Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405650/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych – artykuły plastyczne i książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 7186276/77
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wzz.wroc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tygodni do 3 lat
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych – artykuły plastyczne i książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-096535c6-cedc-4168-83d0-d243217a2f1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023541/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa dydaktyki z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1 : Dydaktyka plastyka. Zadanie 2: Dydaktyka książeczki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405650
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/31/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125502,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Dostawa artykułów plastycznychPrzedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w treści Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 1 A do SWZ dla zadania 1
a) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy lub na jego koszt do następujących obiektów Zamawiającego:
ZADANIE 1
1) Żłobka nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobka nr 3 – ul. Białowieska 27,Wrocław
3) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław
4) Żłobka nr 5- ul. Dokerska 5, Wrocław
5) Filii Żłobka 5 - ul. K i M Barskich 45, Wrocław
6) Żłobka nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
7) Żłobka nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
8) Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław
9) Żłobka nr 9 – ul. Józefa Marii Hoene-Wrońskiego 13d, Wrocław
10) Żłobka nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
11) Żłobka nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobka nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85A
13) Żłobek nr 13- ul. Wieczysta 107, Wrocław
14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4 c, Wrocław
15) Żłobka nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław
16) Żłobka nr 16 - ul. Sygnałowa 23, Wrocław
17) Żłobka nr 17 – ul. Sołtysowicka 29 j, Wrocław
b) Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorach- projektach umów załącznik nr 5.1 - dla zadania 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 99380,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Dostawa książeczekPrzedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w treści Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 1B dla zadania 2 do SWZ.
ZADANIE 2
1) Żłobka nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobka nr 2 - ul. Zemska 33,Wrocław
3) Żłobka nr 3– ul. Białowieska 27,Wrocław
4) Żłobka nr 4- ul. Kłodnicka 25, Wrocław
5) Żłobka nr 5- ul. Dokerska 5, Wrocław
6) Filii Żłobka 5 - ul. K i M Barskich 45, Wrocław
7) Żłobka nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
8) Żłobka nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
9) Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław
10) Żłobka nr 9 – ul. Józefa Marii Hoene-Wrońskiego 13d, Wrocław
11) Żłobka nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
12) Żłobka nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław
13) Żłobka nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85A
14) Żłobek nr 13- ul. Wieczysta 107, Wrocław
15) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4 c, Wrocław
16) Żłobka nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław
17) Żłobka nr 16 - ul. Sygnałowa 23, Wrocław
18) Żłobka nr 17 – ul. Sołtysowicka 29 j, Wrocław
b) Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorach- projektach umów załącznik nr 5.2 dla zadania 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 26122,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137624,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257193,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137624,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Piątka Teresa Bajor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191
7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 2 a
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137624,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29864,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262098,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29864,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Piątka Teresa Bajor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191
7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 2 a
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29864,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup zestawów komputerowych.
- Poprawa warunków bytowania kolonii nietoperzy - sprzątanie guana
- Usługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Instytutu Immunologii i Terapii Doświadczalnej im. Ludwika Hirszfelda PAN we Wrocławiu
- Realizacja kampanii reklamowych w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, TikTok i YouTube.
- TP 98/25-dostawa oprogramowania
- Wykonanie dokumentacji technicznej i wykonawczej rozbudowy i modernizacji TP we Wrocławiu wraz z nadzorem autorskim
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa materiałów piśmienniczych dla uczestników projektu oraz pomocy i materiałów eksploatacyjnych do prowadzenia zajęć" w ramach realizacji projektu pn. "Akademia równych szans"
- Zakup wyposażenia pracowni gastronomicznej
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia i urządzeń do szkół podstawowych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępności szkół podstawowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia dla świetlic w projekcie - "Wsparcie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem w gminach powiatu lubelskiego i świdnickiego"
- Zakup i dostawa wyposażenia do Oddziałów Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy Żukowo
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.