Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00357563/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Bartoszycach i Braniewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11509401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Bartoszycach i Braniewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59c4e91b-9156-4081-b506-a19fa1841da0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452838
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120857/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 REMONT BUDYNKU NR 19 W KNW PRZY ALEI WOJSKA POLSKIEGO W BRANIEWIE
1.1.12 REMONT BUDYNKU MAGAZYNOWEGO NR 14 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W BARTOSZYCACH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357563
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1860759,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku magazynowego nr 14 w kompleksie wojskowym w BartoszycachObiekt: Budynek magazynowy.
Budynek nr 14
Budynek jednokondygnacyjny, murowany o żelbetowej konstrukcji dachu, kryty papą. Wyposażony w instalację elektryczną i urządzenie piorunochronne.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
Roboty ogólno-budowlane.
– demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
– pokrycie dachu papą termozgrzewalną wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
– odbicie tynków cementowo-wapiennych na ścianach zewnętrznych,
– wykonanie tynków cementowo-wapiennych na ścianach mechanicznie,
– malowanie elewacji farba emulsyjną,
– ułożenie okładzin ściennych
– malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną,
− wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
− rozbiórka i wykonanie opaski betonowej.
− wykonanie posadzki antyelektrostatycznej
Roboty elektryczne.
– wymiana instalacji odgromowej,
wymiana złącza kablowego,
wymiana wyłącznika głównego przeciwpożarowego,
pomiary instalacji odgromowej,
− pomiary elektryczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 214888,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest:ZADANIE: Remont budynku nr 19 w KNW przy ul. Wojska Polskiego w Braniewie.
Charakterystyka obiektu:
Budynek koszarowy położony na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego, którego układ urbanistyczny jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Usytuowany jest wzdłuż wewnętrznej drogi komunikacji samochodowej. Budynek nr 19 został wybudowany w 1935 roku, od tego czasu część jego elementów poddawana była remontom i konserwacji. Jest to obiekt wolnostojący, murowany, trzy-kondygnacyjny, podpiwniczony z poddaszem użytkowym, jedno-klatkowy z dodatkowym wejściem od szczytu budynku do piwnic. Dach czterospadowy o konstrukcji płatwiowo-kleszczowej ze słupami i murłatami opartymi na monolitycznej żelbetowej ramie nad poddaszem użytkowym, pokryty dachówką ceramiczną w kolorze ceglastym na deskowaniu pełnym. Elewacja tynk gładki, malowany w kolorze piaskowo-żółtym, dołem cokół do wysokości 1,00m z cegły ceramicznej licowanej.
Budynek wyposażony w instalację wod-kan, c.w.u., z.w.u., c.o., elektryczną i odgromową.
Budynek podczas wykonywania robót będzie użytkowany.
Dane liczbowe budynku:
Długość budynku: - 46,00 m
Szerokość budynku: - 16,80 m
Wysokość budynku: - 17,25 m
Powierzchnia zabudowy: - 772,00 m²
Kubatura zewnętrzna: - 12 100 m³
Kąt nachylenia połaci dachu: - 38º
Zakres robót:
1. Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej „holenderki” na dachówkę ceramiczną zakładkową(holenderka), angobowaną w kolorze ceglastym. Ilość dachówek na 1m2 od 13 do 15.
Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną w kolorze ceglastym.
Naprawa i wymiana elementów więźby dachowej.
Impregnacja więźby dachowej środkami przeciw korozji biologicznej, owadom i ogniochronnym.
Wymiana instalacji odprowadzającej wody opadowe z dachu z blachy ocynkowanej na system z blachy tytanowo-cynkowej z zastosowaniem czyszczaków.
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych murowanych wg technologii np. MAPEI Plastimul 2K Super lub równoważnej.
Skucie starych tynków, odgrzybienie murów i wykonanie nowych tynków zewnętrznych, oczyszczenie i renowacja cokołu i portalu z cegły ceramicznej licowanej, malowanie elewacji farbami hydrofobowymi w istniejącym kolorze piaskowo-żółtym.
Odtworzenie ciągu schodowego i pochylni betonowej, zejścia zewnętrznego do piwnicy wraz z murem osłonowym z cegły ceramicznej klinkierowej.
Wymiana drewnianej stolarki okiennej na okna z pcw.
Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej.
Wykonanie opaski przy budynku, odtworzenie dojścia i chodnika przy budynku z kostki betonowej po robotach izolacyjnych. Uporządkowanie terenu po wykopach przy budynku, wyprofilowanie terenu i zasianie trawy.
Wywiezienie i utylizacja gruzu.
2. Roboty elektryczne
Wymiana instalacji odgromowej.
Badania odbiorcze instalacji odgromowej oraz sporządzenie rysunków powykonawczych wykonanych robót.
Wymiana złącza kablowego ZK-1 na ZK-2 wraz z osprzętem.
Wymiana wyłącznika ppoż.: na obudowę OZ-1/40, stopień ochrony IP-34D, klasa ochronności II, rozłącznik izolacyjny.
Wymiana oprawy żarowej na zewnątrz przy drzwiach wejściowych
3. Roboty sanitarne
Wymiana części siec kanalizacji deszczowej i armatury dla odprowadzenia wód opadowych z dachu budynku.
Wymiana przyłącza wodociągowego i związanej z nim armatury.
Częściowa wymiana instalacji hydrantowej i armatury.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1645871,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318638,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474117,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318638,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWIECIŃSKI SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432045102
7.3.3) Ulica: Starzyńskiego 2A
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318638,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2982750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2982750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2982750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST SERWIS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393857415
7.3.3) Ulica: Polna 19
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-086
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Nazwa i adres podwykonawcy: na tym etapie podwykonawcy nie są znani.
Zakres zamówienia: części robot budowlanych, roboty branży sanitarnej
i elektrycznej.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2982750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
- 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy, jednak nie później niż do 30.11.2025 r. dla części zamówienia nr 1.
-90 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy, jednak nie później niż do 30.11.2025 r. dla części zamówienia nr 2.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Dostęp do Systemów Informacji Prawnej dla Sądu Okręgowego w Elblągu, Sądu Rejonowego w Działdowie i Sądu Rejonowego w Nowym Mieście Lubawskim - 12 miesięcy "
- "Zapewnienie opieki gwarantującej uczniom bezpieczny dowóz i odwóz do i ze szkół z terenu Gminy Elbląg w 2026 roku" w podziale na części
- świadczenie w latach 2026-2027 usług utrzymania czystości w budynkach Zamawiającego przy ul. Rawskiej 2-4, ul. Królewieckiej 223 i ul. Mazurskiej 47 w Elblągu
- Ochrona fizyczna osób, obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, oraz monitoring SWiN i SAP w okresie od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa sprzętu IT dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- SUKCESYWNE DOSTAWY WĘDLIN, MIĘSA, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku wiel. mieszkalno-usługowego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op. przy ul. Powstańców Śl. 20
- Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Wysokiej.
- ZZK-NZ/241/3408/220/25 Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Brodowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Wykonanie instalacji PPOŻ zgodnie z projektem wykonawczym Systemu Sygnalizacji Pożaru w budynkach Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





