Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00337673/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00339402/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
PN/05/2024 Zakup smyczków i akcesoriów na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: FILHARMONIA OPOLSKA IM.JÓZEFA ELSNERA W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7540336747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@filharmonia.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.opole.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9297601.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PN/05/2024 Zakup smyczków i akcesoriów na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1729a4bf-1875-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241013/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Instrumenty lutnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/05/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1, pn.: Zakup 16 smyczków: altówkowe, skrzypcowe i wiolonczelowe1 szt. - Smyczek skrzypcowy sygnowany „ Manoel Francisco” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z pierścieniem z masy perłowej. Okucia ze srebra, owijka z nici czarnej ze srebrem. Skórka czarna. Główka śrubki pełna okrągła ze srebra z bocznymi zagłębieniami, jednoczęściowa. Pręt owalny koloru ciemnobrązowego. Waga ok. 61.7 gr
1 szt. - Smyczek skrzypcowy sygnowany „Manoel Francisco” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z owalną wstawką z masy perłowej. Pręt owalny koloru brązowego. Okucia ze srebra, owijka z drutu srebrnego. Skórka czarna. Główka śrubki trzyczęściowa ze srebra i hebanu. Na końcu główki wstawka okrągła z masy perłowej. Waga ok 61.8 gr
1 szt. - Smyczek skrzypcowy sygnowany „M. Favalessa” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z „paryskim oczkiem” z masy perłowej. Pręt owalny koloru brązowego. Okucia ze srebra, owijka z drutu srebrnego. Skórka czarna. Główka śrubki jednoczęściowa oktagonalna ze srebra. Waga ok 61.2 g
1 szt. - Smyczek skrzypcowy sygnowany „Jackson Fornaciari” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z paryskim oczkiem, pręt owalny ,koloru brązowego. Okucia ze srebra. Owijka z drutu srebrnego. Skórka czarna. Główka śrubki pełna, jednoczęściowa oktagonalna ze srebra. Waga ok 60,9.g
1 szt. - Smyczek skrzypcowy sygnowany „Manoel Francisco” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z paryskim oczkiem, okucia ze srebra. Pręt owalny koloru brązowego . Owijką z drutu srebrnego. Skórka czarna. Główka śrubki jednoczęściowa ,pełna, ze srebra. Waga ok. 62.3.g
1 szt. - Smyczek skrzypcowy sygnowany „Manoel Francisco” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z intarsją z masy perłowej w kształcie lilii. Okucia ze srebra, owijka z nici ze srebrem. Skórka czarna. Główka śrubki trzyczęściowa ze srebra i hebanu, na końcu główki wstawka okrągła z masy perłowej. Pręt owalny koloru brązowego. Waga ok. 61.9 gr
1 szt. - Smyczek skrzypcowy sygnowany „*Andreas Dörfler ***” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z paryskim oczkiem z masy perłowej. Okucia ze złota, owijka z nici ze złotem. Skórka czarna. Główka trzyczęściowa ze złota i hebanu, na końcu główki wstawka okrągła z masy perłowej. Pręt owalny koloru jasnobrązowego. Waga ok 61.3 gr
1 szt. - Smyczek skrzypcowy sygnowany „Heinz Dölling ****” lub równoważny posiadający następujące cechy:
Żabka z paryskim oczkiem z masy perłowej. Okucia ze złota, owijka ze skóry brązowej. Główka trzyczęściowa ze złota i hebanu ,na bokach główki wstawki z masy perłowej, na końcu główki wstawka okrągła z masy perłowej. Pręt oktagonalny koloru jasnobrązowego. Waga ok. 61.g
1 szt. - Smyczek altówkowy sygnowany „W .Imberti” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z intarsją w kształcie tarczy z masy perłowej. Okucia ze srebra, owijka z srebrnego drutu. Skórka czarna. Główka śrubki trzyczęściowa ze srebra i hebanu, na końcu główki wstawka okrągła z masy perłowej. Pręt owalny koloru brązowego. Waga ok. 70g
1 szt. - Smyczek altówkowy sygnowany „S. Trindade” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z intarsją w kształcie tarczy z masy perłowej. Okucia ze srebra, owijka z srebrnego drutu. Skórka czarna. Główka śrubki trzyczęściowa ze srebra i hebanu, na końcu główki wstawka okrągła z masy perłowej. Pręt owalny koloru brązowego. Waga ok. 71.1 g
1 szt. - Smyczek altówkowy sygnowany „Luan Ruy” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z paryskim oczkiem z masy perłowej. Okucia ze srebra, owijka ze srebrnego drutu. Skórka czarna. Główka śrubki jednoczęściowa ze srebra. Pręt owalny koloru ciemnobrązowego. Waga 69.3 g
