eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Brześć Kujawski



Ogłoszenie z dnia 2023-10-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Brześć Kujawski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.4.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.4.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.4.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.4.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450605

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-19

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00448487

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Część 1: Budowa drogi i dróg rowerowych na osiedlu Archeologów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Branża drogowa:
Zaprojektowano ulicę Archeologów o szerokości 5.00m. Nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm obramowana krawężnikiem betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Pochylenie poprzeczne daszkowe skierowane do zewnątrz równe 2.00%. Zjazdy do posesji w ciągu drogi rowerowej z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm, a w ciągu drogi dla pieszych i rowerów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm. Szerokość zjazdów zmienna i wynosi 3.70m - 5.00 m. Obramowanie zjazdów za pomocą wtopionego opornika betonowego 15x25 na ławie z oporem z betonu C 12/15, a od strony ulicy betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22. Jednostronna ścieżka rowerowa z kostki betonowej koloru szarego gr. 6 cm i szerokości 2.50m, obramowana krawężnikiem betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Jednostronna droga dla pieszych i rowerów o szerokości 2.50m z betonu asfaltowego AC 0/8, obramowana krawężnikiem
betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Woda opadowa zostanie odprowadzona do projektowanej kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem sanitarnym.
Zestawienie powierzchni:
· nawierzchnia ulicy Archeologów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru
szarego -2780 m2,
· nawierzchnia ścieżki rowerowej z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm koloru szarego -1200 m2,
· nawierzchnia zjazdów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm -160 m2,
· nawierzchnia drogi dla pieszych i rowerów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm - 1250 m2,
nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru grafitowego -200 m2,
· teren biologicznie czynny- humus z obsianiem trawą -1320 m2.
Branża kanalizacyjna:
Przedmiotem opracowania jest projekt budowy sieci kanalizacji deszczowej
odprowadzającej podczyszczonych wód opadowych i roztopowych projektowanym rurociągiem z ulicy Archeologów oraz na odcinku od skrzyżowania z ul. Książąt Kujawskich do skrzyżowania z ul. Archeologów w Brześciu Kujawskim. Wod opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone do zaprojektowanego kolektora kanalizacji deszczowej a następnie do separatora i jeziora Cmentowo.
W zakresie działek o nr ewidencyjnych: 12/118, 112/109, 112/116, 112/28, 112/29 (na odcinku od skrzyżowania z ul. Książąt Kujawskich do skrzyżowania z ul. Archeologów), obręb ewidencyjny Brześć Kujawski – Miasto, Numer obrębu 2.
Informację sporządzono na podstawie art.34,ust.3, pkt 5 oraz art.20, ust.1 , pkt 1c, ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Projektowana infrastruktura techniczna będzie realizowana na przedmiotowych działkach zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zgodnie z art.3 pkt 20 ustawy jw., przedmiotowa inwestycja – budowa sieci kanalizacji deszczowej w granicach działek pasa dróg gminnych oraz w granicach terenów właścicieli, od których inwestor posiada zgody na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnych, podanych w niniejszym projekcie, nie wywoła ograniczeń w zagospodarowaniu , w tym zabudowy otaczającego terenu. Infrastruktura techniczna użytkowa zgodnie z jej przeznaczeniem nie naruszy interesu osób trzecich.
Branża elektryczna:
Zamierzonym sposobem użytkowania projektowanego obiektu budowlanego będzie oświetlenie uliczne, które będzie oświetlać ulicę ARCHEOLOGÓW w BRZEŚCIU KUJAWSKIM. Wykorzystanie oświetlenia planowane jest w ramach aktualnych potrzeb związanych z bieżącym użytkowaniem drogi publicznej, poprawieniem bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców.
Niniejsza dokumentacja zawiera zakres rzeczowy obejmujący:
. ustawienie słupów oświetleniowych stożkowych serii SPA-F/6/1 o wysokości 6 m szt. 21z herbem Brześcia Kujawskiego i wysięgnikami dł. 0,75m,
. montaż opraw serii LED typu IZYLUM 1 /10LED/700mA/NW740/5306/23,6W szt. 13 oraz typu IZYLUM 2 /30LED/550mA/NW740/5306/51,5W szt. 8 w obszarze planowanych przejść dla pieszych/rowerzystów,ze zintegrowanymi źródłami światła serii LED,
. ułożenie kabli oświetleniowych typu YAKXS 4×35mm2 o dł. trasy 572 m (dł. materiału 665 m),
. rozbudowę istn. szafki sterującej oświetleniem ulicy Królewskiej typu SOU-1×RBK-00+2×RBK- 00/F (przygotowanie do zasilania proj. obw. 02).
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność częściowa w czerwcu 2024 r. – do 60 % wartości ryczałtowej robót,
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Po zmianie:
Część 1: Budowa drogi i dróg rowerowych na osiedlu Archeologów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Branża drogowa:
Zaprojektowano ulicę Archeologów o szerokości 5.00m. Nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm obramowana krawężnikiem betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Pochylenie poprzeczne daszkowe skierowane do zewnątrz równe 2.00%. Zjazdy do posesji w ciągu drogi rowerowej z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm, a w ciągu drogi dla pieszych i rowerów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm. Szerokość zjazdów zmienna i wynosi 3.70m - 5.00 m. Obramowanie zjazdów za pomocą wtopionego opornika betonowego 15x25 na ławie z oporem z betonu C 12/15, a od strony ulicy betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22. Jednostronna ścieżka rowerowa z kostki betonowej koloru szarego gr. 6 cm i szerokości 2.50m, obramowana krawężnikiem betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Jednostronna droga dla pieszych i rowerów o szerokości 2.50m z betonu asfaltowego AC 0/8, obramowana krawężnikiem
betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Woda opadowa zostanie odprowadzona do projektowanej kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem sanitarnym.
Zestawienie powierzchni:
· nawierzchnia ulicy Archeologów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru
szarego -2780 m2,
· nawierzchnia ścieżki rowerowej z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm koloru szarego -1200 m2,
· nawierzchnia zjazdów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm -160 m2,
· nawierzchnia drogi dla pieszych i rowerów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm - 1250 m2,
nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru grafitowego -200 m2,
· teren biologicznie czynny- humus z obsianiem trawą -1320 m2.
Branża kanalizacyjna:
Przedmiotem opracowania jest projekt budowy sieci kanalizacji deszczowej
