eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymanówBudowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Rymanów część 3



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Rymanów część 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rymanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A

1.5.2.) Miejscowość: Rymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc8b18f1-760a-4dfe-aaaa-7f4a0dfdb0a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Rymanów część 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc8b18f1-760a-4dfe-aaaa-7f4a0dfdb0a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056593/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Rymanów część 3

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399223

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sieć wodociągową przewidziano do wykonania z rur PE Ø160, Ø110, Ø90, 63, 40 mm. Zaprojektowane zostało rozwiązanie techniczne i technologiczne minimalizujące ryzyko wystąpienia sytuacji awaryjnych. Posadowienie wodociągu powinno spełniać warunki obowiązujące dla rurociągów wykonanych z PE. Należy zastosować rury PE 100RC zgodnie z normą PAS 1075, które nie wymagają stosowania podsypki piaskowej układane w gruncie metodami tradycyjnymi i wąsko wykopowymi oraz bezwykopowymi. Rurociągi należy układać zgodnie z profilami podłużnymi, na głębokości minimalnej wynikającej z norm, Trasę sieci wodociągowej pod ziemią należy oznaczyć taśmą z folii PVC z wkładką metaliczną na głębokości 70 cm pod terenem. Wykonywana sieć wodociągowa uzbrojona będzie w zasuwy odcinające sieciowe i węzłowe oraz hydranty przeciwpożarowe nadziemne z zasuwami odcinającymi. Na sieci wodociągowej należy wykonać komory regulacyjno – pomiarowe. Zakres prac obejmuje budowę sieci wodociągowej oraz zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego, krzyżującego się z projektowaną siecią. Szczegółowy zakres prac przedstawia dokumentacja projektowa, dokumentacja podłoża gruntowego, specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót.
Uwaga w wycenie należy uwzględnić do wykonania odcinków tylko i wyłącznie profil sieci wodociągowej „A” (profil „A”) wraz z zasilaniem i budową komory redukcyjno pomiarowej KRP-1 zgodnie z załączonym projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbiorów robót budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930372 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1691250 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 930372 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Adam Niedziałek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690480563

7.3.3) Ulica: Sw. Jana 4

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.5) Kod pocztowy: 38-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 930372 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.