Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351049/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli miejskich – ławki, kosze na odpadki, stojaki rowerowe, słupki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c95381d9-376d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli miejskich – ławki, kosze na odpadki, stojaki rowerowe, słupki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c95381d9-376d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup mebli miejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.54.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320370,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie:
• Ławka – 49 szt.
• Kosz na odpadki – 97 szt.
• Stojak rowerowy – 46 szt.
• Słupek chodnikowy – 78 szt.
Specyfikacje techniczne zamawianego wyposażenia stanowią załącznik do SWZ.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje SWZ z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928400-2 - Osprzęt miejski
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336294,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599403,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367446,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tech Spaw Daniel Gromyko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782662952
7.3.3) Ulica: Karczewska 37A/40
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367446,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- "Remont dachu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Rybniku"
- Dostawa sprężonego powietrza ze sprężarek zasilanych gazem z odmetanowania kopalni dla potrzeb KWK ROW Ruch Jankowice.
- Świadczenie usług sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej w okresie 24 miesięcy dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Budowa budynku usługowego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Ignacego Mościckiego 3 w Rybniku
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz ze zmianą sposobu ogrzewania i rozbiórką budynku gospodarczego przy ul. Gliwickiej 44 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.