eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągRoboty budowlane w kompleksach wojskowych w Bartoszycach i Braniewie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Bartoszycach i Braniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1150940

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Bartoszycach i Braniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59c4e91b-9156-4081-b506-a19fa1841da0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120857/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 REMONT BUDYNKU NR 19 W KNW PRZY ALEI WOJSKA POLSKIEGO W BRANIEWIE

1.1.12 REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 14 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BARTOSZYCACH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357563

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.27.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1860759,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku magazynowego nr 14 w kompleksie wojskowym w Bartoszycach
Obiekt: Budynek magazynowy.

Budynek nr 14

Budynek jednokondygnacyjny, murowany o żelbetowej konstrukcji dachu, kryty papą. Wyposażony w instalację elektryczną i urządzenie piorunochronne.


Zakres robót budowlanych obejmuje:
 Roboty ogólno-budowlane.
– demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
– pokrycie dachu papą termozgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
– odbicie tynków cementowo-wapiennych na ścianach zewnętrznych,
– wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianach mechanicznie,
– malowanie elewacji farba emulsyjną,
– ułożenie okładzin ściennych
– malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną,
− wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
− rozbiórka i wykonanie opaski betonowej.
− wykonanie posadzki antyelektrostatycznej

 Roboty elektryczne.
– wymiana instalacji odgromowej,
 wymiana złącza kablowego,
 wymiana wyłącznika głównego przeciwpożarowego,
 pomiary instalacji odgromowej,
− pomiary elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 214888,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest:

ZADANIE: Remont budynku nr 19 w KNW przy ul. Wojska Polskiego w Braniewie.


Charakterystyka obiektu:


Budynek koszarowy położony na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego, którego układ urbanistyczny jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Usytuowany jest wzdłuż wewnętrznej drogi komunikacji samochodowej. Budynek nr 19 został wybudowany w 1935 roku, od tego czasu część jego elementów poddawana była remontom i konserwacji. Jest to obiekt wolnostojący, murowany, trzy-kondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, jedno-klatkowy z dodatkowym wejściem od szczytu budynku do piwnic. Dach czterospadowy o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej ze słupami i murłatami opartymi na monolitycznej żelbetowej ramie nad poddaszem użytkowym, pokryty dachówką ceramiczną w kolorze ceglastym na deskowaniu pełnym. Elewacja tynk gładki, malowany w kolorze piaskowo-żółtym, dołem cokół do wysokości 1,00m z cegły ceramicznej licowanej.
Budynek wyposażony w instalację wod-kan, c.w.u., z.w.u., c.o., elektryczną i odgromową.
Budynek podczas wykonywania robót będzie użytkowany.
Dane liczbowe budynku:
 Długość budynku: - 46,00 m
 Szerokość budynku: - 16,80 m
 Wysokość budynku: - 17,25 m
 Powierzchnia zabudowy: - 772,00 m²
 Kubatura zewnętrzna: - 12 100 m³
 Kąt nachylenia połaci dachu: - 38º


Zakres robót:


1. Roboty budowlane

 Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej „holenderki” na dachówkę ceramiczną zakładkową(holenderka), angobowaną w kolorze ceglastym. Ilość dachówek na 1m2 od 13 do 15.
 Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną w kolorze ceglastym.
 Naprawa i wymiana elementów więźby dachowej.
 Impregnacja więźby dachowej środkami przeciw korozji biologicznej, owadom i ogniochronnym.
 Wymiana instalacji odprowadzającej wody opadowe z dachu z blachy ocynkowanej na system z blachy tytanowo-cynkowej z zastosowaniem czyszczaków.
 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych murowanych wg technologii np. MAPEI Plastimul 2K Super lub równoważnej.
 Skucie starych tynków, odgrzybienie murów i wykonanie nowych tynków zewnętrznych, oczyszczenie i renowacja cokołu i portalu z cegły ceramicznej licowanej, malowanie elewacji farbami hydrofobowymi w istniejącym kolorze piaskowo-żółtym.
 Odtworzenie ciągu schodowego i pochylni betonowej, zejścia zewnętrznego do piwnicy wraz z murem osłonowym z cegły ceramicznej klinkierowej.
 Wymiana drewnianej stolarki okiennej na okna z pcw.
 Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej.
 Wykonanie opaski przy budynku, odtworzenie dojścia i chodnika przy budynku z kostki betonowej po robotach izolacyjnych. Uporządkowanie terenu po wykopach przy budynku, wyprofilowanie terenu i zasianie trawy.
 Wywiezienie i utylizacja gruzu.

2. Roboty elektryczne

 Wymiana instalacji odgromowej.
 Badania odbiorcze instalacji odgromowej oraz sporządzenie rysunków powykonawczych wykonanych robót.
 Wymiana złącza kablowego ZK-1 na ZK-2 wraz z osprzętem.
 Wymiana wyłącznika ppoż.: na obudowę OZ-1/40, stopień ochrony IP-34D, klasa ochronności II, rozłącznik izolacyjny.
 Wymiana oprawy żarowej na zewnątrz przy drzwiach wejściowych

3. Roboty sanitarne

 Wymiana części siec kanalizacji deszczowej i armatury dla odprowadzenia wód opadowych z dachu budynku.
 Wymiana przyłącza wodociągowego i związanej z nim armatury.
 Częściowa wymiana instalacji hydrantowej i armatury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1645871,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318638,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474117,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318638,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWIECIŃSKI SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432045102

7.3.3) Ulica: Starzyńskiego 2A

7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 11-200

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318638,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2982750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2982750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2982750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST SERWIS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393857415

7.3.3) Ulica: Polna 19

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-086

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nazwa i adres podwykonawcy: na tym etapie podwykonawcy nie są znani.
Zakres zamówienia: części robot budowlanych, roboty branży sanitarnej
i elektrycznej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2982750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania przedmiotu umowy:
- 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy, jednak nie później niż do 30.11.2025 r. dla części zamówienia nr 1.
-90 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy, jednak nie później niż do 30.11.2025 r. dla części zamówienia nr 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.