eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Budowa budynku edukacyjno-sportowego wraz z funkcją świetlicy w ramach zadania "Budowa Centrum Kajakarstwa w Jerzykowie, gmina Pobiedziska"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku edukacyjno-sportowego wraz z funkcją świetlicy
w ramach zadania „Budowa Centrum Kajakarstwa w Jerzykowie, gmina Pobiedziska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618977174

1.5.8.) Numer faksu: 618977124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku edukacyjno-sportowego wraz z funkcją świetlicy
w ramach zadania „Budowa Centrum Kajakarstwa w Jerzykowie, gmina Pobiedziska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af6211df-ec88-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020439/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa centrum Kajakarstwa wraz z funkcją świetlicy w Jerzykowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211566/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022.NB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zmówienia jest budowa budynku edukacyjno-sportowego wraz z funkcją świetlicy, z instalacjami i kompleksowym zagospodarowaniem działki w ramach zadania „Budowa Centrum Kajakarstwa w Jerzykowie, gmina Pobiedziska ark. działki o nr ewid.: 247/3, 247/4, 248/1, 248/2 i 266” obejmuje w szczególności:
a) budowę budynku Centrum Kajakarstwa wraz z funkcją świetlicy z instalacjami wewnętrznymi,
b) budowę utwardzeń nawierzchni miejsc postojowych,
c) budowę utwardzenia nawierzchni chodników, dojść do budynku,
d) budowa utwardzenia nawierzchni przeznaczonej pod komunikację kołową,
e) demontaż fragmentów ogrodzenia od strony północnej – ul. Wierzbowa,
f) budowa fragmentów ogrodzenia od strony północnej – ul. Wierzbowa,
g) budowa nowego przyłącza wody do projektowanego budynku
h) budowa przyłącza kanalizacji wg uzyskanych warunków technicznych,
i) budowa przyłącza elektroenergetycznego,
j) roboty ogólnobudowlane wynikające z zakresu zadania.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia ujęty jest w dokumentach:
1) „Dokumentacja Techniczna”, w której skład wchodzi:
a) Projekt budowlany branży architektoniczno-budowlanej, Projekt budowlany – projekt zagospodarowania działki, projekt budowlano-wykonawczy branży konstrukcyjnej, branży instalacji elektrycznych, instalacji fotowoltaicznych, instalacji niskoprądowych, instalacji monitoringu, instalacji sanitarnych i odprowadzenia wód opadowych zawierający także nieistotne zmiany w stosunku do projektu budowlanego wprowadzone na życzenie inwestora, na który uzyskano pozwolenie na budowę, Projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania działki zwane dalej „Dokumentacją projektową”;
b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (zwane dalej „STWiOR”);
2) Specyfikacja warunków zamówienia wraz z modyfikacjami i wyjaśnieniami treści specyfikacji dokonanymi przez Zamawiającego w trakcie postępowania (zwana dalej „SWZ”)
3) Przedmiary robót;
4) Kosztorysy ofertowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112500-0 - Usuwanie gleby

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45211100-0 - Roboty budowlane w zakresie domów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3099000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4691977,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3099000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CORFUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773236777

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 30/A2

7.3.4) Miejscowość: Swarzędz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

PRACE OGÓLNOBUDOWLANE, DACH


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3099000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.