Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405812/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, zlokalizowanego na terenie miasta Puławy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Puławach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7162469877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skowieszyńska 51
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmpulawy.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pulawy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, zlokalizowanego na terenie miasta Puławy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57549386-76de-4d4f-8fa0-5358014daaf3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098970/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego, zlokalizowanego na terenie miasta Puławy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM.421.19.2025.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace konserwacyjne urządzeń oświetlenia ulicznego (objęte ryczałtem miesięcznym), które obejmują następujący zakres:
1. oględziny kontrolne urządzeń oświetleniowych w porze świecenia,
2. oględziny (ocena stanu technicznego urządzeń oświetlenia ulicznego),
3. malowanie i konserwacja metalowych (nieocynkowanych) konstrukcji latarni, zewnętrznych elementów szafek oświetleniowych oraz wolnostojących złącz kablowych,
4. czyszczenie (mycie) „kloszy” opraw oświetleniowych
5. prace związane ze sterowaniem oświetlenia ulicznego - ustawianie stref czasowych, synchronizacja (fotokomórka, zegar itp.)
6. wymiana źródeł światła,
7. zabezpieczenia wnęk słupowych w przypadku braku drzwiczek/osłon,
8. prostowanie pochylonych słupów,
9. naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów sterowania,
10. zabezpieczanie uszkodzonych, w wyniku kolizji lub awarii, urządzeń instalacji oświetleniowej przed porażeniem prądem wraz z należytym oznakowaniem terenu,
11. naprawa lub wymiana elementów wchodzących w skład opraw oświetleniowych, słupowych tabliczek bezpiecznikowych (dławików, kondensatorów, bezpieczników, itd.),
12. wymiana uszkodzonych/niesprawnych przewodów w słupach oświetleniowych,
13. lokalizacja usterek oraz powstałych uszkodzeń,
14. bieżące reagowanie na powstałe nieprawidłowości w funkcjonowaniu oświetlenia,
15. przycinanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe
(w porozumieniu ze Zleceniodawcą oraz zarządcą drogi/terenu);
16. bieżące odbieranie reklamacji i sprawne usuwanie zgłaszanych usterek.
W ramach bieżącej konserwacji Wykonawca zobowiązany jest także do:
a) prowadzenia całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń
o awariach w każdym dniu trwania umowy oraz bezzwłocznego reagowania na zgłaszane nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń ośw. drogowego w celu ich usunięcia,
b) prowadzenia dokumentacji technicznej eksploatowanych urządzeń
oraz dziennika operacyjnego, do którego będą zapisywane planowane czynności eksploatacyjne (na podstawie opracowanego i uzgodnionego harmonogramu) oraz realizacja przeglądów, oględzin, napraw uszkodzeń oraz sposób wykonywania bieżącej konserwacji wraz z użytymi materiałami, a także wszystkie wezwania wystosowane przez przedstawicieli Zamawiającego i mieszkańców (przedstawiciel Zamawiającego dokonywać będzie w dzienniku, w okresach miesięcznych, potwierdzenia wykonywania czynności z zakresu konserwacji),
c) współpracy z Zamawiającym przy uzgadnianiu zmian (przebudowy, bądź rozbudowy) istniejącej sieci oświetleniowej lub projektów nowego oświetlenia,
d) dokonywania wspólnie z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego, odbiorów technicznych urządzeń nowo wybudowanych, po remoncie lub modernizacji a także dopuszczania innych podmiotów do prac na instalacji oświetleniowej związanych z jej przebudową lub rozbudową,
e) zgłaszania Zamawiającemu potrzeby wykonania innych prac, wykraczających poza zakres będący przedmiotem umowy,
f) niezwłocznego zgłaszania przypadków dewastacji, kradzieży oraz uszkodzeń urządzeń oświetlenia ulicznego Zamawiającemu, Policji oraz Straży Miejskiej,
g) zaopatrzenia się w niezbędne urządzenia związane z oznakowaniem terenu podczas prowadzenia prac a także uzgodnienia z innymi zarządcami dróg formy zabezpieczenia prac wykonywanych w ciągach dróg przez nich zarządzanych,
h) zabezpieczenia części i materiałów niezbędnych do prowadzenia prac z zakresu konserwacji,
i) zapewnienia gotowości do niezwłocznego usuwania uszkodzeń i awarii urządzeń oświetlenia drogowego (rozpoczęcie prac sprawdzających/ zabezpieczających/naprawczych w terminie nie dłuższym niż 2 godz. od przyjęcia zgłoszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419704,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583258,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419704,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo - Inwest Jacek Mielczarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222465009
7.3.4) Miejscowość: Dębe
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENERGO- INWEST Jacek Mielczarek
jakie przetargi wygrała firma
ENERGO- INWEST Jacek Mielczarek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419704,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-10-31INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- sukcesywna dostawa rękawic laboratoryjnych w okresie 18 m-cy , znak sprawy DZP-23/146/25
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów o kodach 19 01 07* oraz 19 01 17* w okresie 24 miesięcy
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia miejsca ukrycia w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Puławach.
- Zakup samochodu dostawczego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Puławach
- Usługa ubezpieczenia Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Dąbrowa Górnicza w 2025 roku"
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1978R (ul. Pużaka w km od 0+418 do 1+054) w Krośnie
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Miechów
- "Utrzymanie sieci i opraw oświetlenia ulicznego będącego własnością Gminy Czechowice-Dziedzice"
- "Doświetlenie ulic w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Projekt i budowa oświetlenia placów i zabaw" podziale na zadania: Zadanie 1-2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





