Ogłoszenie z dnia 2025-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390648/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej
w m. Dąbrowa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627221305
1.5.8.) Numer faksu: 627221370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6953330-7d5e-4986-9fec-71ad300ff09b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnejw m. Dąbrowa”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6953330-7d5e-4986-9fec-71ad300ff09b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452774
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065431/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa kanalizacji sanitarnej w Dąbrowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.7.2025.A.K.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4989503,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Dąbrowa
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową.
3. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony jest w załącznikach stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji:
1. Dokumentacja projektowa załącznik nr 8 do SWZ
2.Szczególowe Specyfikacje techniczne załącznik nr 9 do SWZ
3. Przedmiar robót załącznik nr 10 do SWZ
4. Szczegółowy zakres robót
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiących Załącznik nr 8 i nr 9 do niniejszej SWZ.
1. Zamówienie obejmuje budowę:
1) kanalizacji sanitarnej, w tym:
- kanały grawitacyjne z rur PVC Ø 200 2728 mb
- rurociągi tłoczne z rur PE Ø 110 mm 2292 mb
- studnie rewizyjne Ø 1000 mm - 99 szt
- przykanaliki z rur PVC Ø 160 mm 330 mb -70 szt.
- przepompownia ścieków PS1 Q=10,0 l/s i H=34,40 m, zbiornik żelbet/polimerobeton/ Ø 1500 mm
h= 4900 mm
- przepompownia ścieków PS2 Q=7,0 l/s i H=15,0 m, zbiornik żelbet/polimerobeton/ Ø1500mm
h=2780 mm
- roboty drogowe odtworzeniowe 13 978,0 m² + 342,0 m²
Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przywrócenia nawierzchni i terenu do stanu pierwotnego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, obsługi archeologicznej, opracowania projektu organizacji ruchu drogowego, uzyskania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego dróg gminnych i powiatowych oraz uiszczenia wszelkich związanych z tymi formalnościami opłat, wykonania na swój koszt wszystkich badań i prób, wykonania inwentaryzacji powykonawczej w 3 egz. Ponadto Wykonawca przekaże
Zamawiającemu wynik inspekcji kamerą rurociągów i przepompowni nagrany na płycie CD.
5. Podwykonawstwo
Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi.
Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
6. Rozwiązania równoważne
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Rozwiązania równoważne muszą być o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki, o podobnych lub lepszych parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej, spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości; posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności, itp.). Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udo-wodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną
7. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy PZP.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia (w przypadku gdy roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia wykonywane byłyby przez kilku wykonawców na podstawie od-rębnych umów). Brak podziału zamówienia o takim zakresie na mniejsze części nie ogranicza konkurencyjności (dostępu do zamówienia małych i średnich przedsiębiorstw), gdyż poszczególne części podzielonego za-mówienia może wykonywać ten sam krąg wykonawców, jako zamówienie realizowane w całości niepodzielone. Ponadto ratalna płatność za realizację zadania nie wyklucza wykonawców dysponujących mniejszymi zasobami finansowymi. Brak podziału na części nie powoduje zagrożenia konkurencji, gdyż na rynku funkcjonuje wielu wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. W przypadku kiedy poszczególne części zamówienia byłyby wyceniane indywidualnie, częściowo przez ten sam krąg wykonawców co całość zamówienia, wówczas poszczególne wyceny mniejszych części mogłyby okazać się droższe niż wycena robót w ramach całej inwestycji. Taka sytuacja z kolei naraziłaby Zamawiającego na większe koszty inwestycji, czyli zamówienie okazałoby się droższe, a jego podział nieopłacalny. Dodatkowo, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, gdyż mógłby spowodować potrzebę podjęcia dodatkowych czynności przez Zamawiającego celem skoordynowania działań różnych wykonawców, np. różne terminy przekazania, odbiorów, uzyskania pozwolenia na użytkowanie itp. Brak kompleksowej realizacji zamówienia mógłby nie zagwarantować wyegzekwowania odpowiedzialności wykonawców za całość inwestycji, gdyż każdy z wykonawców dla swojej części udzieliłby odrębnej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4204518,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7411811,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4204518,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Hydrohand Andrzej Guździoł
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ślusarstwo, mechanika maszyn, roboty budowlane instalacyjne Maciej Juskowiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221636254
7.3.3) Ulica: Baby 5
7.3.4) Miejscowość: Czekanów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-410
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4204518,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