odprowadzającej podczyszczonych wód opadowych i roztopowych projektowanym rurociągiem z ulicy Archeologów oraz na odcinku od skrzyżowania z ul. Książąt Kujawskich do skrzyżowania z ul. Archeologów w Brześciu Kujawskim. Wod opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone do zaprojektowanego kolektora kanalizacji deszczowej a następnie do separatora i jeziora Cmentowo.
W zakresie działek o nr ewidencyjnych: 12/118, 112/109, 112/116, 112/28, 112/29 (na odcinku od skrzyżowania z ul. Książąt Kujawskich do skrzyżowania z ul. Archeologów), obręb ewidencyjny Brześć Kujawski – Miasto, Numer obrębu 2.
Informację sporządzono na podstawie art.34,ust.3, pkt 5 oraz art.20, ust.1 , pkt 1c, ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Projektowana infrastruktura techniczna będzie realizowana na przedmiotowych działkach zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zgodnie z art.3 pkt 20 ustawy jw., przedmiotowa inwestycja – budowa sieci kanalizacji deszczowej w granicach działek pasa dróg gminnych oraz w granicach terenów właścicieli, od których inwestor posiada zgody na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnych, podanych w niniejszym projekcie, nie wywoła ograniczeń w zagospodarowaniu , w tym zabudowy otaczającego terenu. Infrastruktura techniczna użytkowa zgodnie z jej przeznaczeniem nie naruszy interesu osób trzecich.
Branża elektryczna:
Zamierzonym sposobem użytkowania projektowanego obiektu budowlanego będzie oświetlenie uliczne, które będzie oświetlać ulicę ARCHEOLOGÓW w BRZEŚCIU KUJAWSKIM. Wykorzystanie oświetlenia planowane jest w ramach aktualnych potrzeb związanych z bieżącym użytkowaniem drogi publicznej, poprawieniem bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców.
Niniejsza dokumentacja zawiera zakres rzeczowy obejmujący:
. ustawienie słupów oświetleniowych stożkowych serii SPA-F/6/1 o wysokości 6 m szt. 21z herbem Brześcia Kujawskiego i wysięgnikami dł. 0,75m,
. montaż opraw serii LED typu IZYLUM 1 /10LED/700mA/NW740/5306/23,6W szt. 13 oraz typu IZYLUM 2 /30LED/550mA/NW740/5306/51,5W szt. 8 w obszarze planowanych przejść dla pieszych/rowerzystów,ze zintegrowanymi źródłami światła serii LED,
. ułożenie kabli oświetleniowych typu YAKXS 4×35mm2 o dł. trasy 572 m (dł. materiału 665 m),
. rozbudowę istn. szafki sterującej oświetleniem ulicy Królewskiej typu SOU-1×RBK-00+2×RBK- 00/F (przygotowanie do zasilania proj. obw. 02).
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Część 2: Przebudowa drogi gminnej Gustorzyn -Aleksandrowo - Brzezie - ETAP I
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres obejmuje:
· ułożenie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 4930 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 60 m2,
· ułożenie nawierzchni pobocza z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 1450 m2,
· wymiana dwóch przepustów o długości 9.00 i 13.00 mb z HDPE i śr. 400mm
Podstawowe parametry techniczne
Projektuje się drogę gminną o szerokości 5.00m i długości 973,70 mb. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Obustronne pobocze o szerokości 0.75m i pochyleniu 8.00%. Zjazdy na pola z KŁSM 0/31.5m .
Pozostałe parametry drogi gminnej:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 40 km/h
· kategoria ruchu -KR 1
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność częściowa w czerwcu 2024 r. – do 60 % wartości ryczałtowej robót,
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Po zmianie:
Część 2: Przebudowa drogi gminnej Gustorzyn -Aleksandrowo - Brzezie - ETAP I
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres obejmuje:
· ułożenie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 4930 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 60 m2,
· ułożenie nawierzchni pobocza z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 1450 m2,
· wymiana dwóch przepustów o długości 9.00 i 13.00 mb z HDPE i śr. 400mm
Podstawowe parametry techniczne
Projektuje się drogę gminną o szerokości 5.00m i długości 973,70 mb. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Obustronne pobocze o szerokości 0.75m i pochyleniu 8.00%. Zjazdy na pola z KŁSM 0/31.5m .
Pozostałe parametry drogi gminnej:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 40 km/h
· kategoria ruchu -KR 1
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Część 3: Przebudowa chodnika w m. Dubielewo
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przebudowy obejmuje:
· ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm - 2490 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego grubości 8 cm - 470 m2,
· doświetlenie przejścia dla pieszych oświetleniem LED zasilanym solarnie- 2 szt.
· regulacja istniejących studni i zaworów infrastruktury towarzyszącej,
· ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 150 mb,
· ustawienie opornika betonowego wtopionego 12x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 300 mb.
ustawienie krawężnika betonowego wyniesionego 15x30 na ławie betonowej
z oporem z C 12/15 – 85 mb,
· ustawienie obrzeża betonowego wyniesionego 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 2180 mb,
· wymiana bariery U-11a o długości 18.00 mb.
Podstawowe parametry techniczne
Chodnik w ciągu drogi gminnej nr 190407C w granicach opracowania w miejscowości Dubielewo gmina Brześć Kujawski o długości ca 1050 mb. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej ograniczona obustronne betonowym obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15. Zakres przebudowy obejmuje ułożenie nawierzchni chodnika o stałej szerokości 200m, ograniczonego obustronnie obrzeżem betonowym wraz z przebudową nawierzchni zjazdów oraz montaż dwóch lamp oświetlenia ulicznego na potrzeby doświetlenia przejścia dla pieszych.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Po zmianie:
Część 3: Przebudowa chodnika w m. Dubielewo
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przebudowy obejmuje:
· ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm - 2490 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego grubości 8 cm - 470 m2,
· doświetlenie przejścia dla pieszych oświetleniem LED zasilanym solarnie- 2 szt.
· regulacja istniejących studni i zaworów infrastruktury towarzyszącej,
· ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 150 mb,
· ustawienie opornika betonowego wtopionego 12x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 300 mb.
ustawienie krawężnika betonowego wyniesionego 15x30 na ławie betonowej
z oporem z C 12/15 – 85 mb,
· ustawienie obrzeża betonowego wyniesionego 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 2180 mb,
· wymiana bariery U-11a o długości 18.00 mb.
Podstawowe parametry techniczne
Chodnik w ciągu drogi gminnej nr 190407C w granicach opracowania w miejscowości Dubielewo gmina Brześć Kujawski o długości ca 1050 mb. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej ograniczona obustronne betonowym obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15. Zakres przebudowy obejmuje ułożenie nawierzchni chodnika o stałej szerokości 200m, ograniczonego obustronnie obrzeżem betonowym wraz z przebudową nawierzchni zjazdów oraz montaż dwóch lamp oświetlenia ulicznego na potrzeby doświetlenia przejścia dla pieszych.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4)

