowania

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

4.5.5.) Wartość części: 86485,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utworzeniu bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią, ze szczególnym uwzględnieniem stanu zdrowotnego i stabilności drzew w gruncie wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi - Jeżyce Centrum.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty :
- kosztorys ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ),
- zakres rzeczowy – wykaz ulic (Załącznik nr 2A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – wykaz powierzonych działek (Załącznik nr 3A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – ewidencja wiązań (załącznik 7A-F do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71510000-6 - Usługi badania terenu

79995200-7 - Usługi katalogowania

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

4.5.5.) Wartość części: 21193,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utworzeniu bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią, ze szczególnym uwzględnieniem stanu zdrowotnego i stabilności drzew w gruncie wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi - Nowe Miasto.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty :
- kosztorys ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ),
- zakres rzeczowy – wykaz ulic (Załącznik nr 2A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – wykaz powierzonych działek (Załącznik nr 3A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – ewidencja wiązań (załącznik 7A-F do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71510000-6 - Usługi badania terenu

79995200-7 - Usługi katalogowania

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 145367,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utworzeniu bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią, ze szczególnym uwzględnieniem stanu zdrowotnego i stabilności drzew w gruncie wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi - Stare Miasto Centrum.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty :
- kosztorys ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ),
- zakres rzeczowy – wykaz ulic (Załącznik nr 2A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – wykaz powierzonych działek (Załącznik nr 3A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – ewidencja wiązań (załącznik 7A-F do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71510000-6 - Usługi badania terenu

79995200-7 - Usługi katalogowania

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

4.5.5.) Wartość części: 34468,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utworzeniu bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią, ze szczególnym uwzględnieniem stanu zdrowotnego i stabilności drzew w gruncie wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi - Stare Miasto Północ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty :
- kosztorys ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ),
- zakres rzeczowy – wykaz ulic (Załącznik nr 2A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – wykaz powierzonych działek (Załącznik nr 3A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – ewidencja wiązań (załącznik 7A-F do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71510000-6 - Usługi badania terenu

79995200-7 - Usługi katalogowania

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

4.5.5.) Wartość części: 81627,23 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na utworzeniu bazy dot. drzew przyulicznych w celu usprawnienia zarządzania zielenią, ze szczególnym uwzględnieniem stanu zdrowotnego i stabilności drzew w gruncie wraz z przeprowadzeniem nadzoru inwestorskiego nad wskazanymi przez wykonawcę pracami pielęgnacyjnymi - Wilda.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty :
- kosztorys ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ),
- zakres rzeczowy – wykaz ulic (Załącznik nr 2A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – wykaz powierzonych działek (Załącznik nr 3A-F do SWZ)
- zakres rzeczowy – ewidencja wiązań (załącznik 7A-F do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71355000-1 - Usługi pomiarowe

71510000-6 - Usługi badania terenu

79995200-7 - Usługi katalogowania

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

4.5.5.) Wartość części: 36507,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149669,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170238,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149669,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zielony Serwis - Las Park Ogród Andrzej Misiorny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340495573

7.3.3) Ulica: Kościuszki 3e/58

7.3.4) Miejscowość: Tuchola

7.3.5) Kod pocztowy: 89-500

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149669,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39816,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41037,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39816,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA DENDROLOGICZNA "LYNX" RYSZARD XXXXXXXX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020125252

7.3.3) Ulica: os. Jana III Sobieskiego 7 lokal 151

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39816,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137352,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137352,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137352,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA DENDROLOGICZNA "LYNX" RYSZARD XXXXXXXX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020125252

7.3.3) Ulica: os. Jana III Sobieskiego 7 lokal 151

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137352,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58652,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58652,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRACOWNIA DENDROLOGICZNA "LYNX" RYSZARD XXXXXXXX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020125252

7.3.3) Ulica: os. Jana III Sobieskiego 7 lokal 151

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-688

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58652,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125876,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143654,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125876,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oaza Zieleni Joanna Mrowińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365819734

7.3.3) Ulica: Jarowa 24

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-602

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125876,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67819,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67819,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67819,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KERRIA Piórkowski sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300461128

7.3.3) Ulica: ul. S. Żeromskiego 80

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67819,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.