Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392246/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00449626/01 - Wynik z dnia 2023-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych
(powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 23/2023)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280314632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Warszawska 30
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-082
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.uwm.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/usk_olsztyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych(powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 23/2023)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3d4a6c-5154-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450786
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040840/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.5 Dostawa wyrobów medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173460,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr - 1 Mankiet ucisku sekwencyjnego4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 8958,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr - 2 Elektrody do stymulacji serca4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6188,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr - 3 Asortyment jednorazowy do wstrzykiwaczy MEDTRON - Accutron, będacych w posiadaniu szpitala4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 38700,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr - 4 Asortyment do aparatu do wysokoprzepływowej tlenoterapii Producent: Fisher & Paykel Healthcare SAS Model: AIRVO 2 Humidifier4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 11950,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr - 5 Akcesoria anestezjologiczne4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 68883,41 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr - 6 Sprzęt jednorazowy do urzadzenia PulsioFlex posiadanego przez Szpital i pułapki do Monitora Carescape b-4504.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 25400,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr - 7 Ostrza do strzygarek4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6900,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr - 8 Urządzenie do hamowania krwawienia dla pracowni endoskopii4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 6480,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W powyższych częściach zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W powyższych częściach zamówienia kwota jaką Zamawiający zabezpieczył na sfinansowanie zamówienia jest niewystraczająca.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Różne implanty angiograficzne używane przy leczeniu dzieci
- Dostawa analizatora a1c + 20 testów do hemoglobiny glikowanej HbA1c (2 zestawy) oraz pomocy dydaktycznych (fantomy) na potrzeby jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie.
- Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w mieście Olsztyn, w rejonie drogi krajowej nr 46 oraz ulic Storczykowej i Narcyzowej
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, monitoringu elektronicznego oraz konserwacji systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa szaf telekomunikacyjnych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z wyposażeniem, przeznaczonych do instalacji stacji bazowych systemu TETRA (dwa oddzielne zadania częściowe).
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.20.25 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy zużywalnych materiałów medycznych kompatybilnych z aparatem do elektrokoagulacji ERBE VIO 300D dla potrzeb Bloków Operacyjnych WSzZ w Kielcach
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego 2
- Dostawa różnych wyrobów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku / POSTĘPOWANIE UZUPEŁNIAJĄCE/
- Dostawy wyrobów ortopedycznych (uzupełnienie)
- Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - powtórka
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.