Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SKUTERA RATOWNICZEGO WODNEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ
I PLATFORMĄ DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W SŁUPSKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983182
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.slupsk@straz.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-slupsk
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SKUTERA RATOWNICZEGO WODNEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ
I PLATFORMĄ DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W SŁUPSKU
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a277c35-1b50-4f45-9851-8606129ed351
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00347021/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 DOSTAWA SKUTERA RATOWNICZEGO WODNEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ I PLATFORMĄ DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W SŁUPSKU
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0a277c35-1b50-4f45-9851-8606129ed3513.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl ;
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany do dokonania obowiązku informacyjnego w imieniu
Zamawiającego
w stosunku do wszystkich swoich pracowników, których dane osobowe mogą być przetwarzane przez Zamawiającego o treści:
„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporządzeniem RODO) informuję
, iż: Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku ul. Młyńska 2, 76
200 Słupsk (dalej zwany jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
listownie na adres: ul. Młyńska 2 76-200 Słupsk.
telefonicznie: [+48] 59 842 40 01 (kontakt dotyczy wyłącznie danych osobowych) przez email: sekretariat.slupsk@straz.gda.pl.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PT.2370.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa skutera ratowniczego wodnego wraz z przyczepą i platformą dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku, zwanym dalej przemiennie pojazdem:
*typ pojazdu: pojazd wodny,
*napęd : pędnik wodnoodrzutowy,
* ilość miejsc siedzących: 3 (trzy),
*pojazd winien być wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno–ostrzegawcze, dźwiękowe
i świetlne, w sprzęt sygnalizacyjno-alarmowy oraz osprzęt dodatkowy,
*wymiary zewnętrzne:
- długość maksymalnie: 4000 (mm),
- szerokość całkowita pojazdu maksymalnie: 1300 (mm),
- wysokość całkowita pojazdu maksymalnie: 1500 (mm)
4.2.6.) Główny kod CPV: 34421000-7 - Skutery silnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający ustalił następujące kryterium oceny ofert :
cena – waga kryterium 60%,
okres gwarancji – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na pojazd (skuter) bez ograniczania przebiegu (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę co najmniej jednego skutera specjalnego na potrzeby Państwowej Straży Pożarnej lub Ochotniczej Straży Pożarnej lub Sił Zbrojnych RP lub Policji lub Straży Granicznej.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości wykonywanych dostaw, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności zaoferowanego pojazdu (skutera) z opisem przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), tj.: Opis techniczny pojazdu (skutera) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ), stanowiąc podstawę weryfikacji poprawności merytorycznej oferty.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.Niezłożenie przedmiotowych środków dowodowych to sytuacja, gdy np. wykonawca nie złożył wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych (brak przedmiotowych środków dowodowych) lub złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe nieopatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W takim przypadku zamawiający wzywa wykonawcę do złożenia przedmiotowych środków dowodowych, o ile przewidział to w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia i przedmiotowy środek dowodowy nie służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert (w celu oceny ofert) lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania (art. 107 ust. 2 i 3 ustawy Pzp).
Uwaga - Zamawiający nie wzywa do przedłożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego – w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji pkt. 4.6.2 SWZ (dotyczy gwarancji pkt. 19.4.2. SWZ)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w pkt. 9.1.1. SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców;
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.2. SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców;
przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 10 SWZ – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ ;
pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby: oświadczenia, o których mowa w pkt. 15.3.1. i 15.3.2. podmiotu udostępniającego, zgodnie z pkt. 11.3. SWZ, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego, o którym mowa w pkt. 11.4., przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ;
pełnomocnictwo upoważniające do podpisania i złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w pkt. 9.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt. 12.3. SWZ, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają
poszczególni wykonawcy na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (określone w pkt. 9.1.1. i 9.4.1. SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie:1) terminu realizacji, na skutek wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a) zaistnienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;
b) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy;
- o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i zmiany w tym zakresie będą dokonane, z uwzględnieniem okresów niezbędnych do przesunięcia terminu wykonania umowy, jednakże termin nie może być dłuższy niż do 22.12.2025 r.;
2) zmiany ceny na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT,
o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym cena netto jest stała przez cały okres obowiązywania umowy;
3) sposobu spełnienia świadczenia w przypadku gdy:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
b) zmian dotyczących przedmiotu umowy, które wynikają z zaleceń organów administracji publicznej,
– w zakresie wynikającym z wyżej wymienionych zdarzeń – bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie finansowane jest ze środków: Funduszu Wsparcia PSP województwa pomorskiego oraz dotacji celowej z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- DOSTAWA SKUTERA RATOWNICZEGO WODNEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ I PLATFORMĄ DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W SŁUPSKU
- Dostawa i montaż sprzętu do modernizacji oświetlenia oraz nagłośnienia sali widowiskowej O.T. Rondo, przebudowa mostu technicznego, kabiny realizatorskiej oraz instalacji elektrycznej i sygnałowej
- Przebudowa drogi gminnej nr 119002G Swołowo-Bruskowo Małe. na działce nr 152 obr. ew. Swołowo., gm. Redzikowo
- Przebudowa gabinetu diagnostycznozabiegowego z pomieszczeniami towarzyszącymi i infrastrukturą dla Oddziału Urologii WSS w Słupsku Sp. z o.o. - KPO 98/TP/2025
- Dostawa kocy, poduszek i bielizny pościelowej do Szkoły Policji w Słupsku.
- Dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego na potrzeby dydaktyczne Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Słupsku - numer postępowania PMSP.ZP.7.2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa różnego sprzętu w ramach programu "Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup sprzętu do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- DOSTAWA SKUTERA RATOWNICZEGO WODNEGO WRAZ Z PRZYCZEPĄ I PLATFORMĄ DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W SŁUPSKU
- "Dostawa sprzętu i wyposażania w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026"
- DOSTAWA ŁODZI PONTONOWEJ ZE SZTYWNYM DNEM, SILNIKIEM ORAZ PRZYCZEPĄ TRANSPORTOWĄ DLA KOMENDY MIEJSKIEJ PSP W SŁUPSKU
- Zakup łodzi ratowniczej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie
więcej: Przyczepy i naczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.