Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390887/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
- 2025/BZP 00399723/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z instalacją depozytora kluczy dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radomsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571524
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@piotrkow-tryb.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow-tryb.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66c070a8-b359-41af-b665-9a602aac1f231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z instalacją depozytora kluczy dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radomsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66c070a8-b359-41af-b665-9a602aac1f23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451317
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050024/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa wraz z instalacją depozytora kluczy dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radomsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.261.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją depozytora kluczy (1 szt.) dla potrzeb Sądu Rejonowego w Radomsku.
Miejsce dostawy:
Sąd Rejonowy w Radomsku, ul. Tysiąclecia 3, 97-500 Radomsko.
Specyfikacja depozytora kluczy:
1) Specyfikacja techniczna:
• depozytor wykonany z metalu w kolorze czarnym w formie jednodrzwiowej obudowy o całkowitej pojemności min. 100 max. 110 gniazd blokowanych tzn. brak możliwości pobrania kluczy przez osoby do tego nieuprawnione (blokada breloków w gniazdach). Brelok zostaje zwolniony z gniazda po autoryzacji kartą zbliżeniową.
• dostęp do kluczy 24/7,
• dostęp do depozytora poprzez zintegrowany czytnik zbliżeniowy, umożliwiający odczyt kart klienta. Czytnik wraz z kluczami do kodowania zostanie zapewniony przez Sąd Rejonowy w Radomsku.
Komunikacja pomiędzy depozytorem a czytnikiem za pomocą protokołu OSDP RS485.
• depozytor wyposażony w ekran o przekątnej min. 7” z interfejsem w języku polskim,
• możliwość rozbudowy depozytora o dodatkowe panele z gniazdami – do co najmniej 180 pozycji w ramach obudowy, również z możliwością zastosowania gniazd nieblokowanych,
• zasilanie awaryjne – 24h,
• możliwość awaryjnego otwierania depozytora,
• depozytor stojący lub mocowany do ściany,
• klucze zaplombowane z brelokiem samozaciskową plombą/kłódką jednorazowego użytku,
• wymiana kluczy nie wymaga specjalistycznych narzędzi,
• stykowa identyfikacja breloka w gnieździe depozytora,
• breloki wykonane z metalu, bez wystających elementów, wielorazowego użytku,
• możliwość przypisania jednego klucza wielu użytkownikom oraz wielu kluczy jednemu użytkownikowi,
• wyświetlenie informacji o kluczach, do których użytkownik jest autoryzowany, do których nie jest autoryzowany oraz o tych, które ma obecnie w posiadaniu,
• możliwości wymuszenia użycia kodu PIN przez użytkowników,
• możliwość logowania się poprzez ID (login) oraz kod PIN – zamiennie z kartą,
• możliwość wyszukania posiadacza kluczy, które nie znajdują się w gnieździe,
• pełna rejestracja pobrań i zwrotów kluczy przez użytkowników, wraz z informacjami o logowaniu, otwarciu drzwi depozytora i wylogowaniu,
• możliwość konfiguracji użytkowników wraz z ich danymi oraz uprawnieniami z poziomu arkusza MS Excel i jego import/eksport do systemu,
• sygnalizacja błędów systemowych oraz alarmów na ekranie głównym interfejsu użytkownika,
2) Funkcje oprogramowania:
• oprogramowanie zarządzające instalowane na serwerze wirtualnym (nie na komputerze sterującym depozytorem) z obsługą wirtualnych maszyn,
• oprogramowanie umożliwiające zarządzanie depozytorem lub ich większą ilością, z poziomu przeglądarki internetowej dowolnego urządzenia będącego w sieci,
• możliwość generowania oraz sortowania raportów z poziomu aplikacji oraz ich eksport do PDF, Excel,
• oprogramowanie umożliwia podgląd „na żywo” wybranego depozytora,
• możliwość zastosowania certyfikatu SSL klienta dla strony aplikacji zarządzającej,
Dodatkowe wymagania określone zostały w Załączniku nr 2 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44421700-4 - Kasety i schowki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44421721-7 - Kasety depozytowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68478,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68478,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68478,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BT ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351530720
7.3.3) Ulica: ul. Rybitwy 22
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-722
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68478,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Zakup autoklawu plazmowego i zestawu endoskopowego.
- Dostawa samochodu osobowego z silnikiem benzynowym dla potrzeb Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Termomodernizacja wraz z wymianą stolarki okiennej w Domu Studenta Akademii Piotrkowskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





