eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa pomocy dydaktycznych - artykuły plastyczne i książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych – artykuły plastyczne i książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 7186276/77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wzz.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wroclawski-zespol-zlobkow/postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi pielęgnacyjne, opiekuńcze, wychowawcze i edukacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tygodni do 3 lat

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych – artykuły plastyczne i książeczki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-096535c6-cedc-4168-83d0-d243217a2f1c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00453058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023541/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa dydaktyki z podziałem na dwa zadania. Zadanie 1 : Dydaktyka plastyka. Zadanie 2: Dydaktyka książeczki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405650

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: WZŻ.DZP/31/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125502,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Dostawa artykułów plastycznych
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w treści Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 1 A do SWZ dla zadania 1
a) Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy lub na jego koszt do następujących obiektów Zamawiającego:
ZADANIE 1
1) Żłobka nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobka nr 3 – ul. Białowieska 27,Wrocław
3) Żłobka nr 4 – ul. Kłodnicka 25, Wrocław
4) Żłobka nr 5- ul. Dokerska 5, Wrocław
5) Filii Żłobka 5 - ul. K i M Barskich 45, Wrocław
6) Żłobka nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
7) Żłobka nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
8) Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław
9) Żłobka nr 9 – ul. Józefa Marii Hoene-Wrońskiego 13d, Wrocław
10) Żłobka nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
11) Żłobka nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław
12) Żłobka nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85A
13) Żłobek nr 13- ul. Wieczysta 107, Wrocław
14) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4 c, Wrocław
15) Żłobka nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław
16) Żłobka nr 16 - ul. Sygnałowa 23, Wrocław
17) Żłobka nr 17 – ul. Sołtysowicka 29 j, Wrocław
b) Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorach- projektach umów załącznik nr 5.1 - dla zadania 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 99380,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Dostawa książeczek
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w treści Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego załącznik nr 1B dla zadania 2 do SWZ.
ZADANIE 2
1) Żłobka nr 1 – ul. Lwowska 20, Wrocław
2) Żłobka nr 2 - ul. Zemska 33,Wrocław
3) Żłobka nr 3– ul. Białowieska 27,Wrocław
4) Żłobka nr 4- ul. Kłodnicka 25, Wrocław
5) Żłobka nr 5- ul. Dokerska 5, Wrocław
6) Filii Żłobka 5 - ul. K i M Barskich 45, Wrocław
7) Żłobka nr 6 – ul. Krowia 1, Wrocław
8) Żłobka nr 7 – ul. Drukarska 9, Wrocław
9) Żłobka nr 8 ul. Sądowa 6, Wrocław
10) Żłobka nr 9 – ul. Józefa Marii Hoene-Wrońskiego 13d, Wrocław
11) Żłobka nr 10 – ul. H. Brodatego 17, Wrocław
12) Żłobka nr 11- ul. Hubska 39, Wrocław
13) Żłobka nr 12 - ul. Jugosłowiańska 85A
14) Żłobek nr 13- ul. Wieczysta 107, Wrocław
15) Żłobek nr 14 – ul. Mulicka 4 c, Wrocław
16) Żłobka nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław
17) Żłobka nr 16 - ul. Sygnałowa 23, Wrocław
18) Żłobka nr 17 – ul. Sołtysowicka 29 j, Wrocław
b) Obowiązki Wykonawcy zawarte są we wzorach- projektach umów załącznik nr 5.2 dla zadania 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 26122,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137624,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257193,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137624,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Piątka Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191

7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 2 a

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137624,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29864,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262098,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29864,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Piątka Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191

7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 2 a

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29864,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1,5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

termin realizacji 1,5 miesiąca jednak nie dłużej niż 31.10.2025

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.