Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00406702/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonie zimowym 2025/2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Busku -Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wełecz 146
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.gadek@pzd.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.busko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fc79a36-8b17-4c8a-829e-0f5be73579941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonie zimowym 2025/2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fc79a36-8b17-4c8a-829e-0f5be7357994
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453395
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013153/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonach zimowych 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406702
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261.9.PP.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 626000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu drógpowiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonie zimowym 2025/2026 Obwód Drogowy w Busku -Zdroju”
Zakres realizowanej usługi obejmuje:
1) Posypywarka typu ECOS 60 o pojemności ładunkowej 6,0 m3 wraz z pługiem jednostronnym PO97/D (Wykonawcy), nośnik średni o ład. min. 10 t lub ciężki o ład. min. 12t o wymiarach skrzyni ładunkowej 3200mm x 2010mm (Wykonawcy) w ilości 2000 km
2) Posypywarka typu PP-1D o pojemności ładunkowej 5,3m3 wraz z pługiem jednostronnym PO97/D (Zamawiającego), nośnik średni o ład. min. 10 t lub ciężki o ład. min. 12 t (Wykonawcy) w ilości 2000 km
3) Pługopiaskarka o pojemności ładunkowej min. 5,3m3 i nośnik średni o ład. 10t (Wykonawcy), pług jednostronny sterowanym hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy) w ilości 2000 km
4) Pługopiaskarka o pojemności ładunkowej min. 5,3m3 i nośnik średni o ład. 10t (Wykonawcy), pług jednostronny sterowanym hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy) w ilości 2000 km
5) Pługopiaskarka o pojemności ładunkowej min. 5,3m3 i nośnik średni o ład. 10t (Wykonawcy), pług jednostronny sterowanym hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy) w ilości 2000 km
6) Pług ciężki dwustronny typu POD 20 (Zamawiającego), nośnik ciężki (Wykonawcy) w ilości 1500 km
7) Pług ciężki dwustronny typu POD 20 (Wykonawcy), nośnik ciężki (Wykonawcy). w ilości 1500 km
8) Równiarka 1 szt. w ilości 100 godz.
9) Ładowarka łamana o ładowności poj. 1,5 m3 w ilości 100 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 348000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie powiatu buskiego w sezonie zimowym 2025/2026 Obwód Drogowy w Stopnicy”Zakres realizowanej inwestycji obejmuje:
1) Posypywarka typu ECOS 60 o pojemności ładunkowej 6,0 m3 wraz z pługiem jednostronnym PO97/D (Wykonawcy), nośnik średni o ład. min. 10 t lub ciężki o ład. min. 12t o wymiarach skrzyni ładunkowej 3200mm x 2010mm (Wykonawcy) w ilości 2000 km
2) Posypywarka typu PP-1D o pojemności ładunkowej 5,3m3 wraz z pługiem jednostronnym PO97/D (Zamawiającego), nośnik średni o ład. min. 10 t lub ciężki o ład. min. 12 t (Wykonawcy) w ilości 2000 km
3) Pługopiaskarka o pojemności ładunkowej min. 5,3m3 i nośnik średni o ład. 10t (Wykonawcy), pług jednostronny sterowanym hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy)w ilości 2000 km
4) Pługopiaskarka o pojemności ładunkowej min. 5,3m3 i nośnik średni o ład. 10t (Wykonawcy), pług jednostronny sterowanym hydraulicznie z kabiny (Wykonawcy) w ilości 2000 km
5) Pług ciężki dwustronny typu POD 20 (Wykonawcy), nośnik ciężki (Wykonawcy) w ilości 1000 km
6) Pług ciężki dwustronny typu POD 20 (Wykonawcy), nośnik ciężki (Wykonawcy) w ilości 1000 km
7) Równiarka 1 szt. w ilości 100 godz.
8) Ładowarka łamana o ładowności poj. 1,5 m3 w ilości 100 godz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 278000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 321840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 321840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Samochodowy Pojazdami Ciężarowymi Dariusz Syska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290873453
7.3.3) Ulica: Maleszowa 78
7.3.4) Miejscowość: Pierzchnica
7.3.5) Kod pocztowy: 26-015
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT SAMOCHODOWY POJAZDAMI CIĘŻAROWYMI DARIUSZ SYSKA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT SAMOCHODOWY POJAZDAMI CIĘŻAROWYMI DARIUSZ SYSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 321840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 378000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WILK - TRANS Transport, Sprzedaż materiałów budowlanych i opału Dawid Wilk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260306281
7.3.3) Ulica: Skrobaczów 83a
7.3.4) Miejscowość: Stopnica
7.3.5) Kod pocztowy: 28-130
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1058T Stopnica-Gorysławice od km 12+674 do km 13+174 o dł. 500 m."
- "Remont drogi powiatowej Nr 1021T Janina- Kołaczkowice od km 2+820 do km 4+500 dł. 1680 m"
- "Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej" - powt.
- Dostawa odczynników do badań z zakresu diagnostyki zakażeń wraz z dostawą i dzierżawą analizatora do diagnostyki zakażeń do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- "Remont drogi gminnej położonej na dz. nr ewid. 149 w m. Młyny gmina Busko-Zdrój od km 0+000 do km 0+890, nawalny deszcz 05.06.2025 r."
- "Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Sułoszowa w sezonie 2025/2026
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w budynkach Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6 w Ciechanowie"
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2025/2026
- Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Gminy Korczyna
- Usługa zimowego utrzymania dróg i chodników stanowiących własność Gminy żabia Wola w sezonie zimowym 2025/2026.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.