Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00380419/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 w Prabutach, budynek przy ul. Obrońców Westerplatte 11a (budynek klas 1 – 3).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Prabuty
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwidzyńska 2
1.5.2.) Miejscowość: Prabuty
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@prabuty.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prabuty.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/prabuty1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 2 w Prabutach, budynek przy ul. Obrońców Westerplatte 11a (budynek klas 1 – 3).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad132ec8-dab0-4e60-ba53-66bedc67308a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015707/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Prabutach, ul. Obrońców Westerplatte 11a
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Priorytetu Zielona energia i zmniejszenie energochłonności - część grantowa, Działanie B1.1.3. Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380419
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.15.2025.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Prabutach przy ul. Obrońców Westerplatte 11A (budynek klas 1 – 3), dz. nr 251, obręb 0003 m-Prabuty.
2. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO (część gwarantowana) i ZAMÓWIENIA OBJĘTEGO PRAWEM OPCJI (część objęta prawem opcji), z zastrzeżeniem, że zakres termomodernizacji budynku szkoły został zmieniony w stosunku do dokumentacji.
3. Zakres ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO (część gwarantowana) obejmuje:
1) Docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonanie elewacji budynku – zgodnie z dokumentacją, z zastrzeżeniem, że przedmiot zamówienia nie obejmuje termomodernizacji ścian przyziemia i ścian fundamentowych (Zamawiający rezygnuje z wykonania termomodernizacji ścian przyziemia i ścian fundamentowych),
2) Montaż rolet zewnętrznych wraz z automatyką zdalnego sterowania – zgodnie z dokumentacją,
3) Wymianę stolarki okiennej o współczynniku przenikania ciepła okna 0,9 W/(m²•K) – zgodnie z dokumentacją,
4) Wymianę stolarki drzwiowej o współczynniku przenikania ciepła okna 1,3 W/(m²•K) – zgodnie z dokumentacją,
5) Montaż wentylacji – zamówienie nie obejmuje wykonania wentylacji oraz prac towarzyszących (Zamawiający rezygnuje z wykonania wentylacji w całym budynku),
6) Modernizacja instalacji c.w.u. – zgodnie z dokumentacją,
7) Modernizacja instalacji c.o. – zgodnie z dokumentacją,
8) Wymiana grzejników – zgodnie z dokumentacją,
9) Wymiana ciepłociągu pomiędzy budynkami – zgodnie z dokumentacją.
4. ZAKRES ZAMÓWIENIA OBJĘTEGO PRAWEM OPCJI (część objęta prawem opcji) obejmuje:
1) Wymianę okładziny podłogowej na wykładzinę homogeniczną,
2) Remont okładzin ściennych, obejmujący miejscową naprawę tynków i malowania ścian,
3) Wymiana naświetli bezklasowych na naświetla o klasie odporności ogniowej EI15,
4) Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
5) Montaż drzwi na korytarzach,
6) Montaż systemu wygłuszającego na korytarzach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2515279,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3036778,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2515279,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U DAW-MAR awid Markowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811774011
7.3.3) Ulica: Grudziądzka 19B
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U "DAW-MAR" DAWID MARKOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U "DAW-MAR" DAWID MARKOWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2515279,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-02INNE PRZETARGI PRABUTY
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





