eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydu³towy › ¦wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rydu³towach



Og³oszenie z dnia 2022-11-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rydu³towach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZAK£AD GOSPODARKI KOMUNALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240796444

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Raciborska 150

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324577097

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: akaluza@zgk-rydultowy.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgk.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Us³ugi oczyszczania miasta

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rydu³towach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-49abb678-5f3c-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00434363

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015102/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w roku 2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://zgk.rydultowy.pl/index.php/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej akaluza@zgk-rydultowy.com.pl.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
2. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
3. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
5. Identyfikator postêpowania dla danego postêpowania dostêpny jest na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub na stronie g³ównej w zak³adce Postêpowania na mini portalu.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez mini portal „Formularz do komunikacji”. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP) lub ID postêpowania.
7. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: akaluza@zgk-rydultowy.com.pl.
8. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 11 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
9. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
10. Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±:
Marcin Ruda tel. 32 457 70 97 wew. 25 w sprawach dotycz±cych przedmiotu zamówienia,
Anna Ka³u¿a tel. 32 457 70 97 wew. 30 w sprawach proceduralnych.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zak³ad Gospodarki Komunalnej z siedzib± w Rydu³towach 44-280 przy ul. Raciborskiej 150, tel.: 324577097, e-mail: zgk.rydultowy@onet.pl, strona internetowa: www.zgk.rydultowy.pl,
2) inspektor ochrony danych dostêpny jest pod numerem: 324537480 oraz pod adresem e-mailowym: iod@rydultowy.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia na: ¦wiadczenie us³ugi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, znak sprawy: 01/ZP/ZGK/2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ tylko podmioty uprawnione na mocy obowi±zuj±cego prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp. Nastêpnie bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u administratora danych.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 01/ZP/ZGK/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rydu³towach, zwanego dalej PSZOK-iem, tj.:
- papieru,
- tworzyw sztucznych,
- odpadów opakowaniowych wielomateria³owych,
- metali,
- szk³a,
- bioodpadów stanowi±cych czê¶ci ro¶lin pochodz±cych z pielêgnacji terenów zielonych i ogrodów,
- innych bioodpadów stanowi±cych odpady komunalne,
- odpadów niebezpiecznych,
- zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego (w tym równie¿ niekompletnego),
- mebli i innych odpadów wielkogabarytowych,
- zu¿ytych opon (z wyj±tkiem opon z: pojazdów ciê¿arowych, sprzêtu budowlanego, urz±dzeñ przemys³owych i ci±gników rolniczych),
- odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
- odpadów tekstyliów i odzie¿y,
- odpadów niekwalifikuj±cych siê do odpadów medycznych powsta³ych
w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególno¶ci igie³ i strzykawek,
- przeterminowanych leków i chemikaliów,
- zu¿ytych baterii i akumulatorów.
2. Utrzymanie i obs³ugê PSZOK-u oraz wyposa¿enie w pojemniki zapewnia Zamawiaj±cy.
3. Do zbierania odpadów w PSZOK-u przewiduje siê wykorzystanie:
a) kontenerów KP-7, KP-18, KP-19, KP-34,
b) pojemników 1100 l na odpady: papieru, tworzyw sztucznych, metali, odpadów opakowaniowych wielomateria³owych, szk³a, tekstyliów i odzie¿y, innych bioodpadów stanowi±cych odpady komunalne,
c) pojemników 110/120l na odpady niekwalifikuj±ce siê do odpadów medycznych powsta³ych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególno¶ci igie³ i strzykawek,
d) pojemników na odpady niebezpieczne:
- pojemnik na ¶wietlówki – 1 szt.,
- pojemnik na akumulatory - 1 szt.,
- pojemnik na baterie - 1 szt.,
- pojemnik na odpady zawieraj±ce rtêæ - 1 szt.,
- pojemnik na przepracowane oleje – 1 szt.,
- pojemnik na farby, lakiery, rozpuszczalniki - 1 szt.,
- pojemnik na t³uszcze, ¿ywice – 1 szt.,
- pojemnik na ¶rodki ochrony ro¶lin – 1 szt.,
- pojemnik na przeterminowane leki – 1szt.