Przed zmianą:
Temat: Część 4: Przebudowa chodnika przy ul. Szkolnej w Brześciu Kujawskim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przebudowy obejmuje:
· ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm - 1285 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego grubości 8 cm - 30 m2,
· regulacja istniejących studni i zaworów infrastruktury towarzyszącej,
· ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 12 mb,
· ustawienie opornika betonowego wtopionego 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 25 mb.
· ustawienie krawężnika betonowego wyniesionego 15x30 na ławie betonowej
z oporem z C 12/15 – 565 mb,
· ustawienie obrzeża betonowego wyniesionego 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 590 mb,
· wymiana bariery U-11a o długości 18.00 mb.
Podstawowe parametry techniczne
Chodnik w ciągu ulicy Szkolnej w Brześciu Kujawskim o długości ca 595 mb. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej ograniczona betonowym obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15, a od strony ulicy Szkolnej krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15 . Zakres przebudowy obejmuje ułożenie nawierzchni chodnika o stałej szerokości 200m wraz z przebudową nawierzchni zjazdów.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 10-2023 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Po zmianie:
Temat: Część 4: Przebudowa chodnika przy ul. Szkolnej w Brześciu Kujawskim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przebudowy obejmuje:
· ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm - 1285 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego grubości 8 cm - 30 m2,
· regulacja istniejących studni i zaworów infrastruktury towarzyszącej,
· ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 12 mb,
· ustawienie opornika betonowego wtopionego 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 25 mb.
· ustawienie krawężnika betonowego wyniesionego 15x30 na ławie betonowej
z oporem z C 12/15 – 565 mb,
· ustawienie obrzeża betonowego wyniesionego 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 590 mb,
· wymiana bariery U-11a o długości 18.00 mb.
Podstawowe parametry techniczne
Chodnik w ciągu ulicy Szkolnej w Brześciu Kujawskim o długości ca 595 mb. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej ograniczona betonowym obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15, a od strony ulicy Szkolnej krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15 . Zakres przebudowy obejmuje ułożenie nawierzchni chodnika o stałej szerokości 200m wraz z przebudową nawierzchni zjazdów.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
2024-09-30