1 szt. - Smyczek wiolonczelowy sygnowany „J R Silva” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z intarsją - owalną wstawką z masy perłowej. Okucia ze srebra, owijka z srebrnego drutu. Skórka czarna. Główka śrubki trzyczęściowa ze srebra i hebanu, na końcu główki wstawka okrągła z masy perłowej. Pręt owalny koloru brązowego. Waga ok. 81.3g
1 szt. - Smyczek wiolonczelowy sygnowany „Manoel Francisco**” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa . Okucia ze srebra, owijka z nici zielonej ze srebrem. Skórka czarna. Główka śrubki jednoczęściowa, pełna ze srebra. Pręt owalny koloru brązowego. Waga ok. 83g
1 szt. - Smyczek wiolonczelowy sygnowany „Emil Kuehnl ***” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka hebanowa z paryskim oczkiem z masy perłowej. Okucia ze złota. Skórka czarna. Główka śrubki trzyczęściowa ze złota i hebanu, na końcu główki wstawka okrągła z masy perłowej i hebanu. Pręt oktagonalny koloru brązowego. 83.9 gr
1 szt. - Smyczek altówkowy sygnowany „A. Carlesso” lub równoważny posiadający następujące cechy:
żabka z drewna wężowego. Okucia z niklu , owijka z drutu. Skórka jasnobrązowa. Główka śrubki trzyczęściowa z drewnem wężowym.Na końcu główki wstawka okrągła z masy perłowej Pręt oktagonalny koloru brązowego. 70.9 gr
1 szt. - Smyczek skrzypcowy sygnowany "H.R.Pfretzschner" lub równoważny posiadający następujące cechy:
Pręt koloru jasnobrązowego Żabka hebanowa z paryskim oczkiem z wypalonym herbem. Okucia srebrne, owijka posrebrzana. Waga 59 gr długość 74,9 cm
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2, pn.: Zakup fletu korpus piccoloFlet korpus piccolo Burkart Elite lub równoważny spełniający kryteria flet picollo z mechanizmem G# i wentylowaną klapą C
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 109756,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 3, pn.: Zakup głowy piccoloGłowa piccolo Mancke, Rosewood wave crest lub równoważna spełniająca kryteria głowa piccolo Mancke z 14k kominkiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 4, pn.: Zakup głowy piccoloGłowa piccolo Mancke, Pink Ivory lub równoważna spełniająca kryteria głowa piccolo Mancke z płytką ustnikową i 14k kominkiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 7642,28 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 5, pn.: Zakup głowy piccoloGłowa piccolo Mancke, Cocobolo medium wave crest lub równoważna spełniająca kryteria głowa piccolo Mancke z 14k kominkiem
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 6829,27 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 6, pn.: Zakup urządzenia do ćwiczeń na trąbceYAMAHA SB7J Silent Brass – lub równoważne spełniające kryteria urządzenie do ćwiczeń na trąbce, wyciszające
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 7, pn.: Zakup pokrowcaPokrowiec Muramatsu Gigbag for Flute Leath H BK- lub równoważny spełniający kryteria pokrowiec skórzany na futerał do fletu z h-klapą
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 536,59 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 8, pn.: Zakup pokrowcaPokrowiec Protec czarny – lub równoważny spełniający kryteria pokrowiec na futerał do fletu z h-klapą i piccolo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 146,34 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 9, pn.: Zakup pokrowcaPokrowiec Melody Bags torba/plecak Bella, materiał: „Liście Topoli Turkus”- lub równoważny spełniający kryteria pokrowiec na futerał do fletu zh-klapą i piccolo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 487,80 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 10, pn.: Zakup pokrowcaPokrowiec Melody Bags materiał: „Nocny Ogród”- lub równoważny spełniający kryteria pokrowiec na flet z h-klapą i piccolo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 325,20 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 11, pn.: Zakup czary do obojuCzary do oboju „Isabella” produkcji Tomasz Orłowski
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 11012,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 12, pn.: Zakup urządzenia do usuwania wody„Octafree” – lub równoważne spełniające kryteria urządzenie do usuwania wody zebranej pod klapami oktawowymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 475,61 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 13, pn.: Zakup szablonów do maszyny profilującejSzablony do maszyny profilującej marki Reeds’n Stuff
„NVC”- 1 szt.
„MAU” – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 2635,77 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 14, pn.: Zakup szablonów do maszyny fasonującejSzablony do maszyny fasonującej marki Reeds’n Stuff
„RORT” – 1 szt.
„BOUR” – 1 szt.
„INGO” – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 1536,59 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 15, pn.: Zakup maszyny do pomiaru trwałości drewnaMaszyna do pomiaru trwałości drewna, produkcja Jan Wiśniowski lub równoważny "twardościomierz", który mierzy parametry drewna, aby móc wybrać jakościowo drewno nadające się do zrobienia stroika
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 813,01 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 16, pn.: Zakup maszyny do pomiaru gęstości drewnaMaszyna do pomiaru gęstości drewna, Georg Rieger lub równoważna maszyna mierząca parametry gęstości drewna, aby móc wybrać drewno nadające się do zrobienia stroika
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 2656,91 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 17, pn.: Zakup rurki do stroików rożkowychRurki do stroików rożkowych marki „Loree” - standardowa długość, nie pozłacane, nie posrebrzane, tylko określenie "brass
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 243,90 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 18, pn.: Zakup rurki do stroików obojowychRurki do stroików obojowych Marigaux :
10 szt. – marigaux lub równoważna spełniająca kryteria długość 45 mm
10 szt. – marigaux lub równoważna spełniająca kryteria długość 46 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 357,72 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 19, pn.: Zakup rurki do stroików obojowychRurki do stroików obojowych „Isabella”
rurka Isabella lub równoważna spełniająca kryteria długość 45 mm
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 17886,18 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 20, pn.: Zakup heblarki zewnętrznej do stroików fagotowychHeblarka zewnętrzna do stroików fagotowych
korpus wykonany ze stopów aluminium, anodowany
elementy mechaniczne wykonane z mosiądzu, stopów aluminium, stali oraz stali nierdzewnej
nóż hebla wykonany z wysokiej jakości stali o twardości 67 HRC
regulacja:
- płynna regulacja grubości i obszaru heblowania
- dodatkowa regulacja grubości heblowania ze skalą o podziałce 0,01 mm
urządzenie zawiera 5 łożysk kulkowych
prowadnica hebla na łożyskach liniowych
urządzenie zawiera przyrząd ułatwiający wymianę noża
heblarka przystosowana jest do heblowania stroików do kontrafagotu i fagotu barokowego po
zamontowaniu dodatkowego wałka
wymiary zewnętrzne 100x240 mm
waga ok. 2 kg
urządzenie dostarczane jest z drewnianą skrzynką transportową
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 2439,02 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 21, pn.: Zakup futerału altówkowego profilowanegoGEWA (PS352063) Futerał altówkowy profilowany CVA 02 39,5 cm – lub równoważny o parametrach:
• Długość korpusu od 33,0 do 42,0 cm
• Czasza styropianowa
• Pokrywa śrubowana z małą kieszenią
• Podstawa i boki tapicerowane
• Zawieszenie
• 2 przyszyte szelki
• Waga 1,5 kg
• Materiał zewnętrzny TEX - czarny
• Wewnątrz jasnoszary aksamit
4.5.3.) Główny kod CPV: 37320000-7 - Części i akcesoria do instrumentów muzycznych
4.5.5.) Wartość części: 284,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211108 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211108 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211108 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Lutnicza-Sprzedaż Smyczków i Akcesoriów Marcin Mazur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 726-223-50-21
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRACOWNIA LUTNICZA - SPRZEDAŻ SMYCZKÓW I AKCESORIÓW MARCIN MAZUR
jakie przetargi wygrała firma
PRACOWNIA LUTNICZA - SPRZEDAŻ SMYCZKÓW I AKCESORIÓW MARCIN MAZUR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211108,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134999,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music - Byczek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-321-83-48
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music - Byczek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-321-83-48
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music - Byczek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-321-83-48
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music - Byczek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-321-83-48
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2993,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2993,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2993,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music - Byczek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-321-83-48
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2993,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music - Byczek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-321-83-48
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music - Byczek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-321-83-48
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music - Byczek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-321-83-48
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarmuła Music - Byczek Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 873-321-83-48
7.3.4) Miejscowość: Mikołajowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
JARMUŁA MUSIC-BYCZEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19483,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19483,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19483,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Music Center Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5490021985
7.3.4) Miejscowość: Kęty
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19483,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu,
odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu,
odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu,
odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu,
odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu,
odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Music Center Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5490021985
7.3.4) Miejscowość: Kęty
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Music Center Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5490021985
7.3.4) Miejscowość: Kęty
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Music Center Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5490021985
7.3.4) Miejscowość: Kęty
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu,
odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt. 1) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 03.06.2024 r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu,
odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania nie złożono żadnej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe należy stwierdzić o unieważnieniu niniejszego postępowania odpowiednio w ww. częściach przedmiotowego postępowania jako w pełni uzasadnione i stanowiące obowiązek Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- TP.D.DI.38.25_Zakup z dostawą 170 szt. zestawów komputerowych mini PC, monitorów, klawiatur, myszy, czytników kart inteligentnych
- Wartościowanie stanowisk pracy w Wodociągi i Kanalizacja w Opolu Sp. z o.o., opracowanie projektu polityki płacowej oraz wsparcie procesu wdrożenia nowych zasad wynagradzania
- BUDOWA DEDYKOWANEGO OŚWIETLENIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ ZWIĘKSZAJĄCĄ BEZPIECZEŃSTWO NA PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 489 W M. NIWNICA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie - z podziałem na zadania
- U/24/2025 Sukcesywne usługi poligraficzne w zakresie: redakcja techniczna, łamanie, dwie [ 2 ] korekty, druk książek i czasopism o tematyce teologicznej wraz z transportem
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: ,,Droga dla pieszych i rowerów w ramach zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 461 w m. Dąbrówka Łubniańska i Łubniany"- z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.