eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ma³omicePrzebudowa drogi gminnej ul. Pruszkowska w Ma³omicach Etap-II



Og³oszenie z dnia 2025-10-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Pruszkowska w Ma³omicach Etap-II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³omice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770391

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Konstytucji 3 maja

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³omice

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +46 683769027

1.5.8.) Numer faksu: +46 683769027

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@malomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e4e88a7-df1d-482a-af79-842df42a800d

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej ul. Pruszkowska w Ma³omicach Etap-II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8e4e88a7-df1d-482a-af79-842df42a800d

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00452705

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00195299/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Przebudowa drogi gminnej ul. Pruszkowska w Ma³omicach Etap-II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00399401

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2025

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac budowlanych zgodnie z Projektem Budowlanym autorstwa P.P.H. AWIS Sp. z o.o. Zielona Góra ul. Wierzbowa wraz z wprowadzeniem sta³ej organizacji ruchu.
Zadanie obejmuje wykonanie Etap II przebudowy istniej±cej drogi gminnej (ul. Pruszkowska) na odcinku 300 mb od granicy dzia³ki nr 135/10 (po³o¿onej przy torach kolejowych) do granicy dzia³ki o numerze 124). Zakres zadania obejmuje przebudowê drogi o nawierzchni asfaltowej, przebudowê chodnika, wykonanie zjazdów oraz wjazdów indywidualnych na przylegle dzia³ki prywatne. Ca³a inwestycja mie¶ci siê w granicach pasa drogowego drogi publicznej.
STAN ISTNIEJACY (OBIÊTY PROJEKTEM)
Droga na odcinku oko³o 360m przebiega przez teren zabudowany, a nastêpnie poza obszarem zabudowanym.
Droga posiada jezdniê o nawierzchni bitumicznej, na terenie zabudowanym ograniczon± krawê¿nikami o zmiennej szeroko¶ci od 5,50 do 4,60m, spadek poprzeczny daszkowy od 2%, jednostronny do 7%, spadek pod³u¿ny zmienny od 0,24% do 3,3%. Z prawej strony jezdni na odcinku 362m jest usytuowany chodnik z betonowych p³yt chodnikowych. Przekrój poprzeczny drogowy. Istniej±ca nawierzchnia sk³ada siê z dwóch warstw bitumicznych wi±¿±cej i ¶cieralnej gr. zmiennej (min. 4cm), na podbudowie kruszywa ³amanego 0/3 l ,5mm, oraz warstwy piaskowej separuj±cej. Na terenie zabudowanym wody opadowe z nawierzchni s± odprowadzane do kanalizacji deszczowej i do rowu odwadniaj±cego (lewa strona jezdni). STAN PROJEKTOWANY
Dane techniczne - klasa drogi L - d³ugo¶æ odcinka 727,62m przedmiotem przebudowy jest odcinek 300 m (od km 0+00 do km 0+300m) - prêdko¶æ projektowa 50km/h - szeroko¶æ jezdni 5,50m - szeroko¶æ pobocza z kruszywa 0,75m - pochylenie poprzeczne dwustronne 2%, jednostronne 2-7% - szeroko¶æ wjazdów do posesji 4,0m
Droga w planie.
Przebieg drogi w terenie (punkty charakterystyczne) nale¿y wynie¶æ na podstawie wspó³rzêdnych z lokalnego uk³adu dowi±zanego do istniej±cych charakterystycznych elementów (na pocz±tku i koñca trasy). Przedmiotowa droga bêdzie posiadaæ nawierzchniê bitumicznych, o szeroko¶ci 5,50m i 6,0m (od km 0+417,60 do koñca odcinka) oraz pobocza utwardzone o szer. 0,75m o nawierzchni t³uczniowej. Konstrukcja nawierzchni bitumicznej drogi g³ównej zostanie wzmocniona za pomoc± geosyntetyków - geosiatki/geokompozytu POLGRID FSR BX20/20 MAX 150PP lub równowa¿nym. Na ca³ym projektowym zakresie nale¿y wykonaæ now± nawierzchniê wszystkich zjazdów i wjazdów do posesji.
Nawierzchnia w profilu pod³u¿nym i poprzecznym, odwodnienie
Projektowane uksztaltowanie pod³u¿ne nawierzchni drogi zosta³o dowi±zane do istniej±cego. Pochylenie pod³u¿ne projektowanej niwelety wynosi od 0,24% do 3,27%. W przekroju poprzecznym nawierzchnia bitumiczna ma posiadaæ pochylenie dwustronne 2%, jednostronne od 2 do 7%. Pobocza z kruszywa ³amanego maj±, posiadaæ pochylenie 6%.
Odwodnienie wszystkich nawierzchni utwardzonych (zgodne z istniej±cym) do istniej±cej kanalizacji deszczowej lub do rowów odwadniaj±cych.
Nawierzchnia w przekroju normalnym. Rodzaje nawierzchni.
W zakresie konstrukcji projektuje siê nastêpuj±cy uk³ad warstw i nawierzchni (zgodnie z przekrojami normalnymi):
Nawierzchnia bitumiczna jezdni istniej±cej
Warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm Warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6cm
Wzmocnienie nawierzchni geokompozytem POLGRID FSR Bx20/20 lub r6wnowa¿nym
Warstwa wi±¿±ca wyrównawcza uzupe³niaj±ca ubytki z betonu asfaltowego AC11 W, gr. ¶rednia 2cm (~50 kg/m2)
Istniej±ca nawierzchnia wi±¿±ca gr 4cm (po sfrezowaniu warstwy ¶cieralnej gr. 4cm , lub po uzupe³nieniu ubytków i odpowiednim wyprofilowaniu , oraz zastosowaniu materia³ów szczepnych pozostawiæ jako dodatkow± warstwa konstrukcyjna)
Istniej±ca podbudowa z mieszanki kruszyw naturalnych niezwi±zanych zagêszczanych mechanicznie o uziarnieniu·0/31,5mm (kruszywo ³amane ze ska³y litej), gr. zmienna
Nawierzchnia bitumiczna jezdni na poszerzeniach do 5,50m
Warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4cm Warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6cm
Wzmocnienie nawierzchni geokompozytem POLGRID FSR Bx20/20 lub równowa¿nym
Warstwa wi±¿±ca wyrównawcza gr 4cm z betonu asfaltowego AC 16W Podbudowa z mieszanki kruszyw naturalnych niezwi±zanych zagêszczanych mechanicznie o uziarnieniu 0131,5mm (kruszywo ³amane ze ska³y litej), zagêszczona do Is min. 1,00 gr. min. 20cm
Warstwa filtracyjna z piasku ¶rednioziarnistego lub pospó³ki zagêszczona do Is min. 0,98 ; gr. (15cm)
Wyrównane i oczyszczone pod³o¿e z gruntu istniej±cego stabilizowane mechanicznie ((Is ≥ 0,97)
Przed wykonaniem kolejnych warstw nale¿y oczy¶ciæ mechanicznie
warstwê doln± oraz skropiæ emulsj± asfaltowa w ilo¶ci 0,5kg/m2 (4 - krotnie na ca³ej konstrukcji)
Nawierzchnia zjazdów
Warstwa ¶cieralna z betonu asfaltowego ACJJS gr. 4cm Warstwa wi±¿±ca z betonu asfaltowego AC16W gr. 6cm
Wzmocnienie nawierzchni geokompozytem POLGRID FSR Bx20/20 lub równowa¿nym
Warstwa wi±¿±ca wyr6wnawcza gr 4cm z betonu asfaltowego ACJ 6W Podbudowa z mieszanki kruszyw naturalnych niezwi±zanych zagêszczanych mechanicznie o uziarnieniu 0131,5mm (kruszywo ³amane ze ska³y lite}), zagêszczona do Is min. 1,00 gr. min. 20cm
Warstwa filtracyjna z piasku ¶rednioziarnistego lub pospó³ki zagêszczona do Is min. 0,98; gr. (15cm)
Wyrównane i oczyszczone pod³o¿e z gruntu istniej±cego stabilizowane mechanicznie (Is ≥ 0,97)
Przed wykonaniem kolejnych warstw nale¿y oczy¶ciæ mechanicznie warstw? doln± oraz skropiæ emulsj± asfaltowa w ilo¶ci 0,5kg/m2 (4 - krotnie na ca³ej konstrukcji)
Nawierzchnia wjazd6w na dzia³ki indywidualne
Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej typu holand, kolor czerwony; gr. 8cm
Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm
Podbudowa z mieszanki kruszyw naturalnych niezwi±zanych zagêszczanych mechanicznie o uziarnieniu 0131,5mm (kruszywo ³amane ze ska³y litej), gr. 20cm; zagêszczona do Is min. 1,00
Warstwa filtracyjna z piasku ¶rednioziarnistego lub pospó³ki zagêszczonej mechanicznie, zagêszczona do Is min. 0,98; gr. (15cm)
Wyrównane i oczyszczone pod³o¿e z gruntu istniej±cego stabilizowane mechanicznie (Is ≥ 0,97)
Nawierzchnia chodnika
Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej typu holand, kolor szary; gr. 8cm Podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3cm
Podbudowa z mieszanki kruszyw naturalnych niezwi±zanych zagêszczanych mechanicznie o uziarnieniu 0131,5mm (kruszywo ³amane ze ska³y litej), gr. 10cm; zagêszczona do Is min. 1,00
Warstwa filtracyjna z piasku ¶rednioziarnistego lub pospó³ki zagêszczonej mechanicznie, zagêszczona do Is min. 0,98; gr. (15cm)
Wyrównane i oczyszczone pod³o¿a z gruntu istniej±cego stabilizowane mechanicznie (Is≥0,97)
Pobocza z kruszywa
Nawierzchnia z mieszanki kruszyw naturalnych niezwi±zanych zagêszczanych mechanicznie o uziarnieniu 0131,5mm (kruszywo ³amane ze ska³y litej), gr. min. 10cm
Warstwa filtracyjna z piasku ¶rednioziarnistego lub pospó³ki zagêszczona do Is min. 0,98; gr. 15 cm
Wyrównane i oczyszczone pod³o¿e z gruntu istniej±cego stabilizowane mechanicznie (Is ≥ 0,97)
Rowy i przepusty Istniej±ce rowy s± miejscowo zakrzaczone i mocno zamulone, dlatego przewidziano ich oczyszczenie. Na odcinku gdzie zasypano rów odwadniaj±cy nale¿y go odtworzyæ. Istniej±ce przepusty nale¿y oczy¶ciæ lub dokonaæ ich naprawy je¿eli to konieczne przy zachowaniu istniej±cych parametrów. Zieleñ przydro¿na. Sieci i urz±dzenia obce w obszarze robot. Projektowane rozwi±zania uwzglêdniaj±ce. lokalizacjê i przebieg istniej±cych sieci w obszarze robot. Urz±dzenia obce zlokalizowane w obrêbie projektowanych nawierzchni, lub w ich ma³ej odleg³o¶ci wyregulowaæ do poziomu nawierzchni.
4. Przedmiary robót za³±czone do SWZ maj± wy³±cznie charakter pomocniczy i nie mog± stanowiæ jedynej podstawy do wyceny oferty.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 890537,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1435873,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 890537,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUCHS R.J.K. Spó³ka Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081209270

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 100C

7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowa Sól

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-02

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 890537,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.