Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00411887/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 14 zestawów defibrylatorów z tablicami informacyjnymi wraz z ich instalacją.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/229639/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 14 zestawów defibrylatorów z tablicami informacyjnymi wraz z ich instalacją.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83a73006-21f1-49e4-95ab-49e7cfaa40df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00454003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038016/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup 14 zestawów defibrylatorów z tablicami informacyjnymi wraz z ich instalacją
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę 14 zestawów defibrylatorów zewnętrznych AED i tablic informacyjnych o parametrach określonych w załączniku nr 7 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia,
2) montaż, uruchomienie i konfigurację 14 zestawów defibrylatorów zewnętrznych AED i tablic informacyjnych w wyznaczonych przez Zamawiającego lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 7 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia,
3) przeprowadzenie 14 szkoleń z zakresu udzielenia pierwszej pomocy przy użyciu tożsamej wersji treningowej zainstalowanych defibrylatorów AED w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
4) przeprowadzenie szkolenia z obsługi systemu dla około 10 pracowników Urzędu Miasta Piły wskazanych przez Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
2. Zestaw składa się z: defibrylatora zewnętrznego AED z systemem zdalnego zarządzania i monitorowania, baterii, kompletu elektrod dla dorosłych i dla dzieci, dedykowanej torby transportowej, szafki kapsuły do przechowywania defibrylatora na zewnątrz i wyposażenia dodatkowego.
3. Dostarczony przedmiot zamówienia oraz wszystkie użyte do jego budowy komponenty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33182100-0 - Defibrylatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80562000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie pierwszej pomocy
80531200-7 - Usługi szkolenia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321798,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321798,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321798,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGRM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381952165
7.3.3) Ulica: Bluszczowa 9
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321798,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia oraz monitorowania lokalnego systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Pile przy ul. aleja Powstańców Wielkopolskich 79
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Pile
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 im. Królowej Jadwigi w Pile w okresie od 01.01.2026 r. do 30.06.2026 r.
- Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pile
- Studia podyplomowe w ramach projektu pn. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup defibrylatora/kardiomonitora w ramach zadania: uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC - urządzenia medyczne w tym diagnostyczne z przeznaczeniem dla SPZOZ
- Dostawa sprzętu ratowniczego, logistycznego, technicznego i wyposażenia osobistego dla zabezpieczenia realizacji zadań ochrony ludności, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.
- Dostawa wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych w 2025 r. w ramach zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw zasobów przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności
- ,,Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" - II post.
- Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych kierunku Pielęgniarstwo i Położnictwo
- "DOSTAWA DEFIBRYLATORA DO AMBULANSU dla SP ZZOZ MSPRzP w Sopocie" Zamówienie finansowane jest ze ŚRODKÓW PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
więcej: Defibrylatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





