Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431496/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00440752/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup traktora z osprzętem w projekcie pt. „Startuj do pracy - Centrum Integracji Społecznej w Gminie Przeworsk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900513
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 1a
1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworsk.net.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup traktora z osprzętem w projekcie pt. „Startuj do pracy - Centrum Integracji Społecznej w Gminie Przeworsk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5f52c9b-6002-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00452050
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026391/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup traktora z osprzętem w projekcie pt. „Startuj do pracy - Centrum Integracji Społecznej w Gminie Przeworsk”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: VIII Integracja społeczna. Działanie 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431496/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROIX.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup traktora z osprzętem w projekcie pt. „Startuj do pracy - Centrum Integracji Społecznej w Gminie Przeworsk” – sprzęt fabrycznie nowy
- traktor - silnik wysokoprężny min. 24,5 KM chłodzony cieczą
- posypywarka soli drogowej
- kosiarka bijakowa
- pług do śniegu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia
Dla ważności oferty Zamawiający wymaga podania w druku oferta nazwy producenta i modelu traktora oraz osprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta firmy ROLSAD A.Seliga, M.Wójciak, G. Orzeszek Sp. J., ul. Katowicka 4, 96-200 Rawa Mazowiecka na kwotę 172 077,00 zł brutto. Kwota brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia to 113 422,00 zł.Wobec powyższego Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
więcej: przetargi w Przeworsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





