Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00407869/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP, MAGAZYNOWANIE I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY MIASTO ELBLĄG W SEZONIE 2025/2026.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367431388
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: szańcowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.8.) Numer faksu: 552326408
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: epgk@epgk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.epgk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/epgk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Utrzymanie czystości i porządku na rzecz Gminy Miasto Elbląg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP, MAGAZYNOWANIE I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY MIASTO ELBLĄG W SEZONIE 2025/2026.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2592ec19-b401-4810-80dd-1feaadd4ef9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/EPGK/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakup, magazynowanie i dostawa soli drogowej na potrzeby zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Miasto Elbląg w sezonie 2025/2026.
2. Zakres zamówienia obejmuje :
2000 ton soli – zamówienie podstawowe
1000 ton soli – prawo opcji
3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w miarę potrzeb zgodnie ze składanym zapotrzebowaniem przez Zamawiającego z terminem realizacji zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. Sól wykorzystana zostanie do wykonania mieszanek piaskowo-solnych i posypywania nawierzchni dróg i chodników.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczona sól spełniała następujące parametry :
Zgodne z Polską Normą PN-EN 16811-1:2016-10.
Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do normy informuje, iż dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanej normie.
5. Dostarczona sól musi posiadać:
aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów z której będzie wynikać, że oferowana do sprzedaży sól (chlorek sodowy) może być stosowana do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg itp.,
aktualny atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający, że produkt oferowany w ramach przetargu odpowiada wymaganiom higienicznym z przeznaczeniem w drogownictwie do zwalczania śliskości zimowej itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 808110 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 885600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TRAMAD – ELBLĄG sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780003033
7.3.3) Ulica: Nowodworska 25
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "TRAMAD-ELBLĄG" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 885600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/33/2025 Dostawa produktów leczniczych, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia - uzupełnienie 6
- Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy i przebudowy drogi gminnej ul. Okólnik w Elblągu
- "Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb grupy jednostek organizacyjnych Powiatu Elbląskiego w planowanej ilości 118 000 litrów w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu"
- "Dostawa używanej zamiatarki ulicznej"
- Dostawa samochodu osobowego dla Sądu Okręgowego w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Część 1- Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych Część 2- Dostawa soli do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- ZAKUP I DOSTAWA SOLI DROGOWEJ LUZEM DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG DLA ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W MIKOŁOWIE W SEZONIE 2025- 2026
- Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026
- Dostawa piasku w łącznej ilości ok. 2 000 ton do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych . Dostawa ok. 500 ton soli drogowej z antyzbrylaczem do sporządzenia mieszanek piaskowo-solnych.
- Sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DR Z ANTYZBRYLACZEM
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.