Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00375294/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00383534/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-07
- 2022/BZP 00389864/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększania świadomości dot. przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Dziedzictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015263890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopernika 36/40
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-924
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nid@nid.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nid.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona dziedzictwa kulturowego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększania świadomości dot. przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4489d14b-4246-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064230/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 PR- krajowy- kampania przeciwko przestępczości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375294/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/NID/15/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 410000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększania świadomości dot. przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu (dalej: Kampania)Kampania będzie realizowana w 3 etapach:
etap 1: współpraca z polskimi pisarzami kryminałów;
etap 2: nagranie podcastów i audiobooka z opowiadaniami.
etap 3: aktualizacja strony internetowej kampanii
4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz zwiększania świadomości dot. przestępczości przeciwko dziedzictwu kulturowemu (dalej: Kampania), polegającej na emisji bilbordów reklamowych oraz spotu na nośnikach zewnętrznych4.5.3.) Główny kod CPV: 79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
4.5.5.) Wartość części: 330000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153135,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92102,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLAN MEDIA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045370
7.3.3) Ulica: ul. Wróblewskiego 18
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92102,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305027,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 510450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305027,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDY MEDIA PL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1010001131
7.3.3) Ulica: ul. Odolańska 6/8 lok. 24
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-560
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305027,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 43 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Organizacja pikniku rodzinnego z okazji Dnia Dziecka.
- Wykonanie projektu budowlanego remontu budynku zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 53 w Warszawie
- Zakup licencji Microsoft Office 365 wraz z prawem do aktualizacji oraz świadczeniem usługi wsparcia.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby jednostki Lasy Miejskie - Warszawa.
- Stworzenie koncepcji, projektu oraz wdrożenie serwisu internetowego www.expo.gov.pl - witryny poświęconej udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2025 Osaka, Kansai
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa realizacja kampanii informacyjno-promocyjna w social media dla Ekonomii Społecznej w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
- Promocja zadania realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt. "Budowa obwodnicy miejscowości Bogoria w ciągu drogi wojewódzkiej nr 757"
- Usługi promocyjne dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa.
- Przygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych - brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych
- "USŁUGA WYKONANIA REKLAMY MOBILNEJ NA AUTOBUSIE KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PROMUJĄCEJ BAZĘ USŁUG ROZWOJOWYCH"
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.