eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoRemont pomieszczeń biurowych funkcjonariuszy i działu terapeutycznego oraz remont pomieszczenia umywalni i ubikacji w budynku pawilonu "A" w Zakładzie Karnym w Jaśle



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych funkcjonariuszy i działu terapeutycznego oraz remont pomieszczenia umywalni i ubikacji w budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Jaśle

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001271178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warzyce 467

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134435860

1.5.8.) Numer faksu: 134435861

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_jaslo@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a360e639-7786-4def-8916-0b195d3a3171

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych funkcjonariuszy i działu terapeutycznego oraz remont pomieszczenia umywalni i ubikacji w budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a360e639-7786-4def-8916-0b195d3a3171

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451678

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106594/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń biurowych funkcjonariuszy oraz pomieszczeń działu terapeutycznego w budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle

1.1.2 Remont pomieszczenia umywalni i ubikacji w budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390375

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.8.2025.JM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 338853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych funkcjonariuszy oraz pomieszczeń działu terapeutycznego w budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle.
2. Opis stanu istniejącego
Przedmiotowy budynek objęty opracowaniem to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony przykryty stropodachem
wentylowanym. Stropodach z płyt korytkowych na ściankach ażurowych z cegły. Ściany murowane z bloczków
gazobetonowych, strop nad parterem z płyt kanałowych. Fundamenty betonowe, posadzki wykończone płytkami na wylewce
betonowej.
Budynek w rzucie na planie zbliżonym do litery "U". Zakres opracowania obejmuje jedynie fragment obiektu.
Ściany zewnętrzne, gzymsy i cokoły wykończone w tynku w odcieniach pastelowych. Drzwi zewnętrzne i okna w kolorze
białym. Wnętrza wykończone w tynku, malowane, w wybranych pomieszczeniach płytki ścienne,
posadzki wykończone w płytkach lub panelach podłogowych.
3. Zakres robót budowlanych.
• roboty rozbiórkowe,
• wykonanie nowych warstw podłogi,
• remont ścian - należy wykonać gładzie gipsowe w celu wyrównania powierzchni, należy malować ściany w kolorze zgaszonej bieli,
• remont istniejącego sufitu podwieszanego ,
• wykonanie remontu instalacji sanitarnych (wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania, wentylacji),
• wykonanie remontu instalacji elektrycznych (CCTV, SSWiN, zasilania, oświetlenia, telefonicznej),
• wymiana stolarki drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej),
• wymiana stolarki okiennej,
• wywiezienie i utylizacja odpadów i gruzu.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również następujące czynności i obowiązki:
• wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich, a w szczególności osób skazanych umieszczonych w Zakładzie Karnym w Jaśle, w okresie trwania ich realizacji aż do zakończenia. Koszt zabezpieczenia nie podlega oddzielnej zapłacie, jest ponoszony przez Wykonawcę i wliczony w cenę zawartą w umowie.
• przyjęcie przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności za materiały, narzędzia i urządzenia znajdujące się na budowie, oraz za bezpieczeństwo osób znajdujących się na terenie budowy,
• zabezpieczenie mienia, posadzek, ciągów komunikacyjnych itp. w pobliżu terenu prac,
• roboty porządkowe po zakończeniu robót
Wykonawca powinien przewidzieć przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. Do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały i wyroby posiadające atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające dany produkt do stosowania w budownictwie. Dla materiałów, dla których zgodnie z obowiązującym prawem nie są wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowną aprobatą lub odpowiednią polską normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji PO II WB 262.9.2021 Załącznik nr 1 technicznej ITB dopuszczającej stosowanie w/w materiałów w budownictwie lub w przypadku jej braku - ostatniej uzyskanej przez wykonawcę aprobaty technicznej ITB. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty na każde żądanie przedstawiciela zamawiającego zaś po zakończeniu robót przedłożyć je

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 211642,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczenia umywalni i ubikacji w budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle
2. Opis stanu istniejącego
Przedmiotowy budynek objęty opracowaniem to budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony przykryty stropodachem wentylowanym. Stropodach z płyt korytkowych na ściankach ażurowych z cegły. Ściany murowane z bloczków gazobetonowych, strop nad parterem z płyt kanałowych. Fundamenty betonowe, posadzki wykończone płytkami na wylewce betonowej. Budynek w rzucie na planie zbliżonym do litery "U". Zakres opracowania obejmuje jedynie fragment obiektu. Ściany zewnętrzne, gzymsy i cokoły wykończone w tynku w odcieniach pastelowych. Drzwi zewnętrzne i okna w kolorze białym. Wnętrza wykończone na ścianach płytkami ściennymi oraz podłogowymi.
3. Zakres robót budowlanych.
• roboty rozbiórkowe,
• wykonanie nowych warstw podłogi z wykończeniem płytkami,
• remont ścian - należy wykonać remont ścian wykończonych płytkami,
• należy przewidzieć rozbiórkę istniejącego sufitu podwieszanego oraz montaż nowego systemowego sufitu podwieszanego gk,
• wykonanie remontu instalacji sanitarnych (wody, kanalizacji, centralnego ogrzewania, wentylacji),
• remont ścianek z płyt HPL,
• wykonanie remontu instalacji elektrycznych (zasilania, oświetlenia),
• wymiana stolarki drzwiowej (wewnętrznej),
• wymiana stolarki okiennej (wewnętrznej),
• wywiezienie i utylizacja odpadów i gruzu.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również następujące czynności i obowiązki:
• wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia przed dostępem osób trzecich, a w szczególności osób skazanych umieszczonych w Zakładzie Karnym w Jaśle, w okresie trwania ich realizacji aż do zakończenia. Koszt zabezpieczenia nie podlega oddzielnej zapłacie, jest ponoszony przez Wykonawcę i wliczony w cenę zawartą w umowie.
• przyjęcie przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności za materiały, narzędzia i urządzenia znajdujące się na budowie, oraz za bezpieczeństwo osób znajdujących się na terenie budowy,
• zabezpieczenie mienia, posadzek, ciągów komunikacyjnych itp. w pobliżu terenu prac,
• roboty porządkowe po zakończeniu robót Wykonawca powinien przewidzieć przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. Do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały i wyroby posiadające atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające dany produkt do stosowania w budownictwie. Dla materiałów, dla których zgodnie z obowiązującym prawem nie są wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowną aprobatą lub odpowiednią polską normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji PO II WB 262.9.2021 Załącznik nr 1 technicznej ITB dopuszczającej stosowanie w/w materiałów w budownictwie lub w przypadku jej braku - ostatniej uzyskanej przez
wykonawcę aprobaty technicznej ITB. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty na każde żądanie przedstawiciela zamawiającego zaś po zakończeniu robót przedłożyć je wraz z protokółem zakończenia robót. W przypadku braku ww. dokumentów nie będzie możliwy odbiór prac i ich rozliczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.5.) Wartość części: 127211,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469042,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499786,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469042,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLOEN ADAM HOLENDER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842459340

7.3.3) Ulica: Ikara 26

7.3.4) Miejscowość: Krosno

7.3.5) Kod pocztowy: 38-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469042,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona Zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy PZP, odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Decyzję zamawiający podejmuje w określonych warunkach zaistniałych w konkretnym postępowaniu o udzielenie zamówienia i w granicach możliwości finansowania zadania. Zamawiający wykonał czynności mające na celu sprawdzenie możliwości zwiększenia kwoty, którą może przeznaczyć na sfinansowanie Części Nr II - Remont pomieszczenia umywalni i ubikacji w budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle do wysokości ceny oferty FLOEN Adam Holender, ul. Ikara 26, 38-400 Krosno. Na podstawie przeprowadzonej analizy, Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia powyższej kwoty przeznaczonej na realizację Części Nr II - Remont pomieszczenia umywalni i ubikacji w budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle do wysokości ceny oferty FLOEN Adam Holender, ul. Ikara 26, 38-400 Krosno. W przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz nie ma możliwości zwiększenia kwoty na finansowanie zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty. W świetle powyższego nie powinno budzić wątpliwości unieważnienie części postępowania bez wyboru najkorzystniejszej oferty, w sytuacji, gdy cena wszystkich ofert przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH FUNKCJONARIUSZY I DZIAŁU TERAPEUTYCZNEGO ORAZ REMONT POMIESZCZENIA UMYWALNI I UBIKACJI W BUDYNKU PAWILONU „A” W ZAKŁADZIE KARNYM W JAŚLE” dla Części Nr II - Remont pomieszczenia umywalni i ubikacji w budynku pawilonu „A” w Zakładzie Karnym w Jaśle zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368931,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382789,28 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.