Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00353618/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
- 2025/BZP 00373181/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa ul. Twardowskiego i ul. Obrońców Wybrzeża w Pogórzu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11520191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa ul. Twardowskiego i ul. Obrońców Wybrzeża w Pogórzu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7727006f-b42d-40c0-b3f4-cccc63dfe3d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450740
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044461/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Harmonogram budowy i modernizacji dróg gminnych wraz z odwodnieniem dróg (zamówienia udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji przedsięwzięcia pn.: ,”Budowa ul. Twardowskiego i Obrońców Wybrzeża w miejscowości Pogórze, gm. Kosakowo”.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy Twardowskiego w miejscowości Pogórze na odcinku od skrzyżowania z ulicą Kasprowicza do skrzyżowania z ulicą Feliksa Dorsza oraz ulicy Obrońców Wybrzeża. Całość należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez DROGADO Spółka z o.o., ul. Czyżewskiego 38, 80-336 Gdańsk - ”Budowa ul. Twardowskiego i Obrońców Wybrzeża w miejscowości Pogórze, gm. Kosakowo”, opracowanie grudzień 2022r., dla którego wydano Decyzję na realizacje inwestycji drogowej nr AB/RW-6740/72/23-K z dnia 01.06.2023r.
3) W zakresie robót do wykonania znajdują się miedzy innymi:
a) roboty drogowe,
b) kanalizacja deszczowa,
c) oświetlenie uliczne.
4) Dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego sporządzone zostały Przedmiary, które są materiałami pomocniczymi i nie stanowią podstaw do wyceny i nieokreślenia ostatecznej ceny ofertowej. Przedmiary należy traktować łącznie z pozostałymi materiałami SWZ i załącznikami do niej.
5) W zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się złożenie przez Wykonawcę, w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz, skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy lub wniosku pozwolenia na użytkowanie. Odpowiedni, kompletny wniosek należy złożyć do PINB w terminie umownym.
6) Wykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia Kierownika Budowy, Kierowników Robót branżowych oraz zapewnienia nadzoru wykonawczego podczas realizacji robót budowlanych.
7) Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace, czynności i roboty konieczne dla wykonania zadania inwestycyjnego. O ile dla wykonania robót budowlanych wchodzących w zakres Przedmiotu zamówienia będzie konieczne wykonanie innych robót, czynności lub uzyskanie zezwoleń,
to Wykonawca wykona te roboty i czynności oraz uzyska niezbędne zezwolenia własnym kosztem i staraniem.
8) Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia, wymagania w odniesieniu do sposobu wykonania i odbioru Robót określony jest w dokumentacji projektowej (Projekcie Zagospodarowania Terenu, Projekcie Architektoniczno-Budowlanym, Projekcie Technicznym, Projektach Wykonawczych), Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót w powiązaniu z warunkami umowy oraz w przedmiarach robót. Przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej Wykonawcy.
Ponadto przy realizacji zamówienia należy przestrzegać wszelkich uwarunkowań zawartych w decyzjach, opiniach, uzgodnieniach, itd, zawartych w dokumentacji przetargowej, dokumentacji projektowej.
9) Wykonawca w formie oświadczenia w ofercie potwierdzi, że zapoznał się z wymienionymi powyżej dokumentami.
10) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich uwarunkowań zawartych we wszystkich warunkach technicznych, opiniach, decyzjach i uzgodnieniach umieszczonych w Dokumentacji Projektowej.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i wymagania Zamawiającego zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2242759,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3515008,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2242759,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Firma Ogólnobudowlana Mariusz Formella 2) Produkcja i Eksploatacja Kruszywa s.c
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882218300
7.3.4) Miejscowość: Niepoczołowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2242759,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych oraz dostawa przenośnych stacji zasilających
- Budowa drogi gminnej ulicy Cedrowej w miejscowości Mosty, gmina Kosakowo
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy "Budowie ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulicy Agawy, Maciejkowa, Szarotki", z podziałem na 4 części
- Budowa ulic (dróg publicznych) w gminie Kosakowo: ulica Agawy, Maciejkowa, Szarotki
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Przemysłowej w Prabutach
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