Po zmianie:
2024-06-28

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
2024-09-30

Po zmianie:
2024-06-28

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Dla części 1:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.
Dla części 2:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.
Dla części 3:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 700 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 700 000,00 zł.
Dla części 4:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 300 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa
Dla części 1:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto każda.
Dla części 2:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 1 200 000,00 zł brutto każda.
Dla części 3:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 800 000,00 zł brutto każda.
Dla części 4:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 350 000,00 zł brutto każda.
Dla części 1, 2, 3 i 4:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-drogowej.
Dla części 1:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Dla części 1:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej osoby posiadającej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych do projektowania bez ograniczeń.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Po zmianie:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Dla części 1:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 000 000,00 zł.
Dla części 2:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł.
Dla części 3:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 700 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 700 000,00 zł.
Dla części 4:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 300 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa
Dla części 1:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów o wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto każda.
Dla części 2:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 1 200 000,00 zł brutto każda.
Dla części 3:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 800 000,00 zł brutto każda.
Dla części 4:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 6 do SWZ co najmniej 2 roboty budowlane branży drogowej o wartości minimum 350 000,00 zł brutto każda.
Dla części 1, 2, 3 i 4:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno-drogowej.
Dla części 1:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej inspektora nadzoru posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Dla części 1:
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 7 do SWZ co najmniej osoby posiadającej uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych i wodociągowych do projektowania bez ograniczeń.
Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.