eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowala-Stępocina › Usługi transportowe - dowóz i odwóz dzieci do szkół, w tym dzieci niepełnosprawnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi transportowe - dowóz i odwóz dzieci do szkół, w tym dzieci niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7

1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486101760

1.5.8.) Numer faksu: 486101722

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportowe - dowóz i odwóz dzieci do szkół, w tym dzieci niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812cfc71-6b09-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00453494

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033861/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi transportowe )dowóz i odwóz dzieci do szkół w tym niepełnosprawnych)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się w języku polskim, przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login lub poczty elektronicznej przetargi@kowala.pl (z tym zastrzeżeniem, że adres e-mail nie
dotyczy składania oferty. Oferta pod rygorem nieważności musi zostać złożona za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego.
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM https://oneplace.marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.-Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem -Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3
ustawy PZP, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.-Dane osobowe wykonawcy zawarte w
protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, -Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych
wykonawcy w celu innym niż cel określony w powyżej. -Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w
przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:- obowiązek informacyjny przewidziany w art.
13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego;- obowiązek informacyjny
wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane
wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.-W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej,
Zamawiający informuje, że:- Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do upływu terminu na ich wniesienie.-
Udostępnianie protokołu i załączników - W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO - W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.-W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony
prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, Zamawiający informuje, że:-Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których
mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy PZP, do
upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. -W
przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 15 ust. 1–3 RODO , zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.-Skorzystanie przez osobę, której
dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania
oraz jego załączników.-W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w
art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1- „Dowóz i odwóz uczniów do Szkół w Gminie Kowala w roku 2023”
1.Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu uczniów wraz z opieką zapewnioną przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, do publicznych szkół podstawowych: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Kowali-Stępocinie, ul. Marii Walewskiej 6, 26-624 Kowala-Stępocina; Publicznej Szkoły Podstawowej im. Noblistów Polskich w Bardzicach, Bardzice 2c, 26-624 Kowala-Stępocina; Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Parznicach, Parznice 53, 26-624 Kowala-Stępocina; Publicznej Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej w Mazowszanach, ul. Wierzbicka 247, 26-624 Kowala-Stępocina na trasach obsługiwanych w ramach publicznego przewozu osób. Usługa nie będzie wykonywana w okresie wakacji i w dniach wolnych od zajęć lekcyjnych.
2.Szczegółowy harmonogram dowozu i odwozu, z podaniem liczby uczniów z poszczególnych tras określony w załączniku nr 13 do SWZ. Harmonogram będzie aktualizowany przez Zamawiającego w przypadku wystąpienia zmian.
3.Przewidywana liczba uczniów objętych dowozem i odwozem wynosi 184. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczniów w okresie obowiązywania umowy.
4. Zamawiający dopuszcza zmianę tras dowozu i odwozu jeżeli będzie to niezbędne do prawidłowego działania placówek oświatowych.
5.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz uczniów, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół Publicznych, który może ulec zmianom.
6.Złożona oferta ma obejmować całość dowozu i odwozu z uwzględnieniem wszystkich tras przewozów.
7.Wynagrodzenie za świadczoną usługę przewozu będą dokonywane za wynagrodzeniem kosztorysowym brutto w wysokości jednego biletu miesięcznego dotyczącego przewozu jednego ucznia miesięcznie, zgodnie z zapisem w formularzu kosztorysu ofertowego- załącznik nr 1a do SWZ. Zmniejszenie ilości uczniów nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń finansowych przez wykonawcę.
8.Autobusy służące do wykonania zamówienia muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wszystkim dojeżdżającym uczniom miejsca siedzące, z zapewnieniem zasad bezpieczeństwa przejazdu w pozycji siedzącej.
9. Autobusy przeznaczone do przewozu muszą być sprawne technicznie i posiadać aktualne przeglądy techniczne podczas realizacji zamówienia, ponadto muszą być utrzymane w należytej czystości z zachowaniem etykiety wewnętrznej i zewnętrznej pojazdów.
10. Sprawowanie opieki (min.1 osoba dla każdego pojazdu) i zapewnienia bezpieczeństwa dzieciom w czasie dowozu oraz podczas wsiadania i wysiadania uczniów do i z autobusów w zakresie przewidzianym prawem o ruchu drogowym oraz ustawie prawo oświatowe. Funkcji opiekuna nie może sprawować kierowca autobusu. Autobusy będą posiadały ubezpieczenia w zakresie OC, NW.
11.W okresie zimowym środek transportu winien być ogrzewany już w momencie wsiadania dzieci na pierwszym punkcie odbioru, a na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać lód i stopnie nie mogą być śliskie.
12. W czasie wykonywania zamówienia Zamawiający może zmienić liczbę przystanków lub ich lokalizację bez dodatkowego wynagrodzenia.
13.Dyrektorzy poszczególnych Szkół Publicznych są zobowiązani w terminie do 20 grudnia 2022r. złożyć Zamawiającemu imienne listy dowozu i odwozu uczniów na miesiąc styczeń 2023 r., natomiast na pozostałe miesiące będą składać Zamawiającemu imienne listy dowozu i odwozu uczniów do dnia 20 każdego miesiąca obowiązywania przedmiotowych imiennych list do następnego miesiąca.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nw. kryteriów oceny ofert (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
a) Cena - 60 pkt (max 60 %);
b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego – 40 pkt (max 40 %).
5.1. Ocena kryterium „cena oferty” – będzie przeprowadzana wg następującego wzoru matematycznego:
Cmin
P(Co) = ¾¾¾¾¾ x 60 pkt
Co
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych,
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
5.2. Ocena kryterium ,,czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego”- ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w formularzu oferty czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego.
Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego, gdzie P(Za) to liczba punktów za kryterium ,,czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego”:

