Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00385514/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-10
- 2022/BZP 00400764/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00407889/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń internatu i trybun oraz remont budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolonia 10
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice-Kolonia
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@zsrgrabski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrgrabski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/zsrgrabski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń internatu i trybun oraz remont budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb1f14e5-48b2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00205527/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 pomieszczeń internatu i trybun oraz remont budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00385514/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSR.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Remont pomieszczeń internatu i trybun• Usunięcie wskazanych ścianek działowych;
• Usunięcie istniejącej instalacji elektrycznej: opraw, okablowania, łączników i gniazd;
• Demontaż hydrantów wewnętrznych;
• Demontaż osprzętu sanitarnego;
• Demontaż posadzek – terakoty i parkietu drewnianego;
• Skucie glazury ściennej;
• Usunięcie farby ze ścian i części sufitów;
• Demontaż barierek oraz krat;
• Demontaż drzwi wewnętrznych;
• Demontaż siedzisk na trybunach;
Roboty budowlane:
• Miejscowe uzupełnienie wylewek posadzkowych, wyrównanie, gruntowanie;
• Wykonanie posadzek z wykładziny elastycznej z cokołami;
• Wykonanie podłóg z paneli podłogowych z listwami cokołowymi;
• Wykonanie gładzi na ścianach i części sufitów;
• Malowanie ścian i części sufitów z gruntowaniem;
• Wykonanie nowej glazury we wskazanych pomieszczeniach;
• Wykonanie ozdobnego tynku cienkowarstwowego (imitacja betonu) na podciągach i
• słupach);
• Montaż sufitów podwieszanych;
• Montaż nowego hydrantu wewnętrznego z wężem półsztywnym 30m w zamykanej
• skrzynce;
• Zabudowa pionów instalacyjnych wykonana z płyt gk;
• Montaż nowych barierek o wys. 110cm oraz krat;
• Montaż nowych drzwi wewnętrznych;
• Montaż nowych siedzisk na trybunach;
• Wykonanie instalacji elektrycznej z nowym okablowaniem, oprawami, łącznikami i
• gniazdami;
• Wykonanie remontu instalacji wod-kan. oraz zamontowanie nowego osprzętu;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 552845 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku gospodarczego - garażu dla maszyn rolniczych obejmuje:Roboty rozbiórkowe :
• Rozebranie pokrycia z płyt falistych z łatami;
• Rozebranie pokrycia z deskowania i papy;
• Rozebranie obróbek blacharskich;
• Rozebranie odspojonego pokrycia dachowego z papy na deskowaniu na garażach niższych;
• Rozebranie uszkodzonych elementów więźby dachowej;
• Miejscowe usunięcie odspojonych tynków wewnętrznych i zewnętrznych;
• Demontaż wrót;
Roboty budowlane:
• Czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej dachu;
• Wymiana zdegradowanych elementów więźby – krokwie;
• Wykonanie łacenia na istn. i wymienionych krokwiach;
• Wykonanie deski czołowej;
• Zabezpieczenie więźby środkiem ogniochronnym i biobójczym poprzez malowanie;
• Pokrycie dachu blachą ocynkowaną;
• Pokrycie fragmentu budynku papą termozgrzewalną;
• Wykonanie obróbek blacharskich;
• Montaż orynnowania i rur spustowych;
• Miejscowe oczyszczenia i gruntowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych w miejscach
• naprawy tynków;
• Uzupełnienie tynków;
• Izolacja ściany frontowej płytami styropianowymi;
• Obróbka ogniomurów;
• Tynkowanie elewacji;
• Malowanie elewacji;
• Malowanie tynków wewnętrznych;
• Wymiana wrót;
• Wymiana opraw oświetleniowych i łączników wraz z okablowaniem;
• Wymiana istniejącej rozdzielnicy elektrycznej;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 203252 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ad. 3. Remont dachu budynku inwentarskiego obejmuje:Roboty rozbiórkowe :
• Rozebranie uszkodzonych fragmentów ścianek działowych;
• Rozebranie obróbek blacharskich;
• Rozebranie części deskowania dachu;
• Rozebranie uszkodzonych elementów więźby dachowej - murłata;
Roboty budowlane:
• Uzupełnienie ścian kolankowych;
• Wymiana nadproża nad uszkodzonym otworem elewacyjnym.
• Wymiana murłat i kotwienie w murze;
• Wykonanie słupów drewnianych obok istniejących jako wzmocnienie konstrukcji;
• Wymiana części deskowania;
• Zabezpieczenie więźby środkiem ogniochronnym i biobójczym poprzez malowanie;
• Wykonanie łacenia na istniejącym pokryciu papowym;
• Wymiana deski czołowej;
• Pokrycie dachu blachą trapezową;
• Obróbka ogniomurów i pozostałe obróbki blacharskie;
• Montaż rynien i rur spustowych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.5.) Wartość części: 138211 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie uzupełnił w terminie brakującej dokumentacji projektowej na roboty budowlane dla części 1, 2 i 3 a dalsze prowadzenie postępowania powoduje brak możliwości terminowego oraz technicznego wykonania, odbioru i rozliczenia robót budowlanych do końca 2022 roku.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie uzupełnił w terminie brakującej dokumentacji projektowej na roboty budowlane dla części 1, 2 i 3 a dalsze prowadzenie postępowania powoduje brak możliwości terminowego oraz technicznego wykonania, odbioru i rozliczenia robót budowlanych do końca 2022 roku.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie uzupełnił w terminie brakującej dokumentacji projektowej na roboty budowlane dla części 1, 2 i 3 a dalsze prowadzenie postępowania powoduje brak możliwości terminowego oraz technicznego wykonania, odbioru i rozliczenia robót budowlanych do końca 2022 roku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Elewacja budowanego budynku hospicjum w Tarnobrzegu
- Modernizacja systemu alarmowego oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach przy ul. Korfantego 34 i przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.