Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390837/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych do Sądu Rejonowego w Jarosławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W JAROSŁAWIU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Administracyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 11
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166240105
1.5.8.) Numer faksu: 166212383
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sad@jaroslaw.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jaroslaw.sr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdde4935-8ea3-420a-b343-34e71899e4371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości - sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych do Sądu Rejonowego w Jarosławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdde4935-8ea3-420a-b343-34e71899e437
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120213/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa mebli biurowych do Sądu Rejonowego w Jarosławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.261.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528455,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mebli biurowych do sekretariatów oraz na sale rozpraw
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 630467,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788845,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 630467,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB Tenders Jakub Pawulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532495550
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 630467,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-16 do 2025-11-19INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych bielizny szpitalnej wraz z transportem
- Załadunek, wywóz i zagospodarowanie odwodnionych, ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Jarosław
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC"
- Usługa związana z oczyszczaniem mechanicznym ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach
- "Inwestycje drogowe na terenie dróg wewnętrznych - Budowa parkingu przy ul. Świętojańskiej (dz. nr ew. gr. 2365, 2364/5, obr.4)".
- ubezpieczenie pojazdów mechanicznych
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "III etap budowy przedszkola w Skoroszycach wraz z wyposażeniem - wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń w budynku przedszkola w Skoroszycach"
- Dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-752/25
- Dostawa mebli i wyposażenia dla Centrum Zdrowia Psychicznego w budynku Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. przy ul. Granicznej 63
- Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Dostawa wyposażenia medycznego i meblowego na potrzeby NZOZ Szpitala Powiatowego w Dzierżoniowie Sp. z o. o. realizowanego w ramach umowy o objęcie wsparciem ze środków planu rozwojowego....
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 5
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





