Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00330557/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont mostu na rzece Szprotawa w ciągu ul. Krasińskiego w Szprotawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szprotawa.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 45
1.5.2.) Miejscowość: Szprotawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.rzeszutek@szprotawa-um.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9770420e-726a-43b6-9393-4bb685c96b7e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mostu na rzece Szprotawa w ciągu ul. Krasińskiego w Szprotawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9770420e-726a-43b6-9393-4bb685c96b7e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061708/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont mostu na rzece Szprotawa w ciągu ul. Krasińskiego w Szprotawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Remont mostu na ul. Krasińskiego w Szprotawie w formule zaprojektuj i wybuduj:
Dane techniczne całego obiektu objętego przedmiotem zamówienia:
Szerokość obiektu ok.9 m
Długość obiektu ok 16 m
Stan ustroju niosącego zły. Belka skrajna pod chodnikiem od strony dolnej wody brak otuliny, zaawansowana korozja prętów zbrojeniowych, spękania i rysy na bocznych ścianach. Na belkach pod jezdnią widoczne lokalnie ubytki, odspojenia i spękania otuliny oraz korozja betonu i prętów zbrojeniowych w szczególności belka 3 od strony dolnej wody.
2.Wykonanie dokumentacji projektowej - dokumentacja projektowa oznacza całość dokumentacji
(wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych decyzji, pozwoleń, technicznych warunków przyłączenia i uzgodnień dotyczących tego zamówienia w zakresie m.in.:
a) Inwentaryzację stanu istniejącego mostu, w tym ekspertyzę techniczną konstrukcji,
b) Opracowanie koncepcji projektowej mostu, która będzie podstawa do sporządzenia kolejnych elementów dokumentacji projektowej,
c) Wykonanie projektu budowlanego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz wymaganiami Umowy,
d) Wykonanie projektu wykonawczego (projektu technicznego) zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego określającymi zakres i formę projektu wykonawczego oraz wymaganiami umowy,
e) Sporządzenie specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego określającymi zakres i formę specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymaganiami Umowy,
f) Opracowanie przedmiaru robót zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego określającymi zakres i formę przedmiaru oraz wymaganiami niniejszej Umowy,
g) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz wymaganiami Umowy.
3. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zakresem zamówienia na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej o której mowa w pkt 2. oraz wszystkich robót przygotowanych niezbędnych do wykonania wszelkich czynności wymaganych prawem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ i Programie Funkcjonalno -Użytkowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3484776,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAM SZEWCZUK NADZORY PROJEKTOWANIE WYKONAWSTWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970770445
7.3.4) Miejscowość: Przecław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZPROTAWY
- "Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Szprotawie w roku 2026"
- UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH GMINY SZPROTAWA ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
więcej: przetargi w Szprotawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





