Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce - dostawa mięsa i przetworów mięsnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno- Wychowawczy im. Janusza Korczaka w Sokółce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001096060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Zielone 1A
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswsokolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswsokolka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09afed00-1bc6-4936-b08f-3036417a19ea1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce - dostawa mięsa i przetworów mięsnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09afed00-1bc6-4936-b08f-3036417a19ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450835
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00372403/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgonie z treścią art. 305 pkt 2 ustawy pzp wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy pzp., a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający, w dniu 01 września 2025 r. unieważnił postępowanie w zakresie III części zamówienia, którego przedmiotem była dostawa mięsa i przetworów mięsnych. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy pzp, ze względu na fakt, iż jedyna oferta złożona w ramach niniejszego postępowania podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, z uwagi na fakt, iż jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Specjalistycznego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce - dostawa mięsa i przetworów mięsnych w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15113000-3 - Wieprzowina
15112100-7 - Świeży drób
15131500-0 - Produkty drobiowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUNO TASSI Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272359947
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39665,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa materiałów sanitarnych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Przebudowa ul. 1-ego Maja w Sokółce wraz z infrastrukturą techniczną - etap II
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej na potrzeby PPDB z o.o.
- Dostawa urządzeń wspierających bezpieczeństwo dostaw wody
- Przebudowa drogi powiatowej 1308B na odcinku od DK8 do skrzyżowania z drogą gminną w miejscowości Przesławka na terenie gminy Korycin w powiecie sokólskim.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych, soków, napojów oraz produktów mrożonych dla KIR
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola w Smolnicy od stycznia do grudnia 2026 roku
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Tursku - różne produkty spożywcze, w tym mrożonki
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 2 "Zamkowy Ogród" w Słupsku
- Dostawa artykułów piekarniczych i produktów cukierniczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II - Papieża Polaka w Starym Lubotyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





