Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00397283/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00415381/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00422344/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na boisku piłkarskim wybudowanym w ramach programu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy ul. Terenowej 34-38 we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021757876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. I.J. Paderewskiego 35
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-612
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.malecki@mcs.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mcs.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9504101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na boisku piłkarskim wybudowanym w ramach programu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy ul. Terenowej 34-38 we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d99b777f-39f5-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041997/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja sztucznej nawierzchni boiska piłkarskiego na terenie kompleksu sportowego Orlik 2012 przy ul. Terenowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397283
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TPW1/18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana sztucznej nawierzchni trawiastej na boisku piłkarskim zbudowanym w ramach Programu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy ul. Terenowej 34-38 we Wrocławiu.
2. Zakres zamówienia polega w szczególności na:
1) Rozbiórce (zdjęcie) istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej o grubości ok. 3 - 5 cm wraz z wywiezieniem i utylizacją powstałych odpadów.
2) Wyrównanie wierzchniej warstwy klinującej z kruszywa kamiennego.
3) Wykonanie warstw technologicznych nawierzchni z trawy syntetycznej o grubości 60-63 mm. Zasyp boiska odpowiednią ilością piasku kwarcowego oraz granulatu EPDM w kolorze szarym/czarnym wcieranego pomiędzy źdźbła trawy.
4) Utylizacja wyeksploatowanej i zdemontowanej sztucznej nawierzchni trawiastej.
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem określa Dokumentacja projektowa, STWiOR, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 3 do SWZ – Dokumentacja dla zadania.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego oraz zakresu niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Ustawy Pzp. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy się kontaktować z Panem Mirosławem Bartnikiem , e-mail: miroslaw.bartnik@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 034, Panem Krystianem Laskowskim, e-mail: krystian.laskowski@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 029 lub Panią Beatą Grobarek-Gierczak, e-mail: beata.grobarek-gierczak@mcs.wroc.pl; tel. 571 351 019. Ostatnia wizja lokalna może odbyć się najpóźniej na jeden dzień roboczy przed upływem terminu składania ofert. Z wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół dla celów dowodowych związanych ze spełnieniem warunków udziału w postępowaniu.
5. Odbiór poszczególnych robót następował będzie na zasadach określonych w umowie.
6. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedstawić w terminie 7 dni kalendarzowych Zamawiającemu harmonogram realizacji poszczególnych elementów robót.
7. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania kompletnej dokumentacji odbiorowej, zawierającej dokumentację powykonawczą w tym komplet dokumentów potwierdzających charakterystykę, parametry oraz właściwości użytkowe zastosowanych materiałów i wyrobów budowlanych oraz podpisane przez Wykonawcę w oryginale dokumenty gwarancyjne. Wykonawca tak skompletowaną dokumentację odbiorową zobowiązany jest przygotować w dwóch egzemplarzach oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD i przekazać Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego robót.
8. Przekazywanie na każdorazowy wniosek Zamawiającego informacji dotyczących postępu robót w zakresie zgromadzonych dokumentów, etapu pozyskania uzgodnień i zezwoleń, zaawansowania prac i wszelkich innych istotnych zdarzeń zachodzących w trakcie realizacji inwestycji wraz z przekazaniem kopii dokumentów we wskazanym przez Zamawiającego zakresie, w terminie do 3 dni.
9. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, w tym sposób rozliczenia pomiędzy Stronami, zawiera Projekt Umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233251-3 - Wymiana nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516666,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516666,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516666,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DABRO-BAU FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Paweł Dąbrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841086464
7.3.3) Ulica: Opoczka 17A
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DABRO-BAU FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Paweł Dąbrowski
jakie przetargi wygrała firma
DABRO-BAU FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Paweł Dąbrowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516666,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana pionów i poziomów instalacji wod-kan w budynku wielorodzinnym
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb Zespołu Szkół Ekonomiczno-Ogólnokształcących we Wrocławiu przy ul. Drukarskiej 50 w 2026 roku
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego w ramach zadania pod nazwą: "Remont i modernizacja przestrzeni konferencyjno-szkoleniowej w Hotelu ORBITA przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu"
- Dostawa 10 sztuk pilarek spalinowych, 10 sztuk przecinarek do stali i betonu, 30 sztuk motopompy pływające oraz 30 sztuk motopompy szlamowe na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego obejmująca 6 części
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Dobieżynie.
- WIW.DA.272.13A.2025 - Budowa wentylacji centralnej laboratorium budynku ZHW w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Odbudowa mostu w ciągu ul. Zarzecze we Wleniu - etap I - Budowa drogi objazdowej przy ul. Zarzecze - ul. Jana Kasprowicza we Wleniu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390020T Grabki Duże - Zielonka przez wieś, od km 0+430 do km 0+690
- Rozbudowa drogi gminnej nr 347016T Jagodne Kolonia
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





