Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00293493/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
- 2025/BZP 00314865/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latków, Anielin, Kępa Skórecka –
część 1 – w m. Latków i Przewóz Tarnowski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAGNUSZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Saperów 24
1.5.2.) Miejscowość: Magnuszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-910
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@magnuszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://magnuszew.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latków, Anielin, Kępa Skórecka –część 1 – w m. Latków i Przewóz Tarnowski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e637fe24-8f17-45e3-ae9b-90d52a81e052
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452937
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067076/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latków, Anielin, Kępa Skórecka - cz. 1 - w m. Latków, Przewóz Tarnowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293493
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z rur ciśnieniowych PEHD 100-RC PN10 SDR17 o łącznej długości 4 106,0 mb, obejmującej zarówno odcinki w wykopie otwartym, jak i przewierty sterowane.
2. Zakres prac obejmuje
1) budowę sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych :
a) PEHD 100-RC PN10 SDR17 Dz160x9,5 o łącznej długość: 3 322,0 mb
(w wykopie otwartym),
b) PEHD 100-RC PN10 SDR17 Dz160x9,5 o łącznej długości 614,0 mb
(przewiertem sterowanym),
c) PEHD 100-RC PN10 SDR17 Dz110x6,6 o łącznej długości 115,0 mb
(w wykopie otwartym).
2) Wykonanie przewiertu rurą osłonową PEHD 100 SDR17 PN10 Dz250x14,8 o łącznej długości 20,0 mb.
3) Wykonanie przewiertu o średnicy Dz160 o łącznej długości 22,0 mb.
4) Wykonanie przejścia pod drogą z PEHD 100 PN10 SDR17 Dz160x9,5 w rurze osłonowej/przeciekowej/ PEHC 100-RC SDR17 PN10 o średnicy DN250x14,8 o łącznej długości 13,00 mb
3. Projektowana sieć wodociągowa zostanie włączona do istniejącego przewodu wodociągowego o średnicy w160, zlokalizowanego w pasie drogowym drogi gminnej, działka nr ewid. 563/2, obręb Magnuszew.
4. W ramach inwestycji przewiduje się również montaż:
1) 26 kompletów hydrantów nadziemnych DN80 z samoczynnym odwodnieniem i podwójnym zamknięciem, zgodnych z normami PN-EN 1074-6:2005 oraz PN-EN 14384:2005, wraz z zasuwami odcinającymi kołnierzowymi DN80, obudową teleskopową i skrzynką uliczną typu ciężkiego,
2) 6 szt. zasuw liniowych DN150 z obudową i skrzynką uliczną,
3) 1 szt. zasuwy liniowej DN100 z obudową i skrzynką uliczną.
5. Siec wodociągową wykonać należy z rur ciśnieniowych PEHD100 łączonych za sobą poprzez zgrzewanie doczołowe. Połączenia w węzłach sieci wykonane winny być z armatury żeliwnej kołnierzowej łączonej za pomocą śrub, podkładek, i nakrętek ze stali nierdzewnej. Połączenie rur z żeliwną armaturą wykonać należy za pomocą łączników rurowo-kołnierzowych do rur z PEHD. Przy połączeniach kołnierzowych stosować należy uszczelki gumowe.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, techniczną oraz przedmiarem robót budowlanych.
7. Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem sprzętowym umożliwiającym realizację zadania, w tym co najmniej:
1) urządzeniami do wykonywania przewiertów sterowanych (np. HDD),
2) koparkami, zagęszczarkami, walcami, samochodami transportowymi,
3) sprzętem umożliwiającym montaż hydrantów i zasuw liniowych,
4) zestawem do prób ciśnieniowych i dezynfekcji przewodów wodociągowych.
8. Wykonawca musi zapewnić udział w realizacji zadania osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, w tym:
1) kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i co najmniej 3-letnim doświadczeniem w pełnieniu tej funkcji,
2) operatorów sprzętu z aktualnymi uprawnieniami,
3) monterów z kwalifikacjami do prac przy sieciach wodociągowych z PE.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami techniczno-budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) zapewnienia nadzoru kierownika budowy,
3) wykonania wymaganych prób szczelności i dezynfekcji,
4) sporządzenia powykonawczej dokumentacji geodezyjnej
10. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na roboty budowlane i wbudowane materiały i urządzenia objęte niniejszym postępowaniem 60 miesięcy gwarancji, licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy.
Wymaga się, aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1174650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1729440,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1174650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U. WIMAR Waldemar Markowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981318603
7.3.3) Ulica: Stary Kobylnik 19
7.3.4) Miejscowość: Stary Kobylnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR MARKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR MARKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1174650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI MAGNUSZEW
więcej: przetargi MAGNUSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





