eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dzierżawa włókien światłowodowych



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa włókien światłowodowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdyńskie Centrum Informatyki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387844850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 35/37

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-310

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gci@gci.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gci.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gci/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań z zakresu wdrażania i utrzymywania systemów informatycznych, budowy i administrowania sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej, a także usług utrzymaniowych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa włókien światłowodowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e224fde9-5098-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00451539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051772/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dzierżawa łączy światłowodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390668

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCI.DZP.261.2.6.2023.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Relacja UM_LEG_1, ul. Legionów 130

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Relacja UM_WZKiOL_2, ul. Władysława IV 12/14

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Relacja UM_ARCH_3, ul. Krzywoustego 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Relacja UM_GCK_4, ul. Świętojańska 141

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Relacja UM_SM_5, ul. Zakręt do Oksywia 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – Relacja UM_OGRO_6, Al. Zwycięstwa 291A

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – Relacja UM_KAND_7, ul. Piłsudskiego 18

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VIII – Relacja UM_TWIN_8, ul. Śląska 35/37

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IX – Relacja UM_Biuro_ds._Dzielnic_9 ul. Armii Krajowej 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część X – Relacja UM_Wydz.Kultury_10, ul. Jana z Kolna 25

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XI – Relacja UM_Wydz.Dost_11, ul. Świętojańska 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XII – Relacja UM_SM_Necla_12, ul. Necla 15-17

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 9360,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XIII – Relacja UM_PPNT_II, Al. Zwycięstwa 96/98

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 8160,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XIV – Relacja PPNT_PLO_I, ul. 10 lutego 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 7440,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XV – Relacja PPNT_PLO_II, ul. 10 lutego 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 8880,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część XVI – Relacja PPNT_GCS_13, ul. Olimpijska 5/9

4.5.3.) Główny kod CPV: 64214400-3 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych

4.5.5.) Wartość części: 7680,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimedia Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-44-881

7.3.3) Ulica: Tadeusza Wendy 7/9

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimedia Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-44-881

7.3.3) Ulica: Tadeusza Wendy 7/9

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-10-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimedia Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-44-881

7.3.3) Ulica: Tadeusza Wendy 7/9

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-10-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimedia Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-44-881

7.3.3) Ulica: Tadeusza Wendy 7/9

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-10-31

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimedia Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-44-881

7.3.3) Ulica: Tadeusza Wendy 7/9

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-10-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimedia Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-44-881

7.3.3) Ulica: Tadeusza Wendy 7/9

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-10-31

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimedia Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-44-881

7.3.3) Ulica: Tadeusza Wendy 7/9

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-10-31

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Multimedia Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-10-44-881

7.3.3) Ulica: Tadeusza Wendy 7/9

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-341

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-01 do 2024-10-31

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert złożonych w części postępowania przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.