eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa mebli biurowych i szaf metalowych do kartotek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Szczecin: Dostawa mebli biurowych i szaf metalowych do kartotek.
Numer ogłoszenia: 200452 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Oddział Straży Granicznej, ul. Żołnierska 45, 71-141 Szczecin, woj. zachodniopomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i szaf metalowych do kartotek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: a) Część I - mebli biurowych, b) Część II - szaf metalowych do kartotek, wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający oceni spełnienie warunków poprzez analizę dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. Nie spełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przedłożą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu stanowiącym zał. nr 3 do SIWZ, 3) wypełniony formularz oferty, wg zał. nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Żołnierska 4 71-141 Szczecin, blok nr 1 pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2007 godzina 10:45, miejsce: ul. Żołnierska 45, 71-141 Szczecin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Biurko kancelaryjne w całości z płyty melaminowanej, blat o grubości min. 25 mm, o wymiarach min.700x1200 mm, pozostała konstrukcja min. 18 mm, z 1 szufladą - wnętrze min. 350x370x100 mm i szafką min. 450x500x450 mm. Front biurka zabudowany płytą o grubości min. 18 mm i wys. 600 mm prześwit między blatem ok. 70 mm. Kolor olcha. -36 szt. 2) Stolik pod komputer w całości z płyty melaminowanej, blat o grubości min. 25 mm, o wymiarach min. 600x100 mm, pozostała konstrukcja min. 18 mm, z wysuwanym blatem na klawiaturę o szer. min. 700 mm, ze stanowiskiem pod komputer PC, z półką na małą drukarkę, w kolorze olcha-28 szt. 3) Krzesło biurowe obrotowe miękkie na kółkach z podnośnikiem pneumatycznym, z regulacją wysokości i kąta odchylenia oparcia, z wysokim oparciem i podłokietnikami, szerokość siedziska min. 470mm, kolor: tapicerki - czarny, popiel, beż; podstawy z kółkami i podłokietników - czarny- 30szt 4) Krzesło konferencyjne, miękkie bez podłokietników o wymiarach: wys. min. 820 mm, szer. min. 545 mm, szer. siedziska min. 475 mm, głębokość siedziska min. 415 mm, wysokość siedziska min. 470 mm wysokość oparcia min. 350 mm, na konstrukcji metalowej koloru czarnego. tapicerka w kolorach czarny, popiel, beż. Możliwość składowania w stosie - 30 szt. 5) Wieszak stojący wielokołkowy, metalowy min. 4 kołkowy, w kolorze aluminium - 10 sz. 6) Szafa ubraniowa 2-drzwiowa z nadstawką z półką w całości z płyty melaminowanej o gr. min. 18 mm, o wym. min. wys 235 mm szer. min 900 mm gł. min 500 mm, w górnej części szafy nadstawka z osobnymi drzwiczkami i 1 półką, na całej szerokości szafy drążek na wieszaki, kol. olcha. Plecy szafy i nadstawki wykonane z płyty pilśniowej o grubości 6 mm jednostronnie lakierowanej w tym samym kolorze-36 szt. 7) Łóżko 1-osobowe z podgłówkiem (tapczan), tapicerowane tkaniną, z pojemnikiem na pościel o wym. min. 900x2000 mm, w różnych kolorach-2szt. 8) Wersalka rozkładana tapicerowana tkaniną o wymiarach powierzchni po rozłożeniu, min. 2000x1600 mm, z pojemnikiem na pościel, w różnych kolorach-3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szafy metalowe do kartotek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa metalowa do kartotek z szufladami i zamkiem blokującym szuflady; min. 7 szuflad o wym. min. 1360x330x700 mm, wym. użytk. szuflady min. 250x500x150 mm. min. 3 rzędy kartotek w szufladzie. kol. szary - 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.