eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskZakup traktora z osprzętem w projekcie pt. "Startuj do pracy - Centrum Integracji Społecznej w Gminie Przeworsk"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup traktora z osprzętem w projekcie pt. „Startuj do pracy - Centrum Integracji Społecznej w Gminie Przeworsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworsk.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup traktora z osprzętem w projekcie pt. „Startuj do pracy - Centrum Integracji Społecznej w Gminie Przeworsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f52c9b-6002-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026391/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup traktora z osprzętem w projekcie pt. „Startuj do pracy - Centrum Integracji Społecznej w Gminie Przeworsk”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: VIII Integracja społeczna. Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431496/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROIX.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup traktora z osprzętem w projekcie pt. „Startuj do pracy - Centrum Integracji Społecznej w Gminie Przeworsk” – sprzęt fabrycznie nowy
- traktor - silnik wysokoprężny min. 24,5 KM chłodzony cieczą
- posypywarka soli drogowej
- kosiarka bijakowa
- pług do śniegu

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia
Dla ważności oferty Zamawiający wymaga podania w druku oferta nazwy producenta i modelu traktora oraz osprzętu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta firmy ROLSAD A.Seliga, M.Wójciak, G. Orzeszek Sp. J., ul. Katowicka 4, 96-200 Rawa Mazowiecka na kwotę 172 077,00 zł brutto. Kwota brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia to 113 422,00 zł.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.