eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław"Utrzymanie pasa drogowego drogi powiatowej nr2581C"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Utrzymanie pasa drogowego drogi powiatowej nr2581C”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366360

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 384C

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09d3f86d-ed59-4535-9035-55a6a39c3d7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


utrzymanie dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie pasa drogowego drogi powiatowej nr2581C”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09d3f86d-ed59-4535-9035-55a6a39c3d7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00417069

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T/20/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Utrzymanie pasa drogowego drogi powiatowej nr2581C” od km 0+265 do km 4+000.
2. Zakres zadania obejmuje:
- ścinkę poboczy na średnią grubość 10 cm i szerokość 1,00 m bez umacniania poboczy kruszywem od km 0+265 do km 0+740 strona prawa
- ścinkę poboczy na średnią grubość 10 cm i szerokość 1,50 m z umocnieniem poboczy kruszywem na szerokości 1,50 m od km 0+745 do km 1+110 strona prawa
- ścinkę poboczy na średnią grubość 10 cm i szerokość 1,00 m z umocnieniem poboczy kruszywem na szerokości 0,75 m od km 1+110 do km 4+000 strona prawa
- ścinkę poboczy na średnią grubość 10 cm i szerokość 1,00 m z umocnieniem poboczy kruszywem na szerokości 0,75 m od km 1+255 do km 4+000 strona lewa
- usunięcie odrostów krzewów z pasa drogowego z utylizacją urobku przez wykonawcę
- wykaszanie pasa drogowego o średniej szerokości 3,50m po prawej i lewej stronie jezdni
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w kosztorysie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu oferty złożył 1 firma. Zaoferowane przez Wykonawcę cena oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.