eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szerzyny › Budowa infrastruktury drogowej poprawiającej bezpieczeństwo Mieszkańców Gminy Szerzyny



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury drogowej poprawiającej bezpieczeństwo Mieszkańców Gminy Szerzyny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szerzyny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szerzyny 521

1.5.2.) Miejscowość: Szerzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-246

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6517300

1.5.8.) Numer faksu: 14 6517901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.duda@szerzyny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szerzyny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl dodatkowo na: https://bip.malopolska.pl/ugszerzyny,m,345055,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury drogowej poprawiającej bezpieczeństwo Mieszkańców Gminy Szerzyny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7495fe9e-35d0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452612

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352591/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FER.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6624847,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa nowej drogi gminnej w Czermnej . Przedmiotem zamierzenia jest budowa drogi gminnej w Czermnej będącej łącznikiem drogi powiatowej nr 1412K Szerzyny - Czermna z drogą gminną nr 200611K Czermna - Okole wraz z przebudową kolidującej infrastruktury. Planowana inwestycja obejmuje swym zakresem prace związane z budową drogi gminnej klasy D o bitumicznej jezdni szer. 3,5 - 5,0m, poboczach z kruszywa lub kostki betonowej oraz czterech mijankach zapewniających wzajemną widoczność, budową systemu odwodnienia drogi poprzez wykonanie, budową zjazdów: publicznego oraz indywidualnych, przebudową odcinka drogi powiatowej nr 1412K Szerzyny - Czermna obejmującą budowę skrzyżowania zwykłego drogi powiatowej nr 1412K z projektowaną drogą gminną, budowę i przebudowę odcinków poboczy, budowę odcinka kanalizacji deszczowej i kanału technologicznego, przebudową odcinka drogi gminnej nr 200611K Czermna - Okole obejmującą budowę skrzyżowania zwykłego drogi gminnej nr 200611K z projektowaną drogą gminną, budowę i przebudowę odcinków poboczy oraz rozbiórkę istniejącego przepustu i budowę nowego (przejmującego funkcję rozbieranego) przepustu, budową częściowo umocnionych (betonowymi płytami ażurowymi) skarp (skarpy korony drogi i rowów), budową kanału technologicznego długości, budową odcinka muru oporowego, budową schodów terenowych (utwardzenie terenu), budową umocnień koryta potoku Czerminka przy wylocie proj. kanalizacji deszczowej, montażem odcinków barier drogowych.
Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie.

Zamawiający przewiduje następujące płatności częściowe przypadające na lata:
w roku 2022 - nie więcej niż 1.330.000,00 zł
w roku 2023 - nie mniej niż 1.428.168,00 zł
Przed podpisaniem umowy kwoty zostaną dostosowane do wartości z oferty oraz możliwości realizacyjnych w roku 2022.
Wybrany wykonawca po podpisaniu umowy sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy w oparciu o przewidziane wyżej płatności na poszczególne lata(wcześniej skorygowane do wartości wybranej oferty) oraz przedłoży zamawiającemu kosztorys ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

4.5.5.) Wartość części: 2592760,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa nowej drogi gminnej w Szerzynach (budowa drogi gminnej w km od 0+000 do 0+744,50 w miejscowości Szerzyny, Gmina Szerzyny). Budowa drogi gminnej w km od 0+000 do 0+744,50 w miejscowości Szerzyny. Powierzchnia całkowita projektowanej zabudowy (uwzględniając utwardzone nawierzchnie bitumiczne, z betonu i kruszywa łamanego) wynosi około 6429,93 m2. Szczegółowy zakres prac określa załączona dokumentacja techniczna. Prace muszą być wykonane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie.
Zamawiający przewiduje następujące płatności częściowe przypadające na lata:
w roku 2022 - nie więcej niż 240.000,00 zł
w roku 2023 - nie mniej niż 1.418.000,00 zł
w roku 2024 - nie więcej niż 1 342.000,00 zł
Przed podpisaniem umowy kwoty zostaną dostosowane do wartości z oferty oraz możliwości realizacyjnych w roku 2022.
Wybrany wykonawca po podpisaniu umowy sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy w oparciu o przewidziane wyżej płatności na poszczególne lata(wcześniej skorygowane do wartości wybranej oferty) oraz przedłoży zamawiającemu kosztorys ofertowy.
Wykonawca uzyska pozwolenie na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45243510-0 - Budowa nasypów

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 3023999,35 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa parkingu i oświetlenia ulicznego w Ołpinach. Przedmiotem zamówienia jest budowa parkingu wraz z oświetleniem drogi gminnej Nr 200641K w miejscowości Ołpiny: budowa 31 miejsc postojowych z kostki brukowej, odwodnienie placu poprzez wykonanie trzech studni chłonnych i odwodnienia liniowego, budowa dojść dla pieszych z kostki brukowej, wykonanie jezdni manewrowych o nawierzchni asfaltowej, budowa oświetlenia ulicznego na parkingu i wzdłuż drogi gminnej kablem ziemnym o długości łącznej ok. 350 mb i montaż 12 szt. szt. słupów stalowych z oprawami oświetleniowymi typu LED.
Zamawiający przewiduje następujące płatności częściowe przypadające na lata:
w roku 2022 – nie więcej niż 100.000,00 zł
w roku 2023 – nie mniej niż 450.000,00 zł

Przed podpisaniem umowy kwoty zostaną dostosowane do wartości z oferty oraz możliwości realizacyjnych w roku 2022.
Wybrany wykonawca po podpisaniu umowy sporządzi harmonogram rzeczowo – finansowy w oparciu o przewidziane wyżej płatności na poszczególne lata(wcześniej skorygowane do wartości wybranej oferty) oraz przedłoży zamawiającemu kosztorys ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 543957,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa chodników w Szerzynach i Swoszowej. Przedmiotem zamówienia jest:
przebudowa drogi powiatowej polegająca na budowie chodnika w km 11+432 do 11+675 w Swoszowej,
przebudowa drogi powiatowej polegająca na budowie chodnika w km 7+380.3 do 7+418.30 w Szerzynach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

4.5.5.) Wartość części: 337271,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa nowego oświetlenia ulicznego przy drogach publicznych na terenie gminy Szerzyny. Przedmiotem zamówienia jest: budowa oświetlenia wzdłuż drogi powiatowej nr 1357 K w miejscowości Żurowa: budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego poprzez zabudowę 20 szt słupów i montaż 20 szt lamp oświetleniowych typu LED na długości ok. 800 mb; budowa oświetlenia wzdłuż drogi powiatowej nr 1411K w miejscowości Czermna: budowa sieci napowietrznej oświetlenia ulicznego poprzez zabudowę 3 szt słupów montaż 3szt lamp oświetleniowych typu LED na długości ok 124 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 126859,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3472834,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3988105,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3472834,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722175948

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347283469 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 410 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3631254,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4151385,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3631254,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722175948

7.3.3) Ulica: ul. Drogowców 1

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 363125420 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 425 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554283,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922789,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554283,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Łukasz Rejkowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732484243

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Andersa 8/8

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.5) Kod pocztowy: 33-180

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55428397 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386597,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386597,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlany Łukasz Rejkowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732484243

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Andersa 8/8

7.3.4) Miejscowość: Gromnik

7.3.5) Kod pocztowy: 33-180

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38659771 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317866,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROTAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930685422

7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 4 A

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19434000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.