W ramach PSZOK-u do zbierania odpadów niebezpiecznych (w tym równie¿ zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego zawieraj±cego niebezpieczne sk³adniki) wykorzystywane s± przewo¼ne sk³ady du¿e wyposa¿one w misy odciekowe. W przewo¼nych sk³adach du¿ych przechowywane s± ww. pojemniki do zbierania odpadów niebezpiecznych o pojemno¶ci od 20 l do 1100 l.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w przepisie art. 441 ustawy Pzp. Maksymalny zakres opcji obejmuje 30 % warto¶ci zamówienia.
2. Skorzystanie z prawa opcji zosta³o szczegó³owo ujête w Projektowanych postanowieniach umowy – Za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium ¶rodowiskowe - liczba pojazdów z d¼wigiem hakowym realizuj±cych zamówienie spe³niaj±cych wymagania co najmniej normy EURO 6

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadach okre¶lonych w rozdziale IX SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 57 i 112 ust. 2 ustawy Pzp i wyka¿± ich spe³nianie na poziomie/w zakresie wymaganym przez Zamawiaj±cego zgodnie z opisem zamieszczonym w ust. 2.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ posiadaj± aktualny wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami), o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach w zakresie transportu odpadów objêtych przedmiotem zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 350 000 z³.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ dysponuj±:
a) co najmniej jednym pojazdem z funkcj± kompaktuj±c± do odbierania selektywnie zebranych odpadów z pojemników typu 1100 l,
b) co najmniej jednym pojazdem bez funkcji kompaktuj±cej do odbierania selektywnie zebranych odpadów,
c) co najmniej dwoma pojazdami z d¼wigiem hakowym przystosowanym do odbioru kontenerów typu KP – 7,
d) co najmniej dwoma pojazdami z d¼wigiem hakowym przystosowanym do odbioru kontenerów typu KP – 18, KP – 19, KP – 34.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp;
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Dokument potwierdzaj±cy uzyskanie wpisu w rejestrze, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (dopuszcza siê podanie numeru rejestrowego).
2. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami – wed³ug wzoru na za³±czniku nr 5 do SWZ.
3. Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 350 000 z³ ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie podmiotu trzeciego o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków zamówienia udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy) – zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2a,
2. O¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonuj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (dotyczy tylko konsorcjum/spó³ki cywilnej) – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3,
3. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (je¿eli dotyczy) – wzór w³asny,
4. Dokumenty, z których wynika uprawnienie do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
Uwaga: pe³nomocnictwo musi byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum oraz powinno mieæ okre¶lony zakres.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
4. Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 3 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
5. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Problematykê zobowi±zañ solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowê konsorcjum reguluj± przepisy Kodeksu cywilnego.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem konsorcjum).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany ustaleñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy oraz okre¶la warunki tych zmian:
1) zmiana terminu realizacji lub sposobu realizacji umowy w sytuacji obiektywnych trudno¶ci dotycz±cych realizacji zamówienia (np. dzia³ania si³y wy¿szej, niezawinionych przez Wykonawcê opó¼nieñ w realizacji przedmiotu umowy); nowy termin realizacji umowy zostanie ustalony z uwzglêdnieniem czasu trwania przyczyn uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie,
2) gdy Wykonawca zrezygnuje z Podwykonawcy, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
3) gdy Wykonawca zmieni zakres wykonywanej czê¶ci przedmiotu umowy, przez Podwykonawcê, na którego zasoby powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu,
4) w przypadku zmiany, wprowadzenia lub rezygnacji z Podwykonawcy,
5) w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 7 ust. 2 umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku.
3. Podstaw± dokonania powy¿szych zmian bêdzie wniosek Wykonawcy. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu wniosku dotycz±cego zmiany umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany oraz dokumentami potwierdzaj±cymi zasadno¶æ zmiany.
4. Zmiana wskazana w ust. 2 pkt 1 stanowi zmianê, na któr± Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi natomiast zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ czasowego zawieszenia wykonywania us³ug stanowi±cych przedmiot umowy w przypadku wprowadzenia stanu epidemiologicznego, stanu epidemii lub stanów nadzwyczajnych na okres ich trwania, je¿eli zawieszenie wykonywania us³ug bêdzie niemo¿liwe lub znacznie utrudnione.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w zakresie sposobu spe³niania ¶wiadczenia w przypadku wprowadzenia wymogów dotycz±cych odbioru i zagospodarowania odpadów wydanych na podstawie przepisów dotycz±cych COVID-19.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP pod adresem internetowym https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-21 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.