Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408112/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa częściowa oświetlenia zewnętrznego i zasilenia bramy wjazdowej
na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Powstańców Warszawy 28 B w Pruszczu Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471265
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 MARCA 20
1.5.2.) Miejscowość: Malbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa częściowa oświetlenia zewnętrznego i zasilenia bramy wjazdowejna terenie kompleksu wojskowego przy ul. Powstańców Warszawy 28 B w Pruszczu Gdańskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16633622-5851-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116249/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Naprawa częściowa oświetlenia zewnętrznego i zasilania bramy wyjazdowej w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22. BLT.SZP.2612.96.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203804,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa częściowa oświetlenia zewnętrznego i zasilania elektroenergetycznego bramy wjazdowej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Powstańców Warszawy 28 B w Pruszczu Gdańskim.
Materiały Zamawiającego:
- złącze kablowe typu ZK-2/R/F z wyposażeniem i fundamentem – 2 szt.
- kabel; YKY 5x4 mm2 w ilości 199,68 m
- kabel; YKY5x25 mm2w ilości 46,8 m
- słup stalowy oświetleniowy z wysięgnikiem DRL9000 mm – 5 szt.
- fundament pod słup oświetleniowy FBW 150s– 5 szt.
- oprawy oświetlenia zewnętrznego LED 29 L-86W w ilości 5 szt.
- słupy CN3/2,5/60/F160 w ilości 5 szt.
- fundament pod latarnię D16/100 w ilości 5 szt.
- złącze izolacyjne IZK-4/01w ilości 5 szt.
- złącze izolacyjne zerowe IZK-4-03 w ilości 5 szt.
- oprawa uliczna RX60W w ilości 5 szt.
Opis planowanych robót:
Roboty ziemne:
Wykop wykonać ręcznie o szer. 0,5 m i głębokości 0,8 m w gruncie kat. III z uwagi na obecność nie zinwentaryzowanych kabli telefonicznych i energetycznych. Lokalizację miejsc kolizji wykonać przed rozpoczęciem robót.
Oświetlenie:
Inwestor przekazuje słupy stalowe wg. ilości w przedmiarze. Wykonawca dostarcza 2 słupy stalowe analogiczne do dostawy inwestorskiej typy CN3/2,5/60/F160 i oprawy uliczne RX 60W LUMAx lu060rx. Przekazywane słupy DR3 posiadają wciągnięte kable i tabliczkę słupową. W słupach stosować izolacyjne złącza słupowe z częściowym wykorzystaniem materiałów inwestorskich wg wykazu. Wszystkie słupy oświetleniowe należy połączyć z ułożoną wzdłuż linii kablowej bednarka FeZn.
Linia kablowa oświetleniowa:
Wykonać z kabla z dostawy inwestorskiej YKY 5x4 mm2, układanej na 10 cm warstwie piasku i taką też warstwą piasku należy ją przysypać. Następnie przysypać 15 cm warstwą ziemi, przykryć folią koloru niebieskiego a następnie dokończyć zasypanie wykopu.
Linie kablową zasilającą budynki kontenerowe bramy wjazdowej oraz zasilenie przepompowni ścieków:
wykonać częściowo z kabla z dostawy inwestorskiej YKY 5x25 mm2 (od ZK przepompowni ścieków do budynków kontenerowych bramy wjazdowej), a z dostawy wykonawcy od budynku SOI do ZK przepompowni ścieków, układanej na 10 cm warstwie piasku i taką też warstwą piasku należy ją przysypać. Następnie przysypać 15 cm warstwą ziemi, przykryć folią koloru niebieskiego a następnie dokończyć zasypanie wykopu.
Złącza kablowe zostaną wyposażone w wkładki BM przez służby techniczne Inwestora.
Wykonane roboty podlegają geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach dostarczonych przez Inwestora przez geodetę z uprawnieniami do dostępu do informacji niejawnej o klauzurze ZASTRZEZONEJ.
Za dokonanie ww. czynności zostanie uznane potwierdzenie złożenia operatu geodezyjnego w Rejonowym Zarządzie Infrastruktury w Gdyni ul. Jana z Kolna 8 B.
Uwaga: Realizacja przedmiotu umowy wykonywana będzie w obiekcie użytkowanym w godz. 7 30- 15 30od poniedziałku do piątku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68248,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68248,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68248,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy ELEKTRUS Mariusz Musiał
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191074645
7.3.3) Ulica: Braterska 2 83-115 SWAROŻYN
7.3.4) Miejscowość: Swarożyn
7.3.5) Kod pocztowy: 83-115
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowy "ELEKTRUS" Mariusz Musiał
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowy "ELEKTRUS" Mariusz Musiał
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68248,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Opracowanie Projektu Stałej Organizacji Ruchu dla dróg powiatowych na terenie powiatu malborskiego
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 w formie tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy
- Świadczenie obsługi informatycznej na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
- Opracowanie Raportu o odziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla operacji pn. "Scalanie gruntów wsi Janówka, gmina Stare Pole, powiat malborski"
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.