Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00409293/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont polegający na wymianie zużytych przenośników taśmowych PT2; PT3 i PT19 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem na sortowni odpadów w Dziale Utylizacji Odpadów, PGKiM Łęczna sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430525592
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 54
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 752 10 44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@pgkim.leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.leczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7c3acc2f-d7fc-42a0-840c-31774c4a91cb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont polegający na wymianie zużytych przenośników taśmowych PT2; PT3 i PT19 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem na sortowni odpadów w Dziale Utylizacji Odpadów, PGKiM Łęczna sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c3acc2f-d7fc-42a0-840c-31774c4a91cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409293
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Remont polegający na wymianie zużytych przenośników taśmowych PT2; PT3 i PT19 wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem na sortowni odpadów w Dziale Utylizacji Odpadów, PGKiM Łęczna sp. z o.o.”.
Ważne:
Montaż przenośników może odbywać się etapami, w wyznaczone dni przez Zamawiającego tj. od piątku godziny 15:00 do poniedziałku 06:00.
Prace związane z demontażem istniejących i montażem dostarczonych nowych przenośników ze szczególnym uwzględnieniem terminu realizacji powinny być zgłaszane przez Wykonawcę i zaakceptowane pisemnie przez Zamawiającego.
Terminy realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia zawarte zostaną w harmonogramie rzeczowym, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Po każdej dokonanej wymianie poszczególnych przenośników, Wykonawca musi przygotować i uruchomić linię sortowniczą w sposób umożliwiający ciągłą pracę sortowni tj. pełne podłączenie automatyki jak i przygotowanie jej pod względem mechanicznym. W okresie prowadzenia prac linia sortownicza musi być gotowa i w pełni sprawna w każdy poniedziałek o 07:00.
Wykona i przekaże Zamawiającemu:
- instrukcję eksploatacji, użytkowania, obsługi dla wszystkich urządzeń, instalacji, maszyn lub systemów zamontowanych w Przedmiocie Zamówienia (w języku polskim);
- zaktualizowane schematy linii, nadane nowe numery poszczególnych jej części, prawidłowe i czytelne oznaczenie urządzeń znajdujących się w hali sortowni zaczynając od nr. 1 Rozrywarka worków i dalej kolejno.
- opisu poszczególnych urządzeń linii, przenośników wraz ze specyfikacją i opisem elementów (opis oznaczeń rolek, łożysk, motoreduktorów, rozmiar i specyfikacja taśm itp.) oraz aktualizacji oznaczeń urządzeń i przenośników w szafie sterującej automatyką zgodną ze stanem faktycznym.
- zaktualizowany dokument DTR całej linii sortowniczej;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto z załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42417000-2 - Podnośniki i przenośniki
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
51514000-8 - Usługi instalowania różnych maszyn ogólnego zastosowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na etapie opracowywania odpowiedzi na wnioski Wykonawców o wyjaśnienie SWZ Zamawiający ustalił, że wymagania postawione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, a w szczególności:„Dostarczenie Zamawiającemu kompletne nowych przenośników wraz z oprzyrządowaniem oraz elementami takimi jak: grzyby i linki bezpieczeństwa, taśmy, rolki, krążniki, łożyska, elementy napędzające przenośniki, kable zasilające i wszelkie podzespoły, które tworzą kompletne, gotowe do działania przenośniki, które obowiązkowo po zamontowaniu powinny współpracować bez zastrzeżeń z istniejącymi już przenośnikami jak i automatyką całej linii sortowni” są niemożliwe do zrealizowania bez udostępnienia potencjalnemu wykonawcy „kodów dostępu” do oprogramowania sortowni oraz ingerencji w ten system.
Zamawiający zweryfikował, że nie dysponuje takim zakresem praw do oprogramowania sortowni, który pozwalałby – bez zgody podmiotu, który go opracował – na jego udostępnienie podmiotom trzecim. Zamawiający wystąpił do podmiotu, który opracował oprogramowanie sortowni, o wyrażenie zgody na udostępnienie kodów źródłowych podmiotowi trzeciemu, na potrzeby realizacji zamówienia.
Podmiot ten odmówił Zamawiającemu udostępnienia kodów źródłowych oprogramowania linii sortowania odpadów, powołując się na okoliczność, iż system sterownia linią jest jego know-how.
W tym stanie rzeczy, ze względu na ochronę praw wyłącznych, realizacja przedmiotu zamówienia opisanego w SWZ postępowania znak ZP/5/2025 jest niemożliwa, a ta niemożliwość ma charakter „nieprzezwyciężalny”. Rezultatem wad w opisie przedmiotu zamówienia są wady prawne, które prowadziłyby do braku możliwości osiągnięcia celów postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZNEJ
- Szkolenia dla nauczycieli w ramach projektu Młodzi Profesjonaliści
- Remont magazynów przeznaczonych do ochrony ludności i obrony cywilnej
- Realizacja zadań o charakterze obronnym wynikających z ustawy z dnia 5.12.2024 roku o ochronie ludności i obronie cywilnej - zakupy inwestycyjne Umowa Nr 3088 - z podziałem na 8 zadań
- Budowa Powiatowego Centrum Zdrowia Psychicznego
- Kompleksowe utrzymanie zespołu dworsko-parkowego "Podzamcze"
- "Zakup i wdrożenie sprzętu UTM, rutery, przełączniki w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Łęcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w budynku ZS nr 2 im. gen. Józefa Bema w Milanówku w zakresie remontu korytarza na 2 piętrze oraz wymiany drzwi w budynku ZS nr 2 im. gen. J. Bema w Milanówku przy ul. Wójtowskiej 3
- Remont pokoi oraz łazienek w Ośrodku nad Jeziorem Starogrodzkim
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej w budynkach Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień i Współuzależnienia przy ul. Szosa Bydgoska 1 oraz przy ul. Tramwajowa 2-4 w Toruniu
- "Dostawa instalacji kontroli dostępu i monitoringu do 10 wiat na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych"
- Docieplenia ściany wschodniej i przejazdu bramowego kamienicy przy ul. Tadeusza Kościuszki 52 w Suwałkach, stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie".
więcej: Podnośniki i przenośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.