Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00405831/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci
w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Łęczyński
1.3.) Oddział zamawiającego: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430411233
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 95
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 53 15 335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ppp@ppp.powiatleczynski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradnialeczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_leczna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieciw ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d38cbccd-536d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00209125/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci z niepełnosprawnością oraz zagrożonych niepełnosprawnością
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405831/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRP.272.4.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 75167,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1.1 - Terapeuta Integracji SensorycznejZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 58 godzin.
Zakres obowiązków Terapeuty Integracji Sensorycznej:
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Integracji Sensorycznej,.
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5993,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1.2 - Terapeuta Integracji SensorycznejZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 57 godzin.
Zakres obowiązków Terapeuty Integracji Sensorycznej:
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Integracji Sensorycznej,.
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5889,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2.1 - Logopeda / NeurologopedaZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 69 godzin.
Zakres obowiązków Logopedy / Neurologopedy:
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologepedy,
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7129,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2.2 - Logopeda / NeurologopedaZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 69 godzin.
Zakres obowiązków Logopedy / Neurologopedy:
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologepedy,
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 7129,77 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2.3 – Logopeda/NeurologopedaZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 69 godzin.
Zakres obowiązków Logopedy / Neurologopedy:
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologepedy,
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 7129,77 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2.4 - Logopeda / NeurologopedaZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 69 godzin.
Zakres obowiązków Logopedy / Neurologopedy:
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologepedy,
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 7129,77 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3.1 - PsychologZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 58 godzin
Zakres obowiązków Psychologa:
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny.
Konsultacje dla rodziców/opiekunów na temat trudności w funkcjonowaniu dzieci w rodzinie, grupie rówieśniczej, trudnych wydarzeniach życiowych, radzeniu sobie z kryzysami rozwojowymi, w sytuacjach stresowych, itp..
Wsparcie w przeżywaniu kryzysów rodzicielskich
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5993,14 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3.2 - PsychologZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 57 godzin
Zakres obowiązków Psychologa:
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny.
Konsultacje dla rodziców/opiekunów na temat trudności w funkcjonowaniu dzieci w rodzinie, grupie rówieśniczej, trudnych wydarzeniach życiowych, radzeniu sobie z kryzysami rozwojowymi, w sytuacjach stresowych, itp..
Wsparcie w przeżywaniu kryzysów rodzicielskich
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5889,81 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4.1 - Psycholog/Pedagog prowadzący zajęcia z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w relacjiZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 58 godzin.
Zakres obowiązków Psychologa/Pedagoga
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5993,14 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4.2 - Psycholog/Pedagog prowadzący zajęcia z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz z trudnościami w relacjiZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 57 godzin.
Zakres obowiązków Psychologa/Pedagoga
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
Opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
Ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie
i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność
i uczestnictwo w życiu społecznym,
Analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodziny,
Wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny
Planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5889,81 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5.1 - Psycholog/pedagog prowadzący konsultacje dla rodziców/opiekunów prawnychZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 50 godzin
Zakres obowiązków Psychologa/Pedagoga
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Konsultacje dla rodziców(opiekunów prawnych) obejmujące wsparcie w rozwiązaniu trudnej sytuacji rodzicielskiej, kryzysów rodzicielskich, związanych z niepełnosprawnością dziecka, wypracowanie wskazówek dotyczących możliwych form działania i korzystnych dla rodziców i dziecka rozwiązań różnego typu trudności z którymi spotykają się rodzice dzieci, na temat : funkcjonowania dziecka w rodzinie, w grupie rówieśniczej, radzenie sobie dziecka z kryzysami rozwojowymi, sytuacje stresowe, trudne wydarzenia życiowe tj. np. rozwód, choroba, śmierć bliskiej osoby, przemoc - której dziecko doświadcza, samoakceptacja, samopoznanie. Spotkania mogą dotyczyć identyfikowania i definiowania trudności związanych z dzieckiem, jego rozwojem, sposobami pracy. Konsultacje są formą poradnictwa psychologicznego i wychowawczego, a nie oddziaływaniem terapeutycznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5.2 - Psycholog/pedagog prowadzący konsultacje dla rodziców/opiekunów prawnychZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 50 godzin
Zakres obowiązków Psychologa/Pedagoga
Po powołaniu w skład zespołu Specjalistów na podstawie stwierdzonej niepełnosprawności dziecka, ustalenie kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodzin.
Konsultacje dla rodziców(opiekunów prawnych) obejmujące wsparcie w rozwiązaniu trudnej sytuacji rodzicielskiej, kryzysów rodzicielskich, związanych z niepełnosprawnością dziecka, wypracowanie wskazówek dotyczących możliwych form działania i korzystnych dla rodziców i dziecka rozwiązań różnego typu trudności z którymi spotykają się rodzice dzieci, na temat : funkcjonowania dziecka w rodzinie, w grupie rówieśniczej, radzenie sobie dziecka z kryzysami rozwojowymi, sytuacje stresowe, trudne wydarzenia życiowe tj. np. rozwód, choroba, śmierć bliskiej osoby, przemoc - której dziecko doświadcza, samoakceptacja, samopoznanie. Spotkania mogą dotyczyć identyfikowania i definiowania trudności związanych z dzieckiem, jego rozwojem, sposobami pracy. Konsultacje są formą poradnictwa psychologicznego i wychowawczego, a nie oddziaływaniem terapeutycznym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty które wpłynęły podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty które wpłynęły podlegają odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty które wpłynęły podlegają odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty które wpłynęły podlegają odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty które wpłynęły podlegają odrzuceniu.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty które wpłynęły podlegają odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4930 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4930 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4930 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anita Piechota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 92050209225
7.3.3) Ulica: Koncertowa 28c/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-866
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4930 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4845 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4845 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4845 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anita Piechota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 92050209225
7.3.3) Ulica: Koncertowa 28c/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-866
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4845 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4930 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4930 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4930 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anita Piechota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 92050209225
7.3.3) Ulica: Koncertowa 28c/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-866
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4930 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4845 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4845 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4845 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anita Piechota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 92050209225
7.3.3) Ulica: Koncertowa 28c/9
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-866
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4845 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty które wpłynęły podlegają odrzuceniu.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty które wpłynęły podlegają odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej -01.09-19.12.2025r.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy kładki na rzece Świnka w miejscowości Puchaczów, droga powiatowa Nr 1716L, kilometraż 0+334"
- Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków w systemie zaprojektuj i wybuduj dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego w m. Zofiówka gm. Łęczna.
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie dwudniowego szkolenia pn. "Wymagania normy ISO/IEC 27001:2022 oraz zasady i techniki przeprowadzania audytów wewnętrznych systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji..."
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.