Og³oszenie z dnia 2022-11-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00434363/01 - Og³oszenie z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00445092/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00457873/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-24
- 2023/BZP 00011204/01 - Wynik z dnia 2023-01-05
Og³oszenie o zmianie og³oszenia
¦wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rydu³towach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240796444
1.4.) Adres zamawiaj±cego:
1.4.1.) Ulica: ul. Raciborska 150
1.4.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.4.4.) Województwo: ¶l±skie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.4.7.) Numer telefonu: 324577097
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: akaluza@zgk-rydultowy.com.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgk.rydultowy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Us³ugi oczyszczania miasta
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00452006
2.2.) Data og³oszenia: 2022-11-22
SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA
3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2022/BZP 00434363/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmian±:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany ustaleñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian:
1) zmiana terminu realizacji lub sposobu realizacji umowy w sytuacji obiektywnych trudno¶ci dotycz±cych realizacji zamówienia (np. dzia³ania si³y wy¿szej, niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w realizacji przedmiotu umowy); nowy termin realizacji umowy zostanie ustalony z uwzglêdnieniem czasu trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie,
2) gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) gdy Wykonawca zmieni zakres wykonywanej czê¶ci przedmiotu umowy, przez Podwykonawcê, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) w przypadku zmiany, wprowadzenia lub rezygnacji z Podwykonawcy,
5) w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 7 ust. 2 umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku.
3. Podstaw± dokonania powy¿szych zmian bêdzie wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany oraz dokumentami potwierdzaj±cymi zasadno¶æ zmiany.
4. Zmiana wskazana w ust. 2 pkt 1 stanowi zmianê, na któr± Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi natomiast zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ czasowego zawieszenia wykonywania us³ug stanowi±cych przedmiot umowy w przypadku wprowadzenia stanu epidemiologicznego, stanu epidemii lub stanów nadzwyczajnych na okres ich trwania, je¿eli zawieszenie wykonywania us³ug bêdzie niemo¿liwe lub znacznie utrudnione.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w zakresie sposobu spe³niania ¶wiadczenia w przypadku wprowadzenia wymogów dotycz±cych odbioru i zagospodarowania odpadów wydanych na podstawie przepisów dotycz±cych COVID-19.
Po zmianie:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany ustaleñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian:
1) zmiana terminu realizacji lub sposobu realizacji umowy w sytuacji obiektywnych trudno¶ci dotycz±cych realizacji zamówienia (np. dzia³ania si³y wy¿szej, niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w realizacji przedmiotu umowy); nowy termin realizacji umowy zostanie ustalony z uwzglêdnieniem czasu trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie,
2) gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) gdy Wykonawca zmieni zakres wykonywanej czê¶ci przedmiotu umowy, przez Podwykonawcê, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) w przypadku zmiany, wprowadzenia lub rezygnacji z Podwykonawcy,
5) w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 7 ust. 2 umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku.
3. Podstaw± dokonania powy¿szych zmian bêdzie wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany oraz dokumentami potwierdzaj±cymi zasadno¶æ zmiany.
4. Zmiana wskazana w ust. 2 pkt 1 stanowi zmianê, na któr± Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi natomiast zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ czasowego zawieszenia wykonywania us³ug stanowi±cych przedmiot umowy w przypadku wprowadzenia stanu epidemiologicznego, stanu epidemii lub stanów nadzwyczajnych na okres ich trwania, je¿eli zawieszenie wykonywania us³ug bêdzie niemo¿liwe lub znacznie utrudnione.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w zakresie sposobu spe³niania ¶wiadczenia w przypadku wprowadzenia wymogów dotycz±cych odbioru i zagospodarowania odpadów wydanych na podstawie przepisów dotycz±cych COVID-19.
7. Stosownie do tre¶ci art. 439 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, z tym zastrze¿eniem, ¿e:
1) minimalny poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 5% w stosunku do cen lub kosztów z miesi±ca, w którym z³o¿ono ofertê Wykonawcy,
2) poziom zmiany wynagrodzenia zostanie ustalony na podstawie wska¼nika zmiany cen materia³ów lub kosztów og³oszonego w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, ustalonego w stosunku do kwarta³u, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy; poziom zmiany bêdzie stanowi³ ró¿nicê ceny materia³ów lub kosztów og³oszonych w komunikacie prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego z miesi±ca, za który wnioskowana jest zmiana a poziomem cen materia³ów/kosztów wynikaj±cych z komunikatu Prezesa GUS za miesi±c, w którym zosta³a z³o¿ona oferta Wykonawcy,
3) maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza zamawiaj±cy, to ³±cznie 3% w stosunku do warto¶ci ca³kowitego wynagrodzenia brutto okre¶lonego w § 7 ust. 2 umowy;
4) zmiana wynagrodzenia mo¿e nastêpowaæ co kwarta³, pocz±wszy najwcze¶niej od 7-ego miesi±ca obowi±zywania niniejszej Umowy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.1. Termin sk³adania ofert Przed zmian±:
2022-11-24 10:00
Po zmianie:
2022-11-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmian±:
2022-11-24 10:30
Po zmianie:
2022-11-25 10:30
INNE PRZETARGI Z RYDU£TÓW
wiêcej: przetargi w Rydu³towach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga odbierania i transportu odpadów komunalnych z posesji, zlokalizowanych na terenie Gminy Bralin
- ¦wiadczenie us³ug odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagie³³y 11-23 w Grudzi±dzu - 44/2024
- Remont budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Jagielloñczyka 2 w Grudzi±dzu - sprawa numer 43/2024
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego
- Odbiór i zagospodarowanie sta³ych odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Pszczew
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.