do 30 min- otrzyma 40 punktów P(Za)
powyżej 31 min do 40 min- otrzyma 20 punktów P(Za)
powyżej 41 min- otrzyma 0 punktów P(Za)
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.

UWAGA: Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować czasów innych niż wskazane powyżej. W przypadku podania czasu w sposób odmienny niż wynikając z powyższych wskazań, oferentowi zostanie przyznane 0 pkt.
Ocena oferty- suma punktów z poszczególnych kryteriów
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P= P(Co)+ P(Za)
P- łączna liczba punktów oferty ocenianej
P(Co)- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena oferty’’
P(Za)- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego”
Jako najkorzystniejsza, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w ww. kryteriach cen.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 -„Dowóz i odwóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych realizujących obowiązek nauki i szkolny w roku 2023”
1.Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu i odwożeniu dzieci niepełnosprawnych do szkół na terenie m. Radomia wraz z opieką zapewnioną przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Dowóz 8 uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie m. Radomia zgodnie z poniższym wykazem. Do obsługi zamówienia należy zapewnić minimum 1 BUS.
2.Dowożenie uczniów musi być realizowane w ramach kursów ,,regularnych specjalnych”, czyli przeznaczonych tylko i wyłącznie do realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować tak dowozy i odwozy, aby dzieci na wózkach inwalidzkich (jest ich obecnie troje) mogły być przewożone jednocześnie, jeśli tak wynika lub będzie wynikać z harmonogramu.
4. Przebieg tras, na których świadczona będzie usługa został określony
w SWZ. 5.Wymagania dotyczące świadczenia usługi:
a) Wykonawca w trakcie świadczonej usługi przewozu obowiązany jest zapewnić opiekę nad przewożonymi dziećmi, przy czym kierowca nie może być jednocześnie opiekunem przewożonych dzieci;
b) usługa przewozu będzie świadczona w okresie od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 1 stycznia 2023 roku przez okres 12 miesięcy we wszystkie dni nauki szkolnej (wyłączony okres wakacji). W ww. okresie jest 208 dni nauki szkolnej i taką ilość dni obowiązani są uwzględnić Wykonawcy przy kalkulacji ceny ofertowej
c) usługa przewozu uczniów musi być realizowana zgodnie z wymaganiami prawnymi w tym zakresie
d) rozliczenia za świadczoną usługę przewozu będą dokonywane w oparciu o faktyczną ilość dni dowozu i odwozu dzieci do i ze szkoły w okresie rozliczeniowym (okres miesięczny). W żadnym przypadku łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy na podstawie zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego nie może przekroczyć zaoferowanej w przetargu ceny ofertowej brutto w przypadku niezastosowania zmian wynikających art. 455 Pzp. Płatność będzie dokonywana na podstawie załączonych do faktury wykazów uczniów za dany miesiąc potwierdzonych przez dyrektorów placówek oświatowych.
e) Wykonawca uprawniony jest w porozumieniu z Zamawiającym do zmiany określonych w SWZ godzin dowozu i odwozu uczniów. Zmiana taka może być uzasadniona w szczególności zmianą w planie lekcji dowożonych dzieci.
f) Wynagrodzenie za świadczoną usługę przewozu będzie wynagrodzeniem kosztorysowym brutto za dzienny dowóz i odwóz dzieci, zgodnie z zapisem w formularzu kosztorysu ofertowego- załącznik nr 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie nw. kryteriów oceny ofert (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
c) Cena- 60 pkt (max 60 %);
d) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego – 40 pkt (max 40 %).
5.3. Ocena kryterium „cena oferty” – będzie przeprowadzana wg następującego wzoru matematycznego:
Cmin
P(Co) = ¾¾¾¾¾ x 60 pkt
Co
gdzie:
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych,
Co – cena ocenianej oferty,
P(Co) – liczba punktów za kryterium ceny.
5.4. Ocena kryterium ,,czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego”- ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego w formularzu oferty czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego.
Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego, gdzie P(Za) to liczba punktów za kryterium ,,czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego”:

do 20 min- otrzyma 40 punktów P(Za)
powyżej 21 min do 30 min- otrzyma 20 punktów P(Za)
powyżej 31 min- otrzyma 0 punktów P(Za)

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.

UWAGA: Czas podstawienia pojazdu zastępczego powinien zostać podany w minutach, przy czym Wykonawca nie może zaproponować czasów innych niż wskazane powyżej. W przypadku podania czasu w sposób odmienny niż wynikając z powyższych wskazań, oferentowi zostanie przyznane 0 pkt.
Ocena oferty- suma punktów z poszczególnych kryteriów
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P= P(Co)+ P(Za)
P- łączna liczba punktów oferty ocenianej
P(Co)- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena oferty’’
P(Za)- liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,czasu podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego”
Jako najkorzystniejsza, zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższa łączną ocenę w ww. kryteriach cen.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku wystąpienia awarii pojazdu głównego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW: Warunek dla każdej części
a) Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w treści art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 180 ze zm.) lub ważną licencję na wykonywanie transportu osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
Dla części 1:
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 4 sprawnymi autobusami posiadającymi minimum 55 miejsc siedzących zapewniającymi wykonanie tej usługi w tym samym czasie- załącznik nr 4 do SWZ- Wykaz sprzętu
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami wskazanymi do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia do przewozu osób autobusem- minimum 4 osoby posiadające wymagane uprawnienia - załącznik nr 5 do SWZ- Wykaz osób
c) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) 2 usługi polegające na dowozie i odwozie uczniów do szkół, o wartości minimum 100 000,00 złotych brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych) - załącznik nr 3 do SWZ- Wykaz usług
przy czym Zamawiający przez jedną usługę rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy.
Dla części 2:
a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 busem- pojazdem przystosowanym do przewozu dzieci niepełnosprawnych (z windą) - Załącznik nr 4 do SWZ -Wykaz sprzętu
b) dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do przewozu osób busem - załącznik nr 5 do SWZ-Wykaz osób
c) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) 1 usługę polegającą na dowozie i odwozie uczniów do szkół, gdzie wartość usługi wyniosła minimum 100 000,00 złotych brutto (słownie: sto tysięcy złotych)- załącznik nr 3 do SWZ- Wykaz usług
przy czym Zamawiający przez jedną usługę rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy.

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną z części wskazanych powyżej w zakresie doświadczenia należy zastosować odpowiednio mnożnik doświadczenia, co oznacza, że w przypadku składania oferty na dwie części wykazać należy usługi o wartościach odpowiednich dla każdej z części, bądź 1 usługę o wartości stanowiącej sumę wartości usługi wymaganej dla części 1 oraz dla części 2 tj. 300 000,00 złotych brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych).

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną z części wskazanych powyżej (część 1 i część 2) w zakresie kadry technicznej Wykonawca wykaże, że dysponuje 5 osobami posiadającymi uprawnienia do przewozu osób autobusem/ busem.
Z uwagi na to, że wykonanie usługi dowozu dzieci do szkół w roku 2023 dla części 1 i 2 ma się odbywać w tym samym terminie, Wykonawcy składający oferty na więcej niż jedną część zamówienia muszą udokumentować, że dysponują w/w potencjałem technicznym odrębnie dla każdej części.
Dla każdej części odrębnie oznacza, iż Wykonawca składający ofertę na dwie części zamówienia musi zapewnić do wykorzystania w tym samym czasie:
- co najmniej 4 sprawne autobusy posiadające minimum 55 miejsc siedzących,
- co najmniej 1 sprawny bus przystosowany do przewozu dzieci niepełnosprawnych .

7.2 Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
7.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 7.1 ppkt. zostaną spełnione wyłącznie jeżeli:

a) w przypadku, o którym mowa w pkt 7.1 ppkt 4 lit. a niniejszego rozdziału, jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 r. [sygn. akt: KIO 1495/14]),

b) w przypadku, o którym mowa w pkt. 7.1. ppkt 4 lit. b niniejszego rozdziału, chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.

7.4 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 7.1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

7.5 Zamawiający jednocześnie informuje, iż:
1. „stosowna sytuacja”, o której mowa w niniejszym rozdziale w pkt 7.4 wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
d) informację czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

7.6 Zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy dołączyć do oferty. Wzór pisemnego zobowiązania stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
7.7 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 i 109 ustawy PZP oraz pkt 7 SWZ.
7.8 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7.9 Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
7.10 Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7.11 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

7.12 Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń wymienionych, § 2 ust. 7 rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415), w zakresie wskazanym w SWZ.
7.13 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
- zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
- zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną określoną w rozdziale 7 pkt 3 i 4
7.14 W przypadku zamówień na roboty budowlane oraz usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający będzie żądał, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi, jeżeli są już znani.
7.15 Wykonawca będzie zobowiązany do zawiadamiania zamawiającego o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa w pkt 7.4 SWZ, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

9.2.1 potwierdzających brak podstaw wykluczenia:

a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 6;

b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiający pobierze samodzielnie z ogólnodostępnych rejestrów, Wykonawca nie musi załączać do dokumentów na wezwanie o ile wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp).

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835) - dalej „ustawa sankcyjna” - wg załącznika 12 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: 9.2.2 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):

DLA OBU CZĘŚCI:
1. dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykaz usług wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie , przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 3 do SWZ- Wykaz usług,
b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów (autobusów/ busów) jakimi dysponuje Wykonawca oraz informacje o podstawie dysponowania tymi pojazdami- załącznik nr 4 do SWZ- Wykaz sprzętu,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami -załącznik nr 5 do SWZ- Wykaz osób.

2. dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

- aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, o którym mowa w treści art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2022, poz. 180 ze zm.) lub ważną licencję na wykonywania krajowego transportu osób wydaną na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ
1.Ofertę składa się wyłącznie w formie elektronicznej na FORMULARZU SYSTEMOWYM na platformie zakupowej zamawiającego. Wraz z ofertą systemową należy OBLIGATORYJNIE załączyć:
- kosztorys ofertowy załącznik nr 1a do SWZ-DLA CZĘŚCI 1
oraz
- kosztorys ofertowy załącznik nr 1b do SWZ- DLA CZĘŚCI 2
stanowiące podstawę wyliczenia ceny oferty (POD RYGOREM ODRZUCENIA OFERTY JAKO NIEZGODNEJ Z SWZ).Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, składana jest pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym zgodnie z uprawomocnieniem do reprezentowania oraz składania oświadczeń woli wskazanych w CEiDG lub KRS.
Wykonawca/Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu/Podwykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu- załącznik nr 2a do SWZ;
Wykonawca/Podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dołącza do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2b do SWZ, w zakresie wskazanym w rozdziale II punkt 7 i 8 SWZ. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II pkt 9 ppkt 2 SWZ.
Do oferty wykonawca załącza również (jeśli dotyczy):
a) pełnomocnictwo:
 gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
 w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. c) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
d) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
e) dowód wpłaty wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

10.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) – DLA CZĘŚCI 1
2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych ) – DLA CZĘŚCI 2
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy Oddział w Radomiu
Nr 46 9147 0009 0020 4785 2000 0003
z adnotacją: „Wadium – nr ZP.271.17.2022 ” część 1/część 2
10.2 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
10.3 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
10.4 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.
10.5 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
10.6 Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wówczas składają: oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna to za uzasadnione - możliwość zmiany ustaleń zawartej Umowy w stosunku do treści
oferty Wykonawcy, w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy PZP, które szczegółowo zostały określone w
załączniku 8a i 8b do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.