eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racławice › Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Racławice



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Racławice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACŁAWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010613

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 32-222

1.5.2.) Miejscowość: Racławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-222

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41/ 384-40-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@raclawice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.raclawice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/raclawice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Racławice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-691b0bc5-53b5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00100476/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa drogi dojazdowej do pól Marchocice-Dziewięcioły, Remont drogi gminnej nr 140428K Grzymałów - Góry Miechowskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399011

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.2710.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:
Przebudowa drogi wewnętrznej (dojazdowej do pól ) w miejscowości Marchocice w km 0+000 - 0+500 , długości 0,5 km

Istniejąca droga posiada nawierzchnie bitumiczna szerokości 4,0 m . Przedmiar robót przewiduje remont drogi polegający na wykonaniu robót pomiarowych na długości 500 mb, następnie wykonane zostanie oczyszczenie istniejącej nawierzchni na powierzchni 2000,0 m2. Lokalne namuliska zostaną zebrane i wywiezione z terenu przebudowy w ilości 50 m3. Istniejące skoleinowania i wymycia nawierzchni wyrównane zostaną mieszanka mineralno-bitumiczna w ilości 60,0 Mg. Na wyprofilowanej nawierzchni wykonana zostanie warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm szerokości 4,10 m na powierzchni 2075,0 m2. Warstwa ścieralna wykonana zostanie na szerokości 4,0 m grubości 4 cm z masy mineralno-asfaltowej na powierzchni 2025,0 m2. SST przewiduje skropienia międzywarstwowe emulsja asfaltowa .Pobocza drogi wyrównane zostaną do warstwy ścieralnej mieszanka betonowa 7,5 MPa grubości 10 cm obustronnie szerokości 0,3 m w ilości 30,00 m3 po uprzednim zebraniu nadmiaru ziemi w ilości 90,00 m3. Droga oznakowana zostanie poprzez zamontowanie 5 znaków pionowych A-7 ,A-6b , A-6c ,E-17A i E-18A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 350704,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Remont drogi gminnej nr 140428K Grzymałów - Góry Miechowskie w km 0+000 - 0+595 , długości 0,595 km

Istniejąca droga posiada nawierzchnie bitumiczna szerokości 3,70 m w km 0+270 - 0+595 i nawierzchnie tłuczniowa szerokości 4.70 w km 0+080 - 0+270 oraz nawierzchnie tłuczniowa w km 0 +000 - 0+080 szerokości 4.0 m. Przedmiar robót przewiduje remont drogi polegający na wykonaniu robót pomiarowych na długości 595 mb , następnie wykonane zostanie oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej na powierzchni 1202.5 m2 .Profilowanie istniejącej podbudowy przewidziano na powierzchni 1213 m2 .Na odcinku o nawierzchni tłuczniowej w km 0+000 - 0+270 wykonana zostanie dolna warstwa podbudowy z tłucznia frakcji 31.5 - 63 mm na powierzchni 1213 m2 i warstwa górna z kinca 0-31.5 mm na powierzchni 1213 m2 . Na istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowie tłuczniowej w km 0+000 - 0+595 wykonana zostanie warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 4 cm szerokości 3,7 m na powierzchni 2226,5 m2 .Warstwa ścieralna wykonana zostanie na szerokości 3,7 m grubości 4 cm z masy mineralno-asfaltowej na powierzchni 2226,5 m2. SST przewiduje skropienia międzywarstwowe emulsja asfaltowa .Pobocza drogi wyrównane zostaną do warstwy ścieralnej mieszanka betonowa 7,5 MPa grubości 10 cm obustronnie szerokości 0,5 m w ilości 56,10 m3 po uprzednim zebraniu nadmiaru ziemi w ilości 112,20 m3. Droga oznakowana zostanie poprzez zamontowanie 6 znaków pionowych A-7 oraz A-6b i A-6c.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 417154,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302595,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308137,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302595,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMA-KOP Grzegorz Wawrzeń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 351289218

7.3.3) Ulica: Niegardów 60

7.3.4) Miejscowość: Koniusza

7.3.5) Kod pocztowy: 32-104

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302595,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394897,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435255,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394897,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIMA-KOP Grzegorz Wawrzeń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 351289218

7.3.3) Ulica: Niegardów 60

7.3.4) Miejscowość: Koniusza

7.3.5) Kod pocztowy: 32-104

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394897,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.