Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00421571/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego w miejscowościach: Myślibórz, Barlinek i Dębno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myśliborski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Północna 15
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatmysliborski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatmysliborski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej Powiatu Myśliborskiego w miejscowościach: Myślibórz, Barlinek i Dębno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2fa04b3-5b62-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037170/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Termomodernizacja obiektów użyteczności pub;icznej Powiatu Myśliborskiego w miejscowościach: Myślibórz, Barlinek i Dębno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00421571/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.131.128.2022.WjM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji następujących budynków użyteczności publicznej:
1) Zespół Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego „Morro” w Barlinku, ul. Szosowa 2, 74-320 Barlinek
2) Regionalna Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Dębnie, ul. Mickiewicza 30B, 74-400 Dębno
3) Budynek przy ul. Spokojnej 13, 74-300 Myślibórz.
W ramach projektu zaplanowano m.in.:
1) Termomodernizację obiektu użyteczności publicznej- ul. Spokojna 13 w Myśliborzu. Zakres robót obejmuje m.in.:
- ocieplenie: stropodachu, ścian, cokołów,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną,
- wymianę okien na PCV oraz wymianę drzwi zewnętrznych do pomieszczenia węzła cieplnego,
- demontaż luksferów i montaż w tych miejscach okien PCV,
- wykonanie i malowanie tynków,
- wymianę orynnowania, obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,
- malowanie istniejących balustrad.
Powiat posiada m.in.: audyt energetyczny, projekt budowlany, zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
2) Termomodernizację obiektu użyteczności publicznej - ul. Szosowa 2 w Barlinku. Zakres robót obejmuje m.in.:
- ocieplenie: stropodachu, ścian, stropu piwnicy, stropu zewnętrznego, cokołów,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalną,
- wymianę okien na PCV i drzwi zewnętrznych, wymiana drzwi balkonowych,
- demontaż luksferów i montaż w tym miejscu okien,
- wykonanie i malowanie tynków,
- wymianę orynnowania i obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,
- malowanie istniejących balustrad oraz montaż nowych balustrad w oknach wstawionych - w miejsce luksferów,
- demontaż istniejących stopni zewnętrznych przy zamurowanych otworach drzwiowych oraz zadaszenia betonowego.
Powiat posiada m. in.: audyt energetyczny, projekt budowlany, zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
3) Termomodernizację obiektu użyteczności publicznej- ul. Mickiewicza 30b w Dębnie, budynku Regionalnej Placówki Opiekuńczo- Terapeutycznej w Dębnie. Zakres robót obejmuje m.in.:
- ocieplenie: stropodachu, ścian,
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
- wymianę okien i drzwi zewnętrznych,
- wykonanie i malowanie tynków,
- wymianę orynnowania i obróbek blacharskich, parapetów zewnętrznych,
- wykonanie pokrycia dachu papą,
- montaż instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych.
Powiat posiada m.in. projekt budowlany i pozwolenie na budowę.
W/w budynki są nieocieplone, narażone na b. szybkie wychładzanie się, co skutkuje wzrostem rachunków za ogrzewanie i znacznie większą emisją CO2 do atmosfery. Wykonanie termomodernizacji w/w budynków wpłynie m.in. na:
- zmniejszenie zużycia energii cieplnej,
- ograniczenie emisji CO2 do atmosfery,
- poprawę jakości powietrza,
- obniżenie rachunków związanych z utrzymaniem obiektów (poprawa efektywności ekonomicznej budżetu Powiatu Myśliborskiego),
- poprawę stanu technicznego budynków,
- poprawę komfortu użytkowania obiektów,
- poprawę estetyki budynków.
Projekt przyczyni się do realizacji zrównoważonego rozwoju Powiatu Myśliborskiego. Będzie kontynuacją realizowanego w ubiegłych latach projektu dot. termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej.
2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 oraz 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku ze zmianą przepisów dotyczących zasad finansowania inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, z którego to Programu dofinansowana jest inwestycja objęta przedmiotowym postępowaniem, pojawiły się nowe okoliczności wpływające na treść SWZ oraz wzoru umowy. W świetle obecnie obowiązujących przepisów, Zamawiający może podzielić postępowanie na części bez obaw, o utratę dofinansowania w przypadku nie rozstrzygnięcia postępowania w którejś z części. Ponadto ściągnięty został z Wykonawców obowiązek zapewnienia finansowania inwestycji, w części niepokrytej udziałem własnym Zamawiającego, na czas poprzedzający wypłatę z Promesy dotyczącej dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, udzielonej Zamawiającemu, co umożliwia wprowadzenie do wzoru umowy płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy w większej ilości transz.Zamawiający ogłaszając postępowanie nie miał wiedzy na temat zmian wprowadzonych do przedmiotowego Programu.
Wobec powyższego Zamawiający planuje skorzystać z ww. możliwości i dokonać zmian
w dokumentach zamówienia, poprzez podzielenie zamówienia na części co bezsprzecznie wpłynie na konkurencyjność postępowania oraz bardziej efektywne wydatkowanie środków finansowych.
Zgodnie z komentarzem do Prawa zamówień publicznych: „Okolicznościami, które pociągają za sobą bezcelowość prowadzenia postępowania, mogą być w szczególności:
1) ujawnienie się (np. w wyniku analizy pytań wykonawców) możliwości wykonania
przedmiotu zamówienia wedle nowocześniejszej i bardziej odpowiadającej potrzebom
zamawiającego technologii,
2) ujawnienie się potrzeby znacznego rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia,
3) okoliczności uzasadniające potrzebę dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych lub zwiększenia liczby części, na które mogą być składane oferty częściowe,
4) okoliczności uzasadniające wybór innego wariantu realizacji zamówienia”.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Remonty obiektów Nadleśnictwa Myślibórz
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 1 w Myśliborzu (2025-2026)
- Dostawa fabrycznie nowego remontera drogowego do nawierzchni drogowych, zamontowanego na przyczepie rolniczej
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 2 w Myśliborzu (2025-2026)
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Głuszycy".
- Modernizacja foyer Filharmonii Lubelskiej w Lublinie
- "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Kłodzko"
- Kompleksowa wymiana pokrycia dachowego oraz więźby dachowej budynku Biblioteki Publicznej i Domu Kultury Gminy Zduny.
- Osuszenie fundamentów w kamienicy przy ulicy Szczepanika 2
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź-Górna" przy ul. Sieradzkiej 11 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.