eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiśniowaCyberbezpieczna Gmina Wiśniowa



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczna Gmina Wiśniowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiśniowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa

1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-412

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wisniowa.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wisniowa.malopolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wisniowa-malopolska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Cyberbezpieczna Gmina Wiśniowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c28e361e-b91d-4824-b214-03006dc74fba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036543/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczna Gmina Wiśniowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowano z Funduszu Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR) Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IDZ.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 400552,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pierwsza część zamówienia: Rozwiązania systemowe:
1. Rozwiązanie systemowe - Systemy zabezpieczenia danych, dostawa, wdrożenie i konfiguracja: (licencje: 50 stanowisk pracowniczych, 3 serwery fizyczne i 3 serwery wirtualne wraz z instalacją w domenie i konfiguracją tworzenia kopii do innej lokalizacji. Licencje bezterminowe z 8 – miesięcznym wsparciem serwisowym).
2. Rozwiązanie systemowe - Serwerowe systemy bazodanowe, dostawa (licencja na procesor 8 rdzeniowy lub na 50 użytkowników).
3. Rozwiązanie systemowe - Oprogramowanie antywirusowe, dostawa, wdrożenie i konfiguracja (65 stanowisk wdrożenie, Licencje ważne przez 8 miesięcy).
4. Rozwiązanie systemowe - Oprogramowanie monitorujące, dostawa, wdrożenie i konfiguracja (Zamawiający obecnie posiada licencje na oprogramowanie MagikINFO na 50 stanowisk. Zamawiający oczekuje rozszerzenie licencji posiadanego przez niego oprogramowania na 55 stanowisk lub zakup licencji oprogramowania spełniającego minimum wymagania zawarte w załączniku nr 6 do SWZ. Zamawiający oczekuje dostawy, wdrożenia oraz konfiguracji oprogramowania - Licencje bezterminowe z 8 – miesięcznym wsparciem serwisowym).
5. Rozwiązanie systemowe - Oprogramowanie logowania (Zamawiający posiada już wdrożone logowanie domenowe i w ramach rozbudowy tego rozwiązania wymaga uruchomienia logowania domenowego dla użytkowanych obecnie systemów dziedzinowych pakietu DISTRICTUS).
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

4.5.5.) Wartość części: 140081,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druga część zamówienia: Zasilacze awaryjne UPS:
1. Zasilacze awaryjne UPS, dostawa, montaż i konfiguracja: (1-główny, 2- serwerowe, 50 – standardowych).
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.5.5.) Wartość części: 154471,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Trzecia część zamówienia: Rozwiązania sprzętowe:
1. Rozwiązanie sprzętowe - System zabezpieczeń danych, dostawa, wdrożenie, montaż i konfiguracja: (Serwer rackowy nas wraz z 8 dyskami oraz 3 dyski 8tb do posiadanego serwera oraz stworzenie RAID na nowym serwerze oraz na posiadanym).
2. Rozwiązanie sprzętowe - Zarządzalne urządzenia sieciowe, dostawa, wdrożenie, montaż i konfiguracja: (Zakup, montaż i konfiguracja dwóch Switchy wraz z segmentacją sieci. Zakup modułów SPF+10g - 100 szt do posiadanego obecnie przez zamawiającego rozwiązania Netgear. Zakup dwóch urządzeń UTM i konfiguracja do pracy w klastrze z rocznym wsparciem).
Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48822000-6 - Serwery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 106000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124906,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174458,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124906,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Networkers.pl Sp.z o.o. Oś. Centrum B 7 31-927 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772325521

7.3.3) Ulica: Oś. Centrum B 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-927

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124906,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147128,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147128,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Networkers.pl Sp.z o.o. Oś. Centrum B 7 31-927 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772325521

7.3.3) Ulica: Oś. Centrum B 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-927

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147128,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147114,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223707,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147114,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Networkers.pl Sp.z o.o. Oś. Centrum B 7 31-927 Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772325521

7.3.3) Ulica: Oś. Centrum B 7

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-927

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147114,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.