Ogłoszenie z dnia 2022-11-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00369552/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w Gminie Dębnica Kaszubska – III postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W DĘBNICY KASZUBSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220752445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@zgkdebnicakaszubska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkdebnicakaszubska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w Gminie Dębnica Kaszubska – III postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c43eae5c-3fc6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. „Odnawialne źródła energii - instalacje fotowoltaiczne w gminie Dębnica Kaszubska”, Program Operacyjny „Rybactwo i Morze”, Działanie „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych prze społeczność” objętego Priorytetem 4. Zwiększenie zatrudnienia i spójności terytorialnej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00369552/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/ZGK/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 389789,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 5 instalacji fotowoltaicznych wraz z wykonaniem badań i pomiarów oraz dokonanie zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej wraz z uzyskaniem potwierdzenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej wydanego przez przedsiębiorstwo energetyczne, do sieci którego przyłączono mikroinstalację.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w Borzęcinie, dz. nr 32/45. W ramach planowanego zadania przewidziano wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 26,64 kWp.
2) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na hydroforni w Dębnicy Kaszubskiej, dz. nr 391. W ramach planowanego zadania przewidziano wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,95 kWp.
3) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na stacji uzdatniania wody w Krzyni, dz. nr 31/20. W ramach planowanego zadania przewidziano wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 3,7 kWp.
4) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na oczyszczalni ścieków w Podwilczynie, dz. nr 248/1. W ramach planowanego zadania przewidziano wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 13,32 kWp.
5) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej na przepompowni ścieków w Dębnicy Kaszubskiej, dz. nr 158/1. W ramach planowanego zadania przewidziano wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 8,88 kWp.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Projekty budowlano – wykonawcze instalacji fotowoltaicznych, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiORB). Załączone przedmiary stanowią dokument pomocniczy.
4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie paneli PV o innej mocy niż projektowana, jednak moc całkowita instalacji nie może być mniejsza od mocy zaprojektowanej. Moc maksymalna dla hydroforni w Dębnicy Kaszubskiej, dz. nr 391 wynosi 49,99kWp.
5. Montaż przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia do używania zgodnie z przeznaczeniem i celem, w tym: rozpakowanie, skręcenie, złożenie w całość, zainstalowanie w miejscu przeznaczenia, regulację i doprowadzenie do stanu użytkowania zgodnego z przeznaczeniem, a także usunięcie i wywóz odpadów powstałych w toku montażu. W przypadku urządzeń i sprzętu montaż obejmuje także: zainstalowanie niezbędnego oprogramowania, dokonanie pomiarów sprawdzających, pierwsze uruchomienie oraz niezbędne szkolenie.
6. Urządzenia wchodzące w skład instalacji muszą być fabrycznie nowe nie noszące śladów używania lub uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. żaden element instalacji, składający się na dostawę nie może być wcześniej używany, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawny i działać bez uwag, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, musi odpowiadać wymogom ustawy o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie i spełniać wszystkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim.
7. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (w tym montaż), z zastrzeżeniem pkt. 4.7. (tj. na urządzenia inne niż wymienione w pkt. 4.7.) wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy w ramach kryterium oceny ofert.
8. Wymagane okresy gwarancji:
1) moduły fotowoltaiczne: gwarancja na wady ukryte: min. 10 lat, gwarancja na sprawność urządzenia - gwarantowany liniowy spadek mocy, minimum 80% mocy nominalnej (mocy początkowej) po 25 latach,
2) falowniki – min. 10 lat,
3) konstrukcje nośne – min. 10 lat.
9. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji, o której mowa w pkt. 4.6., dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości.
10. Wykonawca przed rozpoczęciem prac ustali termin rozpoczęcia robót z właścicielem nieruchomości na co najmniej 2 dni przed planowanym terminem montażu.
11. Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis, a w związku z tym zobowiązuje się do zawarcia i utrzymania w mocy przez cały okres gwarancji umowy z autoryzowaną firmą serwisu gwarancyjnego dostarczonych i zamontowanych urządzeń dot. wykonywania czynności określonych w warunkach gwarancji tych urządzeń na koszt Wykonawcy (w tym między innymi: serwis, przeglądy, konserwacja).
12. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania co najmniej raz w roku bezpłatnych przeglądów technicznych instalacji w okresie obowiązywania gwarancji. Przeglądy zostaną ustalone z Zamawiającym oraz zostaną potwierdzone odpowiednimi protokołami, które zostaną przekazane do Zamawiającego w ciągu 7 dni od wykonania przeglądu technicznego instalacji. Przegląd powinien zawierać sprawdzenie i weryfikacje głównych parametrów pracy instalacji zgodnie z zaleceniami Wykonawcy oraz sugestiami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415000,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 875999,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415000,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jerzy Baranowski B&Z PROENERGY S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: B&Z PROENERGY S.C. Izabela Baranowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411722288
7.3.3) Ulica: Klonowa 13
7.3.4) Miejscowość: Lębork
7.3.5) Kod pocztowy: 84-300
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415000,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.