Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00438846/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko–ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mircze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryłowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Mircze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mircze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89a16bb7-f91a-461a-bc4c-dc78b75f4ae71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparko–ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89a16bb7-f91a-461a-bc4c-dc78b75f4ae7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013733/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup koparko–ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00438846
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRGR.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149936,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup koparko–ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”.
Podstawowe dane przedmiotu zamówienia:
- pojazd fabrycznie nowy, samobieżny, niezarejestrowany;
- silnik o pojemności: minimum 2000 cm3, moc: minimum 74 KM;
- rodzaj paliwa: olej napędowy;
- norma emisji spalin: zgodnie z przepisami UE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno-użytkowych pojazdu.
W celu stwierdzenia, że sprzęt będący przedmiotem dostawy spełnia wymogi opisu przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia spełniania parametrów technicznych oferowanego sprzętu w Załączniku Nr 1 do SWZ w ramach niniejszego postepowania.
UWAGA: Załącznik Nr 1 do SWZ stanowi integralny element oferty i nie podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w przepisach art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Wypełnienie formularza stanowi potwierdzenie zgodności produktu z wymogami Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie potwierdzi wymaganych parametrów Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 223 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43000000-3 - Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany
43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt 3) w zw. z art. 266 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. „Zakup koparko–ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej” do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 2 października 2025 r. do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta:
- Interhandler Sp. z o. o., ul. Wapienna 6, 87-100 Toruń.
W dniu 2 października 2025 r., przed otwarciem ofert, zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający poinformował, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 184 421,50 zł brutto.
Cena oferty z najniższą ceną w przedmiotowym postępowaniu wynosi: 451 533,00 zł brutto.
Złożona oferta znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty, zobligowany jest do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 w zw. z art. 266 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451533,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 451533,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Zakup wraz z dostawą koparko - ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka
- Dostawa minikoparki gąsienicowej
- Zakup sprzętu i wyposażenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- ZAKUP I DOSTAWA KOPARKO- ŁADOWARKI W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Zakup koparko - ładowarki na podwoziu kołowym
więcej: Maszyny górnicze, do pracy w kamieniołomach, sprzęt budowlany »